Volgens mij heb jij een paar lijken in je kelder.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh vroeger bij SIMS 1 kon je dan een sim blokkeren dan ging die dood
Je kan bij Sims 3 toch gewoon een kamer bouwen zonder deuren of iets?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij 3 niet.Bij 1 kon je bij het zwembad ook het trappetje weghalen en dan gingen ze dood. Bij 3 klimmen ze er gewoon uit.
Trappertjequote:Op woensdag 15 januari 2014 13:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij 3 niet.Bij 1 kon je bij het zwembad ook het trappetje weghalen en dan gingen ze dood. Bij 3 klimmen ze er gewoon uit.
Ja, dat wel. En dan komt De Dood ze halen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je kan bij Sims 3 toch gewoon een kamer bouwen zonder deuren of iets?
Wat?quote:
Ik zag je typoquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat wel. En dan komt De Dood ze halen.Wel grappig.
[..]
Wat?
Ja.Bij Rollercoaster Tycoon ook altijd een deel van de achtbaan verwijderen of mensen in het water droppen enzo.
Kan gebeuren.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:22 schreef Chloroform het volgende:
Er moet een topic komen waarin je je huis in de Sims kunt showen. Heb echt een moeilijk vet huis.
quote:
Alleen als het niet "moeilijk vet" is.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom je ook in mijn huis wonen?
Klopt. Maar beetje jammer dat je poogt te ontkennen, kan de besten overkomenquote:
Oké.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Alleen als het niet "moeilijk vet" is.
Welke debiel heeft mijn topic dicht gedaan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn vriendin heeft altijd dit soort dingen. Stiekem is het gewoon een sletje, maar doet schijnheilig tegen hem alsof ze het naar vindt.
Ik, sorryquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:22 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Welke debiel heeft mijn topic dicht gedaan?
Jou vriendin is zelf een sletquote:
Het is perfect.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:13 schreef krioro het volgende:
[..]
En is het niet te groot? Ik houd van knus.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat wel. En dan komt De Dood ze halen.Wel grappig.
En mijn vriend is geen slet al moet hij de meisjes van zich afslaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |