Daar staan we wel voor open, ja, maar of het ook zo uitkomt weten we tegen die tijd pas.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:03 schreef ErwinNL het volgende:
Bedankt Fok! We hebben genoten... goede film, goed geregeld... over een half jaartje Avengers 2?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:43 schreef Sinister-D- het volgende:
Al zat ik wel met een aantal vragen mbt het MCU toen ik de zaal uitliep:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Nic1 op 17-08-2014 14:19:07 ]
quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:59 schreef Nic1 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
IMax is meerwaarde met imaxbeeldquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:13 schreef Nic1 het volgende:
Heb hem 2x normaal gezien, misschien een 3e in 3D dan maar.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:45 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]klopt. (dubbel gechekt)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
Vond t al raar dat we dat niet zagenquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:48 schreef KingRadler het volgende:
ik heb de film gezien en ik miste dingen in de Film die wel in de trailers zaten.
bijvoorbeeld deze scene:
http://www.cinemablend.com/images/news/43065/_1400444198.gif
Ja, dat hele stuk is anders. Net als "they call themselves the Guardians of the Galaxy" - "What a bunch of a-holes" etc.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Vond t al raar dat we dat niet zagen
En dat de middelvinger nu niet werd gecensureerd
bij de allereerste (korte) trailer zat die scene ook, en daar was die ook niet gecensureerd. De tere zieltje in 'murica zullen wel gereclameerd hebbenquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik vond de manier van censureren juist wel grappig, nu viel het een stuk minder op.quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
bij de allereerste (korte) trailer zat die scene ook, en daar was die ook niet gecensureerd. De tere zieltje in 'murica zullen wel gereclameerd hebben
Ja dat viel mij ook al op maar dat "they call themselves the Guardians of the Galaxy" komt uit een scene vlak voor het laatste gevecht (waarschijnlijk naar aanleiding van 'they received my dick message').quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:31 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ja, dat hele stuk is anders. Net als "they call themselves the Guardians of the Galaxy" - "What a bunch of a-holes" etc.(past ook niet in de film aangezien ze zichzelf pas zo helemaal op het eind noemen)
In de trailer (1) komt het voor tijdens de line-up in het begin, nadat ze gearresteerd zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook al op maar dat "they call themselves the Guardians of the Galaxy" komt uit een scene vlak voor het laatste gevecht (waarschijnlijk naar aanleiding van 'they received my dick message').
Hottttt, Chris dan he... Vond de film helemaal geweldig!quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Trailer klopt sowieso niet, Drax zat niet in de line upquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:14 schreef Nic1 het volgende:
[..]
In de trailer (1) komt het voor tijdens de line-up in het begin, nadat ze gearresteerd zijn.
Je hebt gelijk.. Ik heb hem net nog eens opgezocht en de hele trailer klopt niet:quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:14 schreef Nic1 het volgende:
[..]
In de trailer (1) komt het voor tijdens de line-up in het begin, nadat ze gearresteerd zijn.
Maar wel leuk gedaan want dit maakt het iets logischer qua trailer..quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Trailer klopt sowieso niet, Drax zat niet in de line up
Dat is inderdaad zo, de editing van de trailers (niet alleen de eerste) klopt absoluut niet met de film.quote:
Er is zelfs meer gerfilmd, Drax bv die niet eens in de lineup staat en GOTG heten ze pas aan het eindquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:52 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo, de editing van de trailers (niet alleen de eerste) klopt absoluut niet met de film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb wel een beetje gelijk :)
Guardians of the Galaxy – Quotequote:
Dat heb je met de meeste Marvel films.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:27 schreef Sjappel het volgende:
Wel goede actie, maar het stoorde mij wanneer er een serieus stuk bezig was en meteen werd afgewisseld met een grap uit een tekenfilm voor 8-jarigen.
er waren ook 2 soorten trailers uitgebracht.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Dat was ook totaal niet duidelijk uit de trailers dat er een humoristische insteek in de film zou zitten
Ik heb alle trailers gezien, maar geloof niet dat er 1 bij zat die niet een goede indruk gaf van de film eerlijk gezegd. Welke zette volgens jou de toon van de film niet goed weer dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:05 schreef KingRadler het volgende:
[..]
er waren ook 2 soorten trailers uitgebracht.
1 grappige + 1 serieuze
de film was compleet anders dan de trailers. ik was echt verrast.
Anders? De film was precies zoals ik had verwacht n.a.v. de trailers.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:05 schreef KingRadler het volgende:
[..]
er waren ook 2 soorten trailers uitgebracht.
1 grappige + 1 serieuze
de film was compleet anders dan de trailers. ik was echt verrast.
Film was beter dan de trailersquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:21 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Anders? De film was precies zoals ik had verwacht n.a.v. de trailers.
ik kies ten alle tijden voor een Marvel geproduceerde filmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die komt in juli/augustus 2017quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:45 schreef polderturk het volgende:
Hopelijk komt er zo snel mogelijk een vervolg.
Marvel heeft dan ook nog meer in de pijpleiding zitten dan enk GotGquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:34 schreef polderturk het volgende:
[..]
Oei! Dat duurt nog veel te lang!
Feige heeft zijn broekje volgespotenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:03 schreef KingRadler het volgende:
Guardians' Is Now the Highest-Grossing Movie of the Year in the USA
http://www.boxofficemojo.com/news/?id=3897&p=.htm
Een briljante aankoop zelfs.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:08 schreef KingRadler het volgende:
Had ik maar aandelen Disney gekocht
Voordat ze Marvel kochten stonden ze op 40 Dollar.
Nu door het succes met Frozen/Captain America/Guardians en andere Marvel Films hebben ze zelfs de 90 Dollar bereikt.
Die 4 miljard voor Marvel was voor Disney een goede aankoop.
ik snap de connectie niet helemaalquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:08 schreef KingRadler het volgende:
Beetje Offtopic:
Chriss Prat (Star Lord) heeft mij gemotiveerd om te gaan sporten voor een doel.
Ben nu al 5 Kilo kwijt
Bron: http://www.superherohype.(...)is-december#/slide/1quote:
Guardians of the Galaxy to Hit DVD and Blu-ray this December!
Though an official announcement hasn’t been released from Marvel Studios just yet, Amazon has the DVD and Blu-ray for Guardians of the Galaxy up for pre-order and the site lists the film’s official release date as December 9.
Three different versions can be pre-ordered, including a DVD, a Blu-ray, and a multi-format, so pre-order your copy by clicking here and check back soon for more details on the film’s home video release.
lekker net voor de kerst ofcquote:Op donderdag 25 september 2014 19:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Bron: http://www.superherohype.(...)is-december#/slide/1
nice
quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:08 schreef KingRadler het volgende:
Beetje Offtopic:
Chriss Prat (Star Lord) heeft mij gemotiveerd om te gaan sporten voor een doel.
Ben nu al 5 Kilo kwijt
Met bagger kwaliteit, wacht wel op de 10 GB 1080p mkvquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:35 schreef Sinister-D- het volgende:
Deze film verdient een trap omhoog, waarbij ik totaal niet wil vertellen dat de dvd al gespot is
ik wacht ook hoor, maar als de dvd er is blijft de Blu-ray niet ver achterquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:01 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Met bagger kwaliteit, wacht wel op de 10 GB 1080p mkv
Idd, op heel wat sites opgedoken. Thanx voor de tipquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:19 schreef Xan21 het volgende:
Mooie dag voor een filmpje, Guardians in HD
bedankt voor de Tip, ik heb het doorgegeven aan mijn bevriende Piraatquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:19 schreef Xan21 het volgende:
Mooie dag voor een filmpje, Guardians in HD
Die is ook al gespot. Heb hem zelf al getest HD kwaliteit 10 gb mkvquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:01 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
is er al lang ookquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:01 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
quote:Op zondag 16 november 2014 19:20 schreef Sinister-D- het volgende:
Ondertussen alweer bekeken![]()
En over de after-credits-sceneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Howard op het eind? gewoon een flauwe homage aan de 80s marvel.quote:Op maandag 17 november 2014 21:10 schreef KingRadler het volgende:
Heb nooit begrepen waarom ze Donald Duck een rol hebben gegeven. Dat vond ik een minpunt van deze film.
Ik vond hem beter dan Interstellar, daar snap ik de IMDB score pas niet vanquote:Op maandag 17 november 2014 23:22 schreef Funzel het volgende:
Wel toffe film, maar de 8.5 op imdb snap ik niks van. Een ruime zes zou ik geven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |