quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:00 schreef Breuls het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:01 schreef Operc het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:01 schreef Operc het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Die landen moeten hun eigen taaltje er nog overheen plakken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:09 schreef Mike het volgende:
[..]
De release zit sowieso een beetje apart in elkaar want in Duitsland gaat-ie pas 28 augustus draaien en in Italië zelfs pas op 22 oktober(!). Dan valt het voor ons nog mee.
die vraag kun je ook omdraaien als het eens zover isquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:57 schreef Taxandria het volgende:
Hoezo gaat deze film eerder draaien in België dan in Nederland?!
Het verzamelen van de Infitity Stones zijn nou eenmaal een belangrijk onderdeel in de films in aanloop naar (waarschijnlijk) Avengers 3.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:35 schreef Confetti het volgende:
Paar dagen terug bekeken. Het is een vermakelijke popcornfilm maar het verhaal vond ik nou niet denderend. Een steen uit de handen van de bad guys zien te houden.
Ik vond de humor minder bij het serieuze karakter van de Avengers passen.quote:De humor vond ik heel erg lijken op die van de Avengers, toen was het allemaal verfrissend en leuk maar nu een tikkeltje beetje voorspelbaar. Groot vond ik grappiger dan die geforceerde humor van de kat. Die was een soort Ted-wannabe.
DMquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:14 schreef ErwinNL het volgende:
maxmit, ik wil wel 2 extra mensen meenemen
We zoeken je ticket op op naam, dus dat is wel het handigst.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:23 schreef ErwinNL het volgende:
DM terug lukt niet... dus dan maar even zo: Onwijs bedankt! Welke naam heb je vermeld? Misschien moet ik dat zeggen?
Inderdaad! Leuke film en gisterenavond zeer goed geregeld!quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:24 schreef linebear het volgende:
Was een erg leuke filmThanks Fok voor de voorpremiere, zeer genoten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |