Ik heb alle trailers gezien, maar geloof niet dat er 1 bij zat die niet een goede indruk gaf van de film eerlijk gezegd. Welke zette volgens jou de toon van de film niet goed weer dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:05 schreef KingRadler het volgende:
[..]
er waren ook 2 soorten trailers uitgebracht.
1 grappige + 1 serieuze
de film was compleet anders dan de trailers. ik was echt verrast.
Anders? De film was precies zoals ik had verwacht n.a.v. de trailers.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:05 schreef KingRadler het volgende:
[..]
er waren ook 2 soorten trailers uitgebracht.
1 grappige + 1 serieuze
de film was compleet anders dan de trailers. ik was echt verrast.
Film was beter dan de trailersquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:21 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Anders? De film was precies zoals ik had verwacht n.a.v. de trailers.
ik kies ten alle tijden voor een Marvel geproduceerde filmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die komt in juli/augustus 2017quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:45 schreef polderturk het volgende:
Hopelijk komt er zo snel mogelijk een vervolg.
Marvel heeft dan ook nog meer in de pijpleiding zitten dan enk GotGquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 01:34 schreef polderturk het volgende:
[..]
Oei! Dat duurt nog veel te lang!
Feige heeft zijn broekje volgespotenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:03 schreef KingRadler het volgende:
Guardians' Is Now the Highest-Grossing Movie of the Year in the USA
http://www.boxofficemojo.com/news/?id=3897&p=.htm
Een briljante aankoop zelfs.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:08 schreef KingRadler het volgende:
Had ik maar aandelen Disney gekocht
Voordat ze Marvel kochten stonden ze op 40 Dollar.
Nu door het succes met Frozen/Captain America/Guardians en andere Marvel Films hebben ze zelfs de 90 Dollar bereikt.
Die 4 miljard voor Marvel was voor Disney een goede aankoop.
ik snap de connectie niet helemaalquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:08 schreef KingRadler het volgende:
Beetje Offtopic:
Chriss Prat (Star Lord) heeft mij gemotiveerd om te gaan sporten voor een doel.
Ben nu al 5 Kilo kwijt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |