quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha zou je expres vet vrolijk behandelen bij zo'n zure bui
Ludo weer mod? Was dat niet een garpje van yvonne?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:16 schreef Chloroform het volgende:
Ludo weer mod, RIP mortax, het was fijn je gekend te hebben.
Make that two.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
vrolijk zingend en lachend en grapjes makend met koffie en broodjes aan komen zetten enzo
moet je bij mij eens proberen.
broodjes met rookvlees graag.
Weenie?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:22 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ludo weer mod? Was dat niet een garpje van yvonne?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, zou dat wel kunnen handelen. Tenzij het half 8 's ochtends is ofzo. Dan moet je kapot.
Nee man, Chloro komt ook weer terug bij jullie als spellingbeauty.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:22 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ludo weer mod? Was dat niet een garpje van yvonne?
ook zo binnenlopen:quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Dan ben ik zelf nog kapotmaar vlak daarna...
Tot Zosk's toe, irritant zijn ;D
Ja, ook echt het beeld wat ik voor ogen hadquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
ook zo binnenlopen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ook echt het beeld wat ik voor ogen had![]()
Ja, hij ziet er totaal niet zo uit neequote:Op woensdag 15 januari 2014 10:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tevens zie ik zosk ook echt zo voor me. ik denk dat ik teleurgesteld zal zijn als ik hem ooit ontmoet.
ik wil dan dat hij in elk geval wel die moves maaktquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, hij ziet er totaal niet zo uit nee
Ik ben er van overtuigd dat ie dat wel kanquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik wil dan dat hij in elk geval wel die moves maakt
Wat.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tevens zie ik zosk ook echt zo voor me. ik denk dat ik teleurgesteld zal zijn als ik hem ooit ontmoet.
Verrassend.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:39 schreef Zosk het volgende:
Ik ben echt totaal niet zo trouwens, ben heel stil en verlegen irl.
quote:In Marokko is een serieverkrachter opgepakt. De beste man heeft zeker zeventig vrouwen verkracht.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:07 schreefMetro2005 het volgende:
Hopelijk weten ze wie die 70 vrouwen zijn, dan kunnen ze gestenigd worden.
kkquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
Marokkaan verkracht 70 vrouwen
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Dit iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Niet meer nodig.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee man, Chloro komt ook weer terug bij jullie als spellingbeauty.
Dit is wel krom. Maar gelukkig gaat het er tegenwoordig anders aan toequote:Op woensdag 15 januari 2014 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
Marokkaan verkracht 70 vrouwen
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:49 schreef Chloroform het volgende:
Net zo oud als de staar in je bruine ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Net zo oud als de staar in je bruine ogen
Vind het niet leuk dat je niet gewoon keihard terug snapt maar zo'n huilie plaatst :squote:
Mooi.quote:
En jij?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee man, Chloro komt ook weer terug bij jullie als spellingbeauty.
Sorry, ben nog een beetje moe. ;squote:Op woensdag 15 januari 2014 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind het niet leuk dat je niet gewoon keihard terug snapt maar zo'n huilie plaatst :s
Awwwwwwwquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry, ben nog een beetje moe. ;s
Fucking duur.quote:
"Stop met dromen, start met daten"quote:
Lexa is gratis toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |