HAHAHAquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je niest hè, komen er dan ook vogels enzo uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een hele mooiequote:Op woensdag 15 januari 2014 13:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan ik nog steeds hoor.
[..]
[ afbeelding ]
Snap hem niet.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je niest hè, komen er dan ook vogels enzo uit?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
HAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Tsja. Ik ben sprakeloos.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:16 schreef Murdera het volgende:
WGR / Scheidingspapieren kwijt, ex claimt 50% van het huis na recent verkoop
Wauw.
Als je zulke belangrijke papieren kwijtraakt dan verdien je het ook gewoon om genaaid te worden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:16 schreef Murdera het volgende:
Wauw.
shiiiiitquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:16 schreef Murdera het volgende:
Wauw.
watquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:34 schreef kingtoppie het volgende:
3 vriendinnen van der die naar mij kijkten: ''ja hey ik zag je staan en vond je er wel leuk uitzien''
Ik had niet verwacht dat ze knap zou zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:40 schreef Zosk het volgende:
God redt juf (28) door seks met leerling
quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat ze knap zou zijn.
voor een geflipte reli-fundi is ze best raakbaarquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:40 schreef Zosk het volgende:
God redt juf (28) door seks met leerling
quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:00 schreef sollicitant1337 het volgende:
M'n vriendin en ik wonen reeds een tijdje samen in mijn koopwoning. Daar is ook een kindje bijgekomen. Nou moest ik ineens denken vandaag -- mocht de relatie op 1 of andere manier op de klippen lopen, dan is haar inkomen mogelijk onvoldoende om in de vrije sector een flat te huren.
Is het verstandig dat m'n vriendin zich bij woningbouwvereniging(en?) inschrijft, gewoon om een goed lange inschrijf-periode te hebben? Het betreft regio Utrecht.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:58 schreef sollicitant1337 het volgende:
Dat mijn vriendin niet nadenkt over de toekomst, okay. Dat ik als man dan niet nadenk voor haar, dat vind ik veel slechter.
Ben je oprecht ja?quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Het komt enorm stom over, maar hij heeft wel een punt om eerlijk te zijn.
Daarom begin ik gewoon niet meer aan een relatie, gaat toch uitquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:19 schreef VeerEli het volgende:
Ik zie ook niet in wat er mis mee isJe weet nooit toch? Hoeveel stellen blijven tegenwoordig nou nog hun hele leven getrouwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |