Doen ze al heel lang, daar zit overgebleven nucleare restafval in.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
Tevens een Boekarester worstenbroodje krijgen bij de Roemeen op de hoek terwijl je wacht op je Turkse pizza. Nog even en ik heb er een goonsquad bij.
Het gore lef, jij en je aannames.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij snapt volgens mij echt niet waarom die functie er is.
Gozer, in jouw neusgaten passen 2 van die worstenbroodjes.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doen ze al heel lang, daar zit overgebleven nucleare restafval in.
Die goonsquad ontspruit dan uit jouw dikke taxichauffeurlichaam.
Ik zou er niet van opkijken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het gore lef, jij en je aannames.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gozer, in jouw neusgaten passen 2 van die worstenbroodjes.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Misschien heb je de memo gemist, maar neusjokes zijn zo 2013.
haha, chloro is met haar passie nu ook haar neuzengrapjes verloren.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, het gaat nu weer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Gaat het?
[..]
En jij dan ook. En Zosk misschien.
Hehequote:Op woensdag 15 januari 2014 13:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat was mijn passie dan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha, chloro is met haar passie nu ook haar neuzengrapjes verloren.
Voor als wij honger krijgen, dan kun jij beetje bami maken ofzo, haha.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, het gaat nu weer.
Waarom moet ik erbij zijn als derde wiel?
Dolfijneglitterplaatjes.quote:
Akkoord, dat gun ik jullie beiden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor als wij honger krijgen, dan kun jij beetje bami maken ofzo, haha.
Als je niest hè, komen er dan ook vogels enzo uit?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heheheb wel een beetje negerneusgaten idd
HAHAHAquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je niest hè, komen er dan ook vogels enzo uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een hele mooiequote:Op woensdag 15 januari 2014 13:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan ik nog steeds hoor.
[..]
[ afbeelding ]
Snap hem niet.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je niest hè, komen er dan ook vogels enzo uit?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
HAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |