SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En er zijn nog de nodige bekende namen bij betrokken als supporting characters:
Michael Rooker, Karen Gillan, Djimon Hounsou, John C. Reilly, Glenn Close.
Hier de niet gereleasde trailer, exclusief te zien voor bezoekers van Comic-Con 2013: http://www.10mfh.com/rand(...)laxy-leaked-footage/
Geregisseerd en geschreven door James Gunn, en staat gepland om op 14 augustus in premiere te gaan in Nederland.
ik ben iig genoeg gehyped geworden, en vind het gaaf om eindelijk eens nieuwe karakters te zien in het MCU
[ Bericht 1% gewijzigd door Sinister-D- op 14-01-2014 20:05:28 ]Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
live actionquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:05 schreef MakuMaku het volgende:
Is dit een ge-animeerde/CGI film? Als ik zo aan je tekst lees, zijn het alleen de stemmen die bv Vin Diesel aan de characters gebruiken.
Te goed voor jou.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:45 schreef Preston_Marlowe het volgende:
Rocket Racoon?! Hier haak ik af
Ja maar die was toch niet gepost?quote:
Hooked on a Feeling (de cover van Blue Swede).quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:36 schreef Evertjan het volgende:
weet iemand welke songs er in die trailer zitten?
a oke dacht dat er 2 songs in zatenquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:41 schreef Bijna het volgende:
[..]
Hooked on a Feeling (de cover van Blue Swede).
Dat zou best kunnen, maar ik weet alleen deze.quote:
Thanosquote:Josh Brolin to Play Thanos in Guardians of the Galaxy
Although we saw Thanos at the end of Marvel's The Avengers, we haven't seen him since and he hasn't been featured in the two full trailers for James Gunn's Guardians of the Galaxy. Gunn has previously revealed that the August 1 release is connected to Thanos, however.
Now, Latino-Review is reporting that the villain will be voiced by Josh Brolin in Guardians of the Galaxy. They say:
"An article on James Gunn's post-production process reported a scene with Thanos on a rocket throne in Act 3, which suggests an appearance long enough that someone is going to have to voice the Mad Titan, someone that could take the part into Avengers 3 as a major villain.
That meant Marvel was looking for an actor of some caliber, someone that could give a performance to a very complex, but very purple-skinned alien villain.
Our sources tell us that person is JOSH BROLIN!!
He'll be providing the voice of Thanos in Guardians of the Galaxy and with a name and reputation like that, it's likely he'll join James Spader and Tom Hiddleston as actors who have tried to kill The Avengers."
Joss Whedon has hinted before that we wouldn't be seeing Thanos take on The Avengers until Phase Three of the Marvel Cinematic Universe:
"Well, Thanos is more powerful. He is so powerful; he is not someone you can just trot out and punch him. Like he did in the comics, you want him threading through the universe and to save the big finale for the big finale. He is definitely a part of what I have got going on. The thing about The Avengers is that they are very powerful but not very stable. So, there will definitely be some people that will shake them up in the next installment."
What do you think about Brolin voicing the character this summer and playing him again in Avengers: Age of Ultron?
Ga ook wel kijken hoor en is vast wel vermakelijk, maar ik bereid me alsnog voor op het ergste.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:29 schreef Xan21 het volgende:
Zeik niet...krijgt goede reviews...ik ben er klaar voor!
Lekker gaan om te kunnen klagenquote:Op zondag 27 juli 2014 20:00 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ga ook wel kijken hoor en is vast wel vermakelijk, maar ik bereid me alsnog voor op het ergste.
Maar op Iron Man 1 na zijn dat juist allemaal flutfilms,quote:Op zondag 27 juli 2014 17:27 schreef Kutmanager het volgende:
Nog een marvel gedrocht waarschijnlijk.Waarom konden ze het niet gewoon bij X-men, spider-man, fantastic four en iron man 1 houden.
Laatste 2 X-Men flut ja?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:54 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Maar op Iron Man 1 na zijn dat juist allemaal flutfilms,
Eerste 2 waren ook goed. Allen 3 en de wolverine films waren kut.quote:
Drie van de vier films noemen die niet door Marvel worden gemaakt.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:27 schreef Kutmanager het volgende:
Nog een marvel gedrocht waarschijnlijk.Waarom konden ze het niet gewoon bij X-men, spider-man, fantastic four en iron man 1 houden.
quote:Op maandag 28 juli 2014 02:02 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Drie van de vier films noemen die niet door Marvel worden gemaakt.
Ik ga niet om te klagen, maar om me te vermaken. Ben alleen meer dan eens teleurgesteld in marvel verfilmingen de afgelopen jaren.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lekker gaan om te kunnen klagen
kneus
Karakters mogen dan wel bij Marvel (en dus de rechten) vandaan komen, maar zij hebben 0,0 te zeggen gehad over het script. Fox heeft het schrijfwerk gedaan voor zowel X-men als Fantastic Four en Sony/Columbia heeft dat gedaan voor Spider-Man. Ze worden niet geproduceerd door Marvel, dus hij heeft wel gelijk......quote:Op maandag 28 juli 2014 02:29 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
En Batman wordt geschreven door A. Uderzo en R. Goscinny zeker?![]()
Onwetende.
Op het slechte schrijfwerk na, was het een prima film jaquote:
Je wilt zeggend dat Emo-Peter Parker in SM3, en die rush-schrijfwerk om Venom erin te krijgen niet flut was?quote:en uberhaupt iets wat met spiderman te maken heeft flut noemen ga ik niet eens op in gewoon.![]()
Kirsten Dunstquote:De enige klacht daaraan is de casting maar met de films is niet veel mis.
Ja, en waar zijn die scripts over het algemeen van afgeleid? Precies, de comics.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Karakters mogen dan wel bij Marvel (en dus de rechten) vandaan komen, maar zij hebben 0,0 te zeggen gehad over het script. Fox heeft het schrijfwerk gedaan voor zowel X-men als Fantastic Four en Sony/Columbia heeft dat gedaan voor Spider-Man. Ze worden niet geproduceerd door Marvel, dus hij heeft wel gelijk......
[..]
Och, Reed Richards wordt als ik het me goed herinner (lang geleden dat ik al die shit heb gelezen) qua intelligentie alleen geëvenaard door Beast, dus daar is op zich wel wat voor te zeggen. Wat betreft Doom geef ik je absoluut gelijk. Eeuwig zonde was dat.quote:Op het slechte schrijfwerk na, was het een prima film jaNaar de ruimte toe gaan om het een of ander experiment uit te voeren, om het vervolgens op 2/3 van de film gewoon na te kunnen bootsen in en werkruimte
![]()
Plus dat Doom totaal geen eer werd gedaan.
[..]
Dat emo gedeelte was een beetje schraal, maar wederom, dat lag ook aan de casting. Als ze een andere Peter Parker hadden gecast, had dat gewoon kunnen lukken. Venom is verder niet echt gerusht, want in de film ontstaat Venom (de niet-spiderman versie) gewoon op dezelfde manier als in de comic. Kan je gerushed noemen, maar ik hou er eigenlijk wel van als de origin stories enigszins kloppen.quote:Je wilt zeggend dat Emo-Peter Parker in SM3, en die rush-schrijfwerk om Venom erin te krijgen niet flut was?
[..]
Ben ik met je eens. Wederom casting.quote:Kirsten Dunst_!Ik heb me bij Mary Jane altijd een lekker ding voorgesteld,. Blijkbaar had ik het al die jaren mis, en bleek het een onzeker iel mens te zijn met hangtietjes
Een afgeleide wilt niet zeggen dat het verhaal gebaseerd is op een strip/saga/gebeurtenisquote:Op dinsdag 29 juli 2014 01:34 schreef Kutmanager het volgende:
Ja, en waar zijn die scripts over het algemeen van afgeleid? Precies, de comics.
De Mandarin hebben ze echt kapot gemaakt ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Een afgeleide wilt niet zeggen dat het verhaal gebaseerd is op een strip/saga/gebeurtenis![]()
Hoeveel mutanten zaten in X3 die verzonnen zijn voor enkel die film? Wat had Archangel daar bv in te doen? Je zei dat je het wel kon waarderen als origins kloppen (evenals ik hoor): wat vond je dan van Phoenix of het uiterlijk van Galactus?
De komende reboot van Fantastic Four is ook een afgeleide van de strips, en daar speelt een zwarte Human Torch inOok weer Fox, zonder tussenkomst van Marvel, en de geruchten doen dat het verhaal een compleet andere kant opgaat dan de strips
![]()
Leuke films om eens te kijken hoor, maar er zitten toch wel voldoende vreemde zaken in de verhalenlijnen van beide franchises, als een beetje strip-kenner moet je er toch niet al te veel op letten soms![]()
Laat me wel even duidelijk zijn dat ik Marvel niet vrijuit wil praten hier, want The Mandarin in IM3 was ook niet helemaal om over naar huis te schrijven
enfin, misschien moeten we dit wel in een ander topic houden![]()
TV / Marvel onthult nieuwe stripverfilmingen
quote:Comic-Con: Guardians of the Galaxy 2 is Coming on July 28, 2017!
Last week, Marvel Studios surprised us all and dated five new films ranging all the way to 2019. Now, just announced at their Hall H panel at the San Diego Comic-Con, Marvel has confirmed that one of these dates, July 28, 2017, belongs to Guardians of the Galaxy 2! James Gunn even took to Twitter following the announcement to reveal that he will return to pen the screenplay and direct the film.
Krijgen we i.p.v. die hamsters van AH, wasberen met die nep AH bedrijfsleider Harry Piekemaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:51 schreef the_legend_killer het volgende:
zal je zien dat wasberen straks helemaal populair zijn.
Avondje stappen in London straksquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:05 schreef lord_bono het volgende:
Echt belachelijk dat hij al bijna "overal" draait behalve in Nederland/BelgiëTerwijl wij nog twee weken moeten wachten..
De release zit sowieso een beetje apart in elkaar want in Duitsland gaat-ie pas 28 augustus draaien en in Italië zelfs pas op 22 oktober(!). Dan valt het voor ons nog mee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:05 schreef lord_bono het volgende:
Echt belachelijk dat hij al bijna "overal" draait behalve in Nederland/BelgiëTerwijl wij nog twee weken moeten wachten..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |