quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof ik voorheen zo'n grote feeks was.
Ik ben gewoon direct, dat mensen daar niet tegen kunnen is niet mijn probleem.quote:
neequote:Op woensdag 15 januari 2014 12:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit heb jij niet geschreven. ;s
Lief wel.
Ahw, deze liefdesverklaring. :$quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
neemoest wel aan je denken toen ik het hoorde.
quote:
Nou ja. ;squote:
Wat? boos?quote:
Nou je kwam wel boos over hoorquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat? boos?
Kritiek is niet gelijk boos he
Doe niet alsof je me niet lief vindt.quote:
Haha ramptoeristje ben je ook eh.quote:
Dus dan is dat ook gelijk zo? dat is dan jouw aanname. Jij komt over als een passieve backgammon speler, maar dat is vast niet zo.quote:
Ik ben gewoon mezelf, net zoals jij. Daar kunnen we allebei niets aan doen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe niet alsof je me niet lief vindt.
Wat is backgammon? Wel eens van gehoord maar weet niet echtquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus dan is dat ook gelijk zo? dat is dan jouw aanname. Jij komt over als een passieve backgammon speler, maar dat is vast niet zo.
Wow.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben gewoon mezelf, net zoals jij. Daar kunnen we allebei niets aan doen.
Ik weet nergens van.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
ey jong Ludo ben je weer blauw #vragennaardebekendeweg
En goedemorgen btw.
Pffff je bent niet eens een reactie waard jonge als je dat niet kentquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:14 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Wat is backgammon? Wel eens van gehoord maar weet niet echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |