SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En er zijn nog de nodige bekende namen bij betrokken als supporting characters:
Michael Rooker, Karen Gillan, Djimon Hounsou, John C. Reilly, Glenn Close.
Hier de niet gereleasde trailer, exclusief te zien voor bezoekers van Comic-Con 2013: http://www.10mfh.com/rand(...)laxy-leaked-footage/
Geregisseerd en geschreven door James Gunn, en staat gepland om op 14 augustus in premiere te gaan in Nederland.
ik ben iig genoeg gehyped geworden, en vind het gaaf om eindelijk eens nieuwe karakters te zien in het MCU
[ Bericht 1% gewijzigd door Sinister-D- op 14-01-2014 20:05:28 ]Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
live actionquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:05 schreef MakuMaku het volgende:
Is dit een ge-animeerde/CGI film? Als ik zo aan je tekst lees, zijn het alleen de stemmen die bv Vin Diesel aan de characters gebruiken.
Te goed voor jou.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:45 schreef Preston_Marlowe het volgende:
Rocket Racoon?! Hier haak ik af
Ja maar die was toch niet gepost?quote:
Hooked on a Feeling (de cover van Blue Swede).quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:36 schreef Evertjan het volgende:
weet iemand welke songs er in die trailer zitten?
a oke dacht dat er 2 songs in zatenquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:41 schreef Bijna het volgende:
[..]
Hooked on a Feeling (de cover van Blue Swede).
Dat zou best kunnen, maar ik weet alleen deze.quote:
Thanosquote:Josh Brolin to Play Thanos in Guardians of the Galaxy
Although we saw Thanos at the end of Marvel's The Avengers, we haven't seen him since and he hasn't been featured in the two full trailers for James Gunn's Guardians of the Galaxy. Gunn has previously revealed that the August 1 release is connected to Thanos, however.
Now, Latino-Review is reporting that the villain will be voiced by Josh Brolin in Guardians of the Galaxy. They say:
"An article on James Gunn's post-production process reported a scene with Thanos on a rocket throne in Act 3, which suggests an appearance long enough that someone is going to have to voice the Mad Titan, someone that could take the part into Avengers 3 as a major villain.
That meant Marvel was looking for an actor of some caliber, someone that could give a performance to a very complex, but very purple-skinned alien villain.
Our sources tell us that person is JOSH BROLIN!!
He'll be providing the voice of Thanos in Guardians of the Galaxy and with a name and reputation like that, it's likely he'll join James Spader and Tom Hiddleston as actors who have tried to kill The Avengers."
Joss Whedon has hinted before that we wouldn't be seeing Thanos take on The Avengers until Phase Three of the Marvel Cinematic Universe:
"Well, Thanos is more powerful. He is so powerful; he is not someone you can just trot out and punch him. Like he did in the comics, you want him threading through the universe and to save the big finale for the big finale. He is definitely a part of what I have got going on. The thing about The Avengers is that they are very powerful but not very stable. So, there will definitely be some people that will shake them up in the next installment."
What do you think about Brolin voicing the character this summer and playing him again in Avengers: Age of Ultron?
Ga ook wel kijken hoor en is vast wel vermakelijk, maar ik bereid me alsnog voor op het ergste.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:29 schreef Xan21 het volgende:
Zeik niet...krijgt goede reviews...ik ben er klaar voor!
Lekker gaan om te kunnen klagenquote:Op zondag 27 juli 2014 20:00 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ga ook wel kijken hoor en is vast wel vermakelijk, maar ik bereid me alsnog voor op het ergste.
Maar op Iron Man 1 na zijn dat juist allemaal flutfilms,quote:Op zondag 27 juli 2014 17:27 schreef Kutmanager het volgende:
Nog een marvel gedrocht waarschijnlijk.Waarom konden ze het niet gewoon bij X-men, spider-man, fantastic four en iron man 1 houden.
Laatste 2 X-Men flut ja?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:54 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Maar op Iron Man 1 na zijn dat juist allemaal flutfilms,
Eerste 2 waren ook goed. Allen 3 en de wolverine films waren kut.quote:
Drie van de vier films noemen die niet door Marvel worden gemaakt.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:27 schreef Kutmanager het volgende:
Nog een marvel gedrocht waarschijnlijk.Waarom konden ze het niet gewoon bij X-men, spider-man, fantastic four en iron man 1 houden.
quote:Op maandag 28 juli 2014 02:02 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Drie van de vier films noemen die niet door Marvel worden gemaakt.
Ik ga niet om te klagen, maar om me te vermaken. Ben alleen meer dan eens teleurgesteld in marvel verfilmingen de afgelopen jaren.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lekker gaan om te kunnen klagen
kneus
Karakters mogen dan wel bij Marvel (en dus de rechten) vandaan komen, maar zij hebben 0,0 te zeggen gehad over het script. Fox heeft het schrijfwerk gedaan voor zowel X-men als Fantastic Four en Sony/Columbia heeft dat gedaan voor Spider-Man. Ze worden niet geproduceerd door Marvel, dus hij heeft wel gelijk......quote:Op maandag 28 juli 2014 02:29 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
En Batman wordt geschreven door A. Uderzo en R. Goscinny zeker?![]()
Onwetende.
Op het slechte schrijfwerk na, was het een prima film jaquote:
Je wilt zeggend dat Emo-Peter Parker in SM3, en die rush-schrijfwerk om Venom erin te krijgen niet flut was?quote:en uberhaupt iets wat met spiderman te maken heeft flut noemen ga ik niet eens op in gewoon.![]()
Kirsten Dunstquote:De enige klacht daaraan is de casting maar met de films is niet veel mis.
Ja, en waar zijn die scripts over het algemeen van afgeleid? Precies, de comics.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Karakters mogen dan wel bij Marvel (en dus de rechten) vandaan komen, maar zij hebben 0,0 te zeggen gehad over het script. Fox heeft het schrijfwerk gedaan voor zowel X-men als Fantastic Four en Sony/Columbia heeft dat gedaan voor Spider-Man. Ze worden niet geproduceerd door Marvel, dus hij heeft wel gelijk......
[..]
Och, Reed Richards wordt als ik het me goed herinner (lang geleden dat ik al die shit heb gelezen) qua intelligentie alleen geëvenaard door Beast, dus daar is op zich wel wat voor te zeggen. Wat betreft Doom geef ik je absoluut gelijk. Eeuwig zonde was dat.quote:Op het slechte schrijfwerk na, was het een prima film jaNaar de ruimte toe gaan om het een of ander experiment uit te voeren, om het vervolgens op 2/3 van de film gewoon na te kunnen bootsen in en werkruimte
![]()
Plus dat Doom totaal geen eer werd gedaan.
[..]
Dat emo gedeelte was een beetje schraal, maar wederom, dat lag ook aan de casting. Als ze een andere Peter Parker hadden gecast, had dat gewoon kunnen lukken. Venom is verder niet echt gerusht, want in de film ontstaat Venom (de niet-spiderman versie) gewoon op dezelfde manier als in de comic. Kan je gerushed noemen, maar ik hou er eigenlijk wel van als de origin stories enigszins kloppen.quote:Je wilt zeggend dat Emo-Peter Parker in SM3, en die rush-schrijfwerk om Venom erin te krijgen niet flut was?
[..]
Ben ik met je eens. Wederom casting.quote:Kirsten Dunst_!Ik heb me bij Mary Jane altijd een lekker ding voorgesteld,. Blijkbaar had ik het al die jaren mis, en bleek het een onzeker iel mens te zijn met hangtietjes
Een afgeleide wilt niet zeggen dat het verhaal gebaseerd is op een strip/saga/gebeurtenisquote:Op dinsdag 29 juli 2014 01:34 schreef Kutmanager het volgende:
Ja, en waar zijn die scripts over het algemeen van afgeleid? Precies, de comics.
De Mandarin hebben ze echt kapot gemaakt ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Een afgeleide wilt niet zeggen dat het verhaal gebaseerd is op een strip/saga/gebeurtenis![]()
Hoeveel mutanten zaten in X3 die verzonnen zijn voor enkel die film? Wat had Archangel daar bv in te doen? Je zei dat je het wel kon waarderen als origins kloppen (evenals ik hoor): wat vond je dan van Phoenix of het uiterlijk van Galactus?
De komende reboot van Fantastic Four is ook een afgeleide van de strips, en daar speelt een zwarte Human Torch inOok weer Fox, zonder tussenkomst van Marvel, en de geruchten doen dat het verhaal een compleet andere kant opgaat dan de strips
![]()
Leuke films om eens te kijken hoor, maar er zitten toch wel voldoende vreemde zaken in de verhalenlijnen van beide franchises, als een beetje strip-kenner moet je er toch niet al te veel op letten soms![]()
Laat me wel even duidelijk zijn dat ik Marvel niet vrijuit wil praten hier, want The Mandarin in IM3 was ook niet helemaal om over naar huis te schrijven
enfin, misschien moeten we dit wel in een ander topic houden![]()
TV / Marvel onthult nieuwe stripverfilmingen
quote:Comic-Con: Guardians of the Galaxy 2 is Coming on July 28, 2017!
Last week, Marvel Studios surprised us all and dated five new films ranging all the way to 2019. Now, just announced at their Hall H panel at the San Diego Comic-Con, Marvel has confirmed that one of these dates, July 28, 2017, belongs to Guardians of the Galaxy 2! James Gunn even took to Twitter following the announcement to reveal that he will return to pen the screenplay and direct the film.
Krijgen we i.p.v. die hamsters van AH, wasberen met die nep AH bedrijfsleider Harry Piekemaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:51 schreef the_legend_killer het volgende:
zal je zien dat wasberen straks helemaal populair zijn.
Avondje stappen in London straksquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:05 schreef lord_bono het volgende:
Echt belachelijk dat hij al bijna "overal" draait behalve in Nederland/BelgiëTerwijl wij nog twee weken moeten wachten..
De release zit sowieso een beetje apart in elkaar want in Duitsland gaat-ie pas 28 augustus draaien en in Italië zelfs pas op 22 oktober(!). Dan valt het voor ons nog mee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:05 schreef lord_bono het volgende:
Echt belachelijk dat hij al bijna "overal" draait behalve in Nederland/BelgiëTerwijl wij nog twee weken moeten wachten..
Hij komt pas 14 augustus in de Nederlandse bioscopenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:24 schreef Breuls het volgende:
Guardians is nou net een uitzondering in dat de film hier niet eerder dan in de VS, maar later gaat draaien. Eerdere Marvel-films gaven Europa de primeur. Nu een keertje niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:05 schreef Operc het volgende:
Vanmiddag gezien.
Toffe film, veel spektakel en visueel ziet het er allemaal indrukwekkend uit.
En wat zaken in spoilers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan valt het hier nog enigszins mee jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:09 schreef Mike het volgende:
[..]
De release zit sowieso een beetje apart in elkaar want in Duitsland gaat-ie pas 28 augustus draaien en in Italië zelfs pas op 22 oktober(!). Dan valt het voor ons nog mee.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:05 schreef Operc het volgende:
Vanmiddag gezien.
Toffe film, veel spektakel en visueel ziet het er allemaal indrukwekkend uit.
En wat zaken in spoilers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 08:48 schreef lord_bono het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:00 schreef Breuls het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:01 schreef Operc het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:01 schreef Operc het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Morgen gaat ie hier in de Kinderpolis in première. 3d in de vroege avond, maar voegt de 3d iets toe? Anders gaat het de normale versie worden
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Mwah, een beetje. Het is wat dieper, maar niet echt heel indrukwekkend.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Dan gaat 't dus 2d worden
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Die landen moeten hun eigen taaltje er nog overheen plakken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:09 schreef Mike het volgende:
[..]
De release zit sowieso een beetje apart in elkaar want in Duitsland gaat-ie pas 28 augustus draaien en in Italië zelfs pas op 22 oktober(!). Dan valt het voor ons nog mee.![]()
die vraag kun je ook omdraaien als het eens zover isquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:57 schreef Taxandria het volgende:
Hoezo gaat deze film eerder draaien in België dan in Nederland?!
Maar het antwoord moet ik je helaas verschuldigd blijven......Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Geweldige film.Heb hem zowel donderdag (premieredag in Australie) als zaterdag gezien.
Weet niet wat ik van de after-credits scene moet vinden... had een iets epischer scene verwacht zoals bij Avengers.![]()
![]()
Paar dagen terug bekeken. Het is een vermakelijke popcornfilm maar het verhaal vond ik nou niet denderend. Een steen uit de handen van de bad guys zien te houden.
De humor vond ik heel erg lijken op die van de Avengers, toen was het allemaal verfrissend en leuk maar nu een tikkeltje beetje voorspelbaar. Groot vond ik grappiger dan die geforceerde humor van de kat. Die was een soort Ted-wannabe.![]()
![]()
Het verzamelen van de Infitity Stones zijn nou eenmaal een belangrijk onderdeel in de films in aanloop naar (waarschijnlijk) Avengers 3.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:35 schreef Confetti het volgende:
Paar dagen terug bekeken. Het is een vermakelijke popcornfilm maar het verhaal vond ik nou niet denderend. Een steen uit de handen van de bad guys zien te houden.
Ik vond de humor minder bij het serieuze karakter van de Avengers passen.quote:De humor vond ik heel erg lijken op die van de Avengers, toen was het allemaal verfrissend en leuk maar nu een tikkeltje beetje voorspelbaar. Groot vond ik grappiger dan die geforceerde humor van de kat. Die was een soort Ted-wannabe.![]()
Wil er nog iemand vanavond naar de voorpremiere met de actie van FOK??
Er is iets tussen gekomen bij mij en ik vind het jammer om 2 lege stoelen te hebben in de bios.
De voorvertoning zal plaatsvinden in Pathé Arena te Amsterdam.
Zaal open: 18:30 uur
Start Film: 19:00 uur
Voorpremière Guardians of the Galaxy
Pathé Arena
ArenA Boulevard 600
1101 DS Amsterdam
Wie het eerst komt, het eerst maalt?Ik heb wel een beetje gelijk :)![]()
DMquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:14 schreef ErwinNL het volgende:
maxmit, ik wil wel 2 extra mensen meenemenIk heb wel een beetje gelijk :)![]()
DM terug lukt niet... dus dan maar even zo: Onwijs bedankt! Welke naam heb je vermeld? Misschien moet ik dat zeggen?![]()
We zoeken je ticket op op naam, dus dat is wel het handigst.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:23 schreef ErwinNL het volgende:
DM terug lukt niet... dus dan maar even zo: Onwijs bedankt! Welke naam heb je vermeld? Misschien moet ik dat zeggen?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Inderdaad! Leuke film en gisterenavond zeer goed geregeld!quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:24 schreef linebear het volgende:
Was een erg leuke filmThanks Fok voor de voorpremiere, zeer genoten
![]()
![]()
Wat is deze film toch aan ontzettende mega ultra power bak aan humor en actie! Dit is nu echt een echte bioscoop film. Het bezit alle aspecten en kijkt zo lekker weg!
Ik ga hem zeker nog een keer zien!
"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Heerlijke film
Ga donderdag weer
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Ook wij hebben dankzij Fok! en deze film een erg leuk dagje Amsterdam gehad.
De film was erg vermakelijk en goed![b]www.berryblueeyes.nl [/b][b]Berry Blue Eyes[/b].
Music Was My First Love, And It Will Be My Last!![]()
Daar staan we wel voor open, ja, maar of het ook zo uitkomt weten we tegen die tijd pas.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:03 schreef ErwinNL het volgende:
Bedankt Fok! We hebben genoten... goede film, goed geregeld... over een half jaartje Avengers 2?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Het blijft raar trouwens om Karen Gillian zo agressief bezig te zien na Doctor Who.
Dat was het enigste wat me even uit de film haalde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Een van de betere zo niet de beste marvel film.
Had het niet verwacht van te voren.
Ben normaal ook niet zo van het 3d naar het kwam goed tot zn recht.![]()
Ben benieuwd. Zit te wachten tot die kut reclames voorbij zijntoch voor de 3d gekozen btw
![]()
Wel lekker rustig hier, zonder vrouw, op me stuk alleenGelukkig ben ik met nog 'n stuk of 4 einzelgangers en 1 koppel
Visueel magnifieke film![]()
3D kwam mijn inziens redelijk tot zijn recht
![]()
Was goed te merken dat ''ze'' vooral de deur open gezet hebben voor het grote kosmische Marvel-universumIk ben misschien wel wat te veel met het gevoel naar de film gegaan dat ie ook in het plaatje past van het MCU, waar er eigenlijk alleen maar een connectie is via Thanos en (gedeeltelijk dan) The Collector (welke trouwens maar een heel korte rol voor was weggelegd
)
Maar goed, dat mocht de pret niet drukken. Tempo blijft er goed inzitten in ieder geval en heb me geen enkel moment verveeld![]()
Al zat ik wel met een aantal vragen mbt het MCU toen ik de zaal uitliep:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:43 schreef Sinister-D- het volgende:
Al zat ik wel met een aantal vragen mbt het MCU toen ik de zaal uitliep:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Nic1 op 17-08-2014 14:19:07 ]![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:59 schreef Nic1 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
IMax is meerwaarde met imaxbeeldquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:13 schreef Nic1 het volgende:
Heb hem 2x normaal gezien, misschien een 3e in 3D dan maar.![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:45 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]klopt. (dubbel gechekt)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
ik heb de film gezien en ik miste dingen in de Film die wel in de trailers zaten.
bijvoorbeeld deze scene:
http://www.cinemablend.com/images/news/43065/_1400444198.gif![]()
Vond t al raar dat we dat niet zagenquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:48 schreef KingRadler het volgende:
ik heb de film gezien en ik miste dingen in de Film die wel in de trailers zaten.
bijvoorbeeld deze scene:
http://www.cinemablend.com/images/news/43065/_1400444198.gif
En dat de middelvinger nu niet werd gecensureerd![]()
Ja, dat hele stuk is anders. Net als "they call themselves the Guardians of the Galaxy" - "What a bunch of a-holes" etc.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Vond t al raar dat we dat niet zagen
En dat de middelvinger nu niet werd gecensureerd(past ook niet in de film aangezien ze zichzelf pas zo helemaal op het eind noemen)
![]()
bij de allereerste (korte) trailer zat die scene ook, en daar was die ook niet gecensureerd. De tere zieltje in 'murica zullen wel gereclameerd hebbenquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En dat de middelvinger nu niet werd gecensureerd
Ik vond de manier van censureren juist wel grappig, nu viel het een stuk minder op.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
bij de allereerste (korte) trailer zat die scene ook, en daar was die ook niet gecensureerd. De tere zieltje in 'murica zullen wel gereclameerd hebben![]()
![]()
De Jacket van Star Lord lijkt me wel stoer om te hebben.
[ Bericht 1% gewijzigd door KingRadler op 18-08-2014 10:52:03 (edit) ]![]()
Ja dat viel mij ook al op maar dat "they call themselves the Guardians of the Galaxy" komt uit een scene vlak voor het laatste gevecht (waarschijnlijk naar aanleiding van 'they received my dick message').quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:31 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ja, dat hele stuk is anders. Net als "they call themselves the Guardians of the Galaxy" - "What a bunch of a-holes" etc.(past ook niet in de film aangezien ze zichzelf pas zo helemaal op het eind noemen)
Fuck the EBU![]()
In de trailer (1) komt het voor tijdens de line-up in het begin, nadat ze gearresteerd zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook al op maar dat "they call themselves the Guardians of the Galaxy" komt uit een scene vlak voor het laatste gevecht (waarschijnlijk naar aanleiding van 'they received my dick message').
[ Bericht 0% gewijzigd door Nic1 op 18-08-2014 11:51:11 ]![]()
Hottttt, Chris dan he... Vond de film helemaal geweldig!quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En dat de middelvinger nu niet werd gecensureerd![]()
Trailer klopt sowieso niet, Drax zat niet in de line upquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:14 schreef Nic1 het volgende:
[..]
In de trailer (1) komt het voor tijdens de line-up in het begin, nadat ze gearresteerd zijn.![]()
Je hebt gelijk.. Ik heb hem net nog eens opgezocht en de hele trailer klopt niet:quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:14 schreef Nic1 het volgende:
[..]
In de trailer (1) komt het voor tijdens de line-up in het begin, nadat ze gearresteerd zijn.Maar wel leuk gedaan want dit maakt het iets logischer qua trailer..quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Trailer klopt sowieso niet, Drax zat niet in de line upFuck the EBU![]()
Dat is inderdaad zo, de editing van de trailers (niet alleen de eerste) klopt absoluut niet met de film.quote:![]()
![]()
BazenfilmNiet te diep verhaal, maar wel leuke karakters en zowel volop actie als grappige momenten
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Er is zelfs meer gerfilmd, Drax bv die niet eens in de lineup staat en GOTG heten ze pas aan het eindquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:52 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo, de editing van de trailers (niet alleen de eerste) klopt absoluut niet met de film.![]()
Gisteren eindelijk gezien nadat ik de fokpremiere aan mij voorbij moest laten gaan.
De 2 uur waren zo voorbij. Dat had ik ook niet anders verwacht aangezien ik vanaf de aankondiging al hyped als de pest was.
En ik moet zeggen dat ik het toch echt wel een van de vetste Marvel films vind tot op heden.
Heel veel kleine dingetjes maken het extra de moeite waard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb wel een beetje gelijk :)![]()
Geweldige film
Zeker een van de betere Marvel films. Twee uur lang genoten
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light![]()
Guardians of the Galaxy – Quotequote:
Peter Quill: That’s when you… [gestures killing the enemy with a finger sliding across his throat]
Drax: Why would I put my finger on his throat?![]()
Ik vond hem helemaal niet leuk of grappig, die Micheal Bay humor is 3 keer niks in mijn ogen. Wel goede actie, maar het stoorde mij wanneer er een serieus stuk bezig was en meteen werd afgewisseld met een grap uit een tekenfilm voor 8-jarigen.![]()
Dat heb je met de meeste Marvel films.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:27 schreef Sjappel het volgende:
Wel goede actie, maar het stoorde mij wanneer er een serieus stuk bezig was en meteen werd afgewisseld met een grap uit een tekenfilm voor 8-jarigen.![]()
Dat was ook totaal niet duidelijk uit de trailers dat er een humoristische insteek in de film zou zitten
er waren ook 2 soorten trailers uitgebracht.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Dat was ook totaal niet duidelijk uit de trailers dat er een humoristische insteek in de film zou zitten
1 grappige + 1 serieuze
de film was compleet anders dan de trailers. ik was echt verrast.![]()
Ik heb alle trailers gezien, maar geloof niet dat er 1 bij zat die niet een goede indruk gaf van de film eerlijk gezegd. Welke zette volgens jou de toon van de film niet goed weer dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:05 schreef KingRadler het volgende:
[..]
er waren ook 2 soorten trailers uitgebracht.
1 grappige + 1 serieuze
de film was compleet anders dan de trailers. ik was echt verrast."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Anders? De film was precies zoals ik had verwacht n.a.v. de trailers.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:05 schreef KingRadler het volgende:
[..]
er waren ook 2 soorten trailers uitgebracht.
1 grappige + 1 serieuze
de film was compleet anders dan de trailers. ik was echt verrast.![]()
![]()
Film was beter dan de trailersquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:21 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Anders? De film was precies zoals ik had verwacht n.a.v. de trailers.![]()
![]()
Guardians Of The Galaxy
Vooraf waren dit voor mij een paar van de meest onbekende superhelden van Marvel. Gelukkig slaagt de film er in dat te veranderen en stijgen ze met stip in m`n lijstje met favorieten.
Wat deze film vooral zo leuk maakt is het feit dat het zich zelf helemaal niet te serieus neemt. Door een overvloed aan geslaagde humor is het allemaal lekker licht van toon zonder te vervallen in (te veel) flauwe grappen.
Het verhaal mag dan voorspelbaar en weinig verrassend zijn in z`n verloop, door die humor en het passende acteerwerk van de goed gecaste cast wordt dat nooit een probleem. Daarnaast zijn de special effects om van te smullen, het ziet allemaal fantastisch uit. Om het af te maken is ook de soundtrack erg lekker.
Dus zo`n serieus werk als bijvoorbeeld Christopher Nolan`s Dark Knight trilogy hoef je hier niet te verwachten maar dat maakt het niet minder goed. James Gunn geeft het publiek met Guardians Of The Galaxy alles wat je van een hedendaagse blockbuster mag verwachten.
8,5/10How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
ik kies ten alle tijden voor een Marvel geproduceerde filmquote:laatste 5 jaar geen andere meer gezien in de bios
Goeie film hoor. Aangename mix tussen humor en ernst, verhaal was te pruimen en de omgevingen zagen er soms schitterend uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Guardians of the Galaxy gaat als het zo doorgaat Captain America 2 inhalen meest opgebrachte films van dit jaar in Amerika.
http://www.boxofficemojo.com/yearly/chart/?yr=2014&p=.htm![]()
Zelfs films met Tom Cruise brengen dus nog maar 40% binnen tov een Marvel filmdie zijn dus goed bezig
VETTE film!
En het 3D vind ik echt goed! En dat voor post-3D
Het voegt veel episch-heid toe. En ik ben een extreme 3D scepticus
En: blijf zitten tot na de credits
PS. Zoe Saldana
Groot
De wasbeer
En de muziek in de film is verrukkelijk
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Haha die intro met Star-Lord. Hoe hij daar staat te dansen en die beesten wegschopt terwijl hij naar Come and get Your Love aan het luisteren is.
Chris Pratt is echt perfect voor deze rol.Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.![]()
3D was inderdaad heel erg goed. Echt een topfilm. Hopelijk komt er zo snel mogelijk een vervolg. Beste Marvel film tot nu toe.![]()
Die komt in juli/augustus 2017quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:45 schreef polderturk het volgende:
Hopelijk komt er zo snel mogelijk een vervolg.![]()
![]()
Marvel heeft dan ook nog meer in de pijpleiding zitten dan enk GotGquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:34 schreef polderturk het volgende:
[..]
Oei! Dat duurt nog veel te lang!
TV / Marvel onthult nieuwe stripverfilmingenInwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Guardians' Is Now the Highest-Grossing Movie of the Year in the USA
http://www.boxofficemojo.com/news/?id=3897&p=.htm![]()
Feige heeft zijn broekje volgespotenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:03 schreef KingRadler het volgende:
Guardians' Is Now the Highest-Grossing Movie of the Year in the USA
http://www.boxofficemojo.com/news/?id=3897&p=.htmlekker faxen heel de dag echt genot![]()
Had ik maar aandelen Disney gekocht
Voordat ze Marvel kochten stonden ze op 40 Dollar.
Nu door het succes met Frozen/Captain America/Guardians en andere Marvel Films hebben ze zelfs de 90 Dollar bereikt.
Die 4 miljard voor Marvel was voor Disney een goede aankoop.![]()
Een briljante aankoop zelfs.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:08 schreef KingRadler het volgende:
Had ik maar aandelen Disney gekocht
Voordat ze Marvel kochten stonden ze op 40 Dollar.
Nu door het succes met Frozen/Captain America/Guardians en andere Marvel Films hebben ze zelfs de 90 Dollar bereikt.
Die 4 miljard voor Marvel was voor Disney een goede aankoop.![]()
Beetje Offtopic:
Chriss Prat (Star Lord) heeft mij gemotiveerd om te gaan sporten voor een doel.
Ben nu al 5 Kilo kwijt![]()
![]()
ik snap de connectie niet helemaalquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:08 schreef KingRadler het volgende:
Beetje Offtopic:
Ben nu al 5 Kilo kwijtMaar toch goed dat je 5 kilo bent afgevallen
![]()
Bron: http://www.superherohype.(...)is-december#/slide/1quote:
Guardians of the Galaxy to Hit DVD and Blu-ray this December!
Though an official announcement hasn’t been released from Marvel Studios just yet, Amazon has the DVD and Blu-ray for Guardians of the Galaxy up for pre-order and the site lists the film’s official release date as December 9.
Three different versions can be pre-ordered, including a DVD, a Blu-ray, and a multi-format, so pre-order your copy by clicking here and check back soon for more details on the film’s home video release.
nice
lekker net voor de kerst ofcquote:Op donderdag 25 september 2014 19:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Bron: http://www.superherohype.(...)is-december#/slide/1
nice
![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:08 schreef KingRadler het volgende:
Beetje Offtopic:
Ben nu al 5 Kilo kwijt![]()
![]()
![]()
Deze film verdient een trap omhoog, waarbij ik totaal niet wil vertellen dat de dvd al gespot is
Met bagger kwaliteit, wacht wel op de 10 GB 1080p mkvquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:35 schreef Sinister-D- het volgende:
Deze film verdient een trap omhoog, waarbij ik totaal niet wil vertellen dat de dvd al gespot is![]()
![]()
ik wacht ook hoor, maar als de dvd er is blijft de Blu-ray niet ver achterquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:01 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Met bagger kwaliteit, wacht wel op de 10 GB 1080p mkv
18 november komt de digitale versie uit dus dan zal hij rond die tijd wel verschijnen, koop hem zoiezo ook, geweldige film!![]()
Idd, op heel wat sites opgedoken. Thanx voor de tipquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:19 schreef Xan21 het volgende:
Mooie dag voor een filmpje, Guardians in HD![]()
![]()
Mijn collectie Marvel films is over enkele ogenblikken weer compleet
bedankt voor de Tip, ik heb het doorgegeven aan mijn bevriende Piraatquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:19 schreef Xan21 het volgende:
Mooie dag voor een filmpje, Guardians in HD![]()
![]()
Die is ook al gespot. Heb hem zelf al getest HD kwaliteit 10 gb mkvquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:01 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Met bagger kwaliteit, wacht wel op de 10 GB 1080p mkv![]()
is er al lang ookquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:01 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Met bagger kwaliteit, wacht wel op de 10 GB 1080p mkvlekker faxen heel de dag echt genot![]()
Ondertussen alweer bekeken![]()
En over de after-credits-sceneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
quote:Op zondag 16 november 2014 19:20 schreef Sinister-D- het volgende:
Ondertussen alweer bekeken![]()
En over de after-credits-sceneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vond het eerste half uur een beetje wazig, maar daarna werd het een aardige film. 6,0 gegeven op IMDB![]()
Heb nooit begrepen waarom ze Donald Duck een rol hebben gegeven. Dat vond ik een minpunt van deze film.![]()
Howard op het eind? gewoon een flauwe homage aan de 80s marvel.quote:Op maandag 17 november 2014 21:10 schreef KingRadler het volgende:
Heb nooit begrepen waarom ze Donald Duck een rol hebben gegeven. Dat vond ik een minpunt van deze film."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Ik vond hem beter dan Interstellar, daar snap ik de IMDB score pas niet vanquote:Op maandag 17 november 2014 23:22 schreef Funzel het volgende:
Wel toffe film, maar de 8.5 op imdb snap ik niks van. Een ruime zes zou ik geven.
Toffe film, maar ik zou 'm zeker geen 8.4 geven zoals de mensen dat op IMDB hebben gedaan. Er zijn aardig wat dingen op te merken aan die film, zoals bijvoorbeeld verklaringen die uit het niets lijken te komen..En toch zijn de dingen die irrelevant zijn voor de een, relevant voor de ander.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: