Karakters mogen dan wel bij Marvel (en dus de rechten) vandaan komen, maar zij hebben 0,0 te zeggen gehad over het script. Fox heeft het schrijfwerk gedaan voor zowel X-men als Fantastic Four en Sony/Columbia heeft dat gedaan voor Spider-Man. Ze worden niet geproduceerd door Marvel, dus hij heeft wel gelijk......quote:Op maandag 28 juli 2014 02:29 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
En Batman wordt geschreven door A. Uderzo en R. Goscinny zeker?![]()
Onwetende.
Op het slechte schrijfwerk na, was het een prima film jaquote:
Je wilt zeggend dat Emo-Peter Parker in SM3, en die rush-schrijfwerk om Venom erin te krijgen niet flut was?quote:en uberhaupt iets wat met spiderman te maken heeft flut noemen ga ik niet eens op in gewoon.![]()
Kirsten Dunstquote:De enige klacht daaraan is de casting maar met de films is niet veel mis.
Ja, en waar zijn die scripts over het algemeen van afgeleid? Precies, de comics.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Karakters mogen dan wel bij Marvel (en dus de rechten) vandaan komen, maar zij hebben 0,0 te zeggen gehad over het script. Fox heeft het schrijfwerk gedaan voor zowel X-men als Fantastic Four en Sony/Columbia heeft dat gedaan voor Spider-Man. Ze worden niet geproduceerd door Marvel, dus hij heeft wel gelijk......
[..]
Och, Reed Richards wordt als ik het me goed herinner (lang geleden dat ik al die shit heb gelezen) qua intelligentie alleen geëvenaard door Beast, dus daar is op zich wel wat voor te zeggen. Wat betreft Doom geef ik je absoluut gelijk. Eeuwig zonde was dat.quote:Op het slechte schrijfwerk na, was het een prima film jaNaar de ruimte toe gaan om het een of ander experiment uit te voeren, om het vervolgens op 2/3 van de film gewoon na te kunnen bootsen in en werkruimte
![]()
Plus dat Doom totaal geen eer werd gedaan.
[..]
Dat emo gedeelte was een beetje schraal, maar wederom, dat lag ook aan de casting. Als ze een andere Peter Parker hadden gecast, had dat gewoon kunnen lukken. Venom is verder niet echt gerusht, want in de film ontstaat Venom (de niet-spiderman versie) gewoon op dezelfde manier als in de comic. Kan je gerushed noemen, maar ik hou er eigenlijk wel van als de origin stories enigszins kloppen.quote:Je wilt zeggend dat Emo-Peter Parker in SM3, en die rush-schrijfwerk om Venom erin te krijgen niet flut was?
[..]
Ben ik met je eens. Wederom casting.quote:Kirsten Dunst_!Ik heb me bij Mary Jane altijd een lekker ding voorgesteld,. Blijkbaar had ik het al die jaren mis, en bleek het een onzeker iel mens te zijn met hangtietjes
Een afgeleide wilt niet zeggen dat het verhaal gebaseerd is op een strip/saga/gebeurtenisquote:Op dinsdag 29 juli 2014 01:34 schreef Kutmanager het volgende:
Ja, en waar zijn die scripts over het algemeen van afgeleid? Precies, de comics.
De Mandarin hebben ze echt kapot gemaakt ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Een afgeleide wilt niet zeggen dat het verhaal gebaseerd is op een strip/saga/gebeurtenis![]()
Hoeveel mutanten zaten in X3 die verzonnen zijn voor enkel die film? Wat had Archangel daar bv in te doen? Je zei dat je het wel kon waarderen als origins kloppen (evenals ik hoor): wat vond je dan van Phoenix of het uiterlijk van Galactus?
De komende reboot van Fantastic Four is ook een afgeleide van de strips, en daar speelt een zwarte Human Torch inOok weer Fox, zonder tussenkomst van Marvel, en de geruchten doen dat het verhaal een compleet andere kant opgaat dan de strips
![]()
Leuke films om eens te kijken hoor, maar er zitten toch wel voldoende vreemde zaken in de verhalenlijnen van beide franchises, als een beetje strip-kenner moet je er toch niet al te veel op letten soms![]()
Laat me wel even duidelijk zijn dat ik Marvel niet vrijuit wil praten hier, want The Mandarin in IM3 was ook niet helemaal om over naar huis te schrijven
enfin, misschien moeten we dit wel in een ander topic houden![]()
TV / Marvel onthult nieuwe stripverfilmingen
quote:Comic-Con: Guardians of the Galaxy 2 is Coming on July 28, 2017!
Last week, Marvel Studios surprised us all and dated five new films ranging all the way to 2019. Now, just announced at their Hall H panel at the San Diego Comic-Con, Marvel has confirmed that one of these dates, July 28, 2017, belongs to Guardians of the Galaxy 2! James Gunn even took to Twitter following the announcement to reveal that he will return to pen the screenplay and direct the film.
Krijgen we i.p.v. die hamsters van AH, wasberen met die nep AH bedrijfsleider Harry Piekemaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:51 schreef the_legend_killer het volgende:
zal je zien dat wasberen straks helemaal populair zijn.
Avondje stappen in London straksquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:05 schreef lord_bono het volgende:
Echt belachelijk dat hij al bijna "overal" draait behalve in Nederland/BelgiëTerwijl wij nog twee weken moeten wachten..
De release zit sowieso een beetje apart in elkaar want in Duitsland gaat-ie pas 28 augustus draaien en in Italië zelfs pas op 22 oktober(!). Dan valt het voor ons nog mee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:05 schreef lord_bono het volgende:
Echt belachelijk dat hij al bijna "overal" draait behalve in Nederland/BelgiëTerwijl wij nog twee weken moeten wachten..
Hij komt pas 14 augustus in de Nederlandse bioscopenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:24 schreef Breuls het volgende:
Guardians is nou net een uitzondering in dat de film hier niet eerder dan in de VS, maar later gaat draaien. Eerdere Marvel-films gaven Europa de primeur. Nu een keertje niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:05 schreef Operc het volgende:
Vanmiddag gezien.
Toffe film, veel spektakel en visueel ziet het er allemaal indrukwekkend uit.
En wat zaken in spoilers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan valt het hier nog enigszins mee jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:09 schreef Mike het volgende:
[..]
De release zit sowieso een beetje apart in elkaar want in Duitsland gaat-ie pas 28 augustus draaien en in Italië zelfs pas op 22 oktober(!). Dan valt het voor ons nog mee.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:05 schreef Operc het volgende:
Vanmiddag gezien.
Toffe film, veel spektakel en visueel ziet het er allemaal indrukwekkend uit.
En wat zaken in spoilers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 08:48 schreef lord_bono het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:00 schreef Breuls het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:01 schreef Operc het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:01 schreef Operc het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Morgen gaat ie hier in de Kinderpolis in première. 3d in de vroege avond, maar voegt de 3d iets toe? Anders gaat het de normale versie worden
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Mwah, een beetje. Het is wat dieper, maar niet echt heel indrukwekkend.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Dan gaat 't dus 2d worden
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Die landen moeten hun eigen taaltje er nog overheen plakken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:09 schreef Mike het volgende:
[..]
De release zit sowieso een beetje apart in elkaar want in Duitsland gaat-ie pas 28 augustus draaien en in Italië zelfs pas op 22 oktober(!). Dan valt het voor ons nog mee.![]()
die vraag kun je ook omdraaien als het eens zover isquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:57 schreef Taxandria het volgende:
Hoezo gaat deze film eerder draaien in België dan in Nederland?!
Maar het antwoord moet ik je helaas verschuldigd blijven......Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Geweldige film.Heb hem zowel donderdag (premieredag in Australie) als zaterdag gezien.
Weet niet wat ik van de after-credits scene moet vinden... had een iets epischer scene verwacht zoals bij Avengers.![]()
![]()
Paar dagen terug bekeken. Het is een vermakelijke popcornfilm maar het verhaal vond ik nou niet denderend. Een steen uit de handen van de bad guys zien te houden.
De humor vond ik heel erg lijken op die van de Avengers, toen was het allemaal verfrissend en leuk maar nu een tikkeltje beetje voorspelbaar. Groot vond ik grappiger dan die geforceerde humor van de kat. Die was een soort Ted-wannabe.![]()
![]()
Het verzamelen van de Infitity Stones zijn nou eenmaal een belangrijk onderdeel in de films in aanloop naar (waarschijnlijk) Avengers 3.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:35 schreef Confetti het volgende:
Paar dagen terug bekeken. Het is een vermakelijke popcornfilm maar het verhaal vond ik nou niet denderend. Een steen uit de handen van de bad guys zien te houden.
Ik vond de humor minder bij het serieuze karakter van de Avengers passen.quote:De humor vond ik heel erg lijken op die van de Avengers, toen was het allemaal verfrissend en leuk maar nu een tikkeltje beetje voorspelbaar. Groot vond ik grappiger dan die geforceerde humor van de kat. Die was een soort Ted-wannabe.![]()
Wil er nog iemand vanavond naar de voorpremiere met de actie van FOK??
Er is iets tussen gekomen bij mij en ik vind het jammer om 2 lege stoelen te hebben in de bios.
De voorvertoning zal plaatsvinden in Pathé Arena te Amsterdam.
Zaal open: 18:30 uur
Start Film: 19:00 uur
Voorpremière Guardians of the Galaxy
Pathé Arena
ArenA Boulevard 600
1101 DS Amsterdam
Wie het eerst komt, het eerst maalt?Ik heb wel een beetje gelijk :)![]()
DMquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:14 schreef ErwinNL het volgende:
maxmit, ik wil wel 2 extra mensen meenemenIk heb wel een beetje gelijk :)![]()
DM terug lukt niet... dus dan maar even zo: Onwijs bedankt! Welke naam heb je vermeld? Misschien moet ik dat zeggen?![]()
We zoeken je ticket op op naam, dus dat is wel het handigst.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:23 schreef ErwinNL het volgende:
DM terug lukt niet... dus dan maar even zo: Onwijs bedankt! Welke naam heb je vermeld? Misschien moet ik dat zeggen?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Inderdaad! Leuke film en gisterenavond zeer goed geregeld!quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:24 schreef linebear het volgende:
Was een erg leuke filmThanks Fok voor de voorpremiere, zeer genoten
![]()
![]()
Wat is deze film toch aan ontzettende mega ultra power bak aan humor en actie! Dit is nu echt een echte bioscoop film. Het bezit alle aspecten en kijkt zo lekker weg!
Ik ga hem zeker nog een keer zien!
"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Heerlijke film
Ga donderdag weer
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: