SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
je hebt twee notesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm, nu thuis. Raspatatje speciaal en vlammetjes meegenomen
RASPATAT!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm, nu thuis. Raspatatje speciaal en vlammetjes meegenomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
RASPATAT!!!!!!!!!!!!!![]()
btw divje.. ik denk toch dat je gelijk hebt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Hahawanneer kom kleine guyvie dit topic verstieren?
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:59 schreef Divje het volgende:
[..]!!
Hahawanneer kom kleine guyvie dit topic verstieren?
Jahoor gaat wel goed, weer veel te veel aan het FOK!ken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, niw, geen rivaliteit hier in BNW. Alles goed?
Er bestaat toch niet iets als teveel FOK!ken?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jahoor gaat wel goed, weer veel te veel aan het FOK!ken.
En met jou?
Kan nooit teveel zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jahoor gaat wel goed, weer veel te veel aan het FOK!ken.
En met jou?
Komt vast doordat de kroeg een ander merk bier had waar je sneller dronken van werdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Er bestaat toch niet iets als teveel FOK!ken?
Dronken hier, verder wel okémuziek staat wel hard aan.. hmm.
Warsteiner is veel lekkerder dan Krombacher ja, drink idd sneller door hahaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komt vast doordat de kroeg een ander merk bier had waar je sneller dronken van werd
Heerlijk toch, af en toe zo'n avondje?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Warsteiner is veel lekkerder dan Krombacher ja, drink idd sneller door haha![]()
Heb nu ik thuis ben weer Keizers Kroon, wat een prut is dat dan
Dit wordt een eat, sleep, rave, repeat avond.. Heb 't al weer doorff eten en dan ga ik liggen. ben doodmoe
Morgen opstaan met bier.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Warsteiner is veel lekkerder dan Krombacher ja, drink idd sneller door haha![]()
Heb nu ik thuis ben weer Keizers Kroon, wat een prut is dat dan
Dit wordt een eat, sleep, rave, repeat avond.. Heb 't al weer doorff eten en dan ga ik liggen. ben doodmoe
Doorgaan morgenochtend!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heerlijk toch, af en toe zo'n avondje?
Zal morgenochtend ff minder zijn maar daar denk je nog maar niet aan Div
quote:
quote:
Als je dat een tijd elke dag doet heb je als je stopt echt paar dagen kater.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:58 schreef Divje het volgende:
Normaal in het weekend, maar heb er nou ook zin in
Dat ben ik dan ook niet van planquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je dat een tijd elke dag doet heb je als je stopt echt paar dagen kater.
quote:
Hier gaat het vaak over etenquote:
Donderdag weer nuchter & fit is de planningquote:
Ik haat nuchter zijn en hardlopen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Donderdag weer nuchter & fit is de planningvrijdagochtend weer hardlopen
Dan heb ik de perfecte hardloopschoen voor jouquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kan niet hardlopen, alleen op blote voeten
Buiten dat gebruik het natuurlijk ook als een excuus om het niet te doenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan heb ik de perfecte hardloopschoen voor jou
[ afbeelding ]
Blote-voeten-feel
Hmm, kan beter. Schommel tussen 58 en 60 heen en weer.quote:
oh jammer, bij mij moet er wat af door de laatste 6 maandenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm, kan beter. Schommel tussen 58 en 60 heen en weer.
Zit ook niet echt structuur meer in het eten/sporten dus tjah, was te verwachten
Goed excuus trouwens!
Huh wtf. Hier snap ik niets van.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:15 schreef Divje het volgende:
Ik stak een sigaret aan die nog in het pakje zat. Nu moet ik me morgen scheren want het ziet er niet meer uit
Ik dacht dat ik een sigaret in m'n mond had, maar die zat nog in het pakje. Ik stak het puntje van m'n neus in de brand waardoor ik m'n aansteker richting m'n gezicht bewoog ( iknow!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Huh wtf. Hier snap ik niets van.
godverquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een sigaret in m'n mond had, maar die zat nog in het pakje. Ik stak het puntje van m'n neus in de brand waardoor ik m'n aansteker richting m'n gezicht bewoog ( iknow!) en daardoor zijn wat snorharen weg gebrand.
Hardlopen!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh jammer, bij mij moet er wat af door de laatste 6 maanden
maar komt wel binnekort.
Ben jij toevallig Surinaams?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee gewoon niet meer zoveel eten en zuipen.
Omdat lui en zulkse vooroordelenquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:23 schreef Divje het volgende:
Al had ik een NL-Surinaamse Feyenoorder in de UK wel baas gevonden![]()
Een van de dingen die ik zo leuk aan jou vind is dat je altijd zo eerlijk bent.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Buiten dat gebruik het natuurlijk ook als een excuus om het niet te doen
Is een programma over jongeren die al op jonge leeftijd aan zware drugs verslaafd zijn en nu in een soort bootcamp zitten. Zit ook een meisje met een eetverslaving bij. Gaat er ruig aan toe .quote:
Je moet wel goed blijven eten hoor Div, want er kunnen nog wel een paar pondjes bij. Nu heb ik me altijd laten vertellen dat je van bier dik wordt maar dat is in jouw geval dus niet zo.quote:
Lavje, ik weet hetquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je moet wel goed blijven eten hoor Div, want er kunnen nog wel een paar pondjes bij. Nu heb ik me altijd laten vertellen dat je van bier dik wordt maar dat is in jouw geval dus niet zo.
Oh, ik kan daar nooit echt naar kijken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is een programma over jongeren die al op jonge leeftijd aan zware drugs verslaafd zijn en nu in een soort bootcamp zitten. Zit ook een meisje met een eetverslaving bij. Gaat er ruig aan toe .
Op de computer wel met wat handigheidjes. Maar ik kijk eigenlijk nooit Nederlandse TV.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan jij dat trouwens ontvangen daar in Engeland?
Aww dankjequote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een van de dingen die ik zo leuk aan jou vind is dat je altijd zo eerlijk bent.
Dan moet je meer calorieën stouwen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Lavje, ik weet het.
Probleem is, ik word nergens echt dik van
Ik woog op een gegeven moment 60, dat was ongeveer 2 maand daarvoor 53. Toen ik m'n eetpatroon aanpastte (als in: ander soort eten) begon ik af te vallenterwijl ik toch ongeveer hetzelfde aan caloriën binnen kreeg
Ja op een gegeven moment is het teveel hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan moet je meer calorieën stouwen.
balenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment is het teveel hoor![]()
M'n portemonnee kon al dat eten niet meer behappen
Mwoahquote:
Ik vind het wel heel lief klinkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:50 schreef Divje het volgende:
Ik weet eigenlijk helemaal niet waarom ik je Lavje noem
Confronterend much?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, ik kan daar nooit echt naar kijken.
Hits a little too close to home. (ik kan hier op moment even geen nederlandse vertaling voor bedenken) Zeker de laatste tijd.
Family Matters kon ik ook nooit echt kijken, die ene programma van Keith Bakker.
Gewoon de aanbiedingen in de gaten houden Div. Bij de C1000 zijn nu de beenhammetjes in de aanbieding. Als je die eet zet dat echt wel aan hoor. En ze zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Mwoahmet beperkte middelen kan je ook nog heel wat lekkers maken
krijg dan wel niet binnen wat nodig is om aan te komen (wat een kutzin
) maar het is wel lekker
Jij bent dan ook een hele lieve modquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel lief klinken
Door onder andere zulke tips, en het altijd klaar staan voor usersquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon de aanbiedingen in de gaten houden Div. Bij de C1000 zijn nu de beenhammetjes in de aanbieding. Als je die eet zet dat echt wel aan hoor. En ze zijn
Oh boy oh boyquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:02 schreef Scrummie het volgende:
Had ik al verteld van mijn mega fail gister avond tijdens het hardlopen? Geloof het niet he. Maar ik zette mezelf behoorlijk voor lul! Jullie weten vast wel dat ik sinds een half jaartje vrijgezel ben, dus elke vrouw die ik zie, ruik, of verneem laat mijn hart 5 keer harder overslaan. Maar goed, dat terzijde.. ik loop dus fanatiek en denk, laat ik eens een 'hardloop selfie' maken (dont ask). Dus ik pak m'n telefoon, en al lopend zit ik mijn gezicht in beeld proberen te krijgen. Plots zie ik dus in een ooghoek een dame, hardloper, mooie meisje. Maar omdat ik mezelf voor lul aan het zetten was onder het mom 'ik ben alleen en niemand ziet me' schrik ik van haar, struikel ik over m'n eigen poten, zeg ik verschrikt tijdens het vallen nog 'hoi' en probeer haar aan te kijken. Ze liep toen een stukje harder dan even daarvoor.
Nee, ook dat nog nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh boy oh boy![]()
Staat ze wel mooi op de foto?
Ja, stukken beter, thanks for askingquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ook dat nog niet
Hoe is het met je lavje? Beter dan vorige week?
Je hebt ook wel een beetje een hooligan hoofdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:02 schreef Scrummie het volgende:
Had ik al verteld van mijn mega fail gister avond tijdens het hardlopen? Geloof het niet he. Maar ik zette mezelf behoorlijk voor lul! Jullie weten vast wel dat ik sinds een half jaartje vrijgezel ben, dus elke vrouw die ik zie, ruik, of verneem laat mijn hart 5 keer harder overslaan. Maar goed, dat terzijde.. ik loop dus fanatiek en denk, laat ik eens een 'hardloop selfie' maken (dont ask). Dus ik pak m'n telefoon, en al lopend zit ik mijn gezicht in beeld proberen te krijgen. Plots zie ik dus in een ooghoek een dame, hardloper, mooie meisje. Maar omdat ik mezelf voor lul aan het zetten was onder het mom 'ik ben alleen en niemand ziet me' schrik ik van haar, struikel ik over m'n eigen poten, zeg ik verschrikt tijdens het vallen nog 'hoi' en probeer haar aan te kijken. Ze liep toen een stukje harder dan even daarvoor.
Hehe thanksquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
(btw, wat goed van je dat je dat zo volhoudt met het om de dag blowen. Knap)
Mij kennende ren ik de volgende keer net wat harder, zo hard dat ze me niet herkent. En hooligan hoofd, Divje, pas je op met wat je zegt?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Je hebt ook wel een beetje een hooligan hoofd![]()
gebaseerd op 60x60 pixels, don't blame me
Nee maar dat is serieus kutwat nu als je haar de volgende keer weer tegenkomt?
Gewoon doen div, lavje is wel wat gewend!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:08 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Ben verder te verlegen om wat te zeggen
Haha, met de capuchon op ren je keihard langs haar?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mij kennende ren ik de volgende keer net wat harder, zo hard dat ze me niet herkent. En hooligan hoofd, Divje, pas je op met wat je zegt?Haha, nee, grapje. Hoor het vaker. Maar, ik beloof 1 ding, ik ben ongeveer het tegenovergestelde van een hooligan
Ben geen held met vrouwenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gewoon doen div, lavje is wel wat gewend!
Het is een aantrekkelijke kerel he zo met dat baardjequote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Je hebt ook wel een beetje een hooligan hoofd![]()
gebaseerd op 60x60 pixels, don't blame me
Nee maar dat is serieus kutwat nu als je haar de volgende keer weer tegenkomt?
*schud handen*. Je bent dus niet de enigequote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben geen held met vrouwenheb die dame van laatst geappt. Bleek dat ik het nummer van haar vriendin kreeg, die reageert niet meer
Nou ja zeg, was dat per ongeluk of expres? Hou niet van dat soort streken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben geen held met vrouwenheb die dame van laatst geappt. Bleek dat ik het nummer van haar vriendin kreeg, die reageert niet meer
Zal wel expres zijn geweest. De meeste vrouwen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ja zeg, was dat per ongeluk of expres? Hou niet van dat soort streken.
Scrummie is precies wat hij zegt. Goeie gast. Geloof me.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, met de capuchon op ren je keihard langs haar?
Ik vertrouw op je sig![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Scrummie is precies wat hij zegt. Goeie gast. Geloof me.
Zij geven de goeden a bad namequote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal wel expres zijn geweest. De meeste vrouwen.
Veel plezier tot laterquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
Rijdende Rechter kijken.
Tot later schatties en als jullie al naar bed gaan truste
Zekerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is een aantrekkelijke kerel he zo met dat baardje![]()
Je moet met die hammetjes wel snel zijn hoor, want ze zijn in een mum van tijd uitverkocht. Zou morgen maar meteen naar de C1000 gaan. Trouwens ze hebben ook een heel stel 1 euro aanbiedingen. Zoals 4 kroketten, andijvie in bechamelsaus, toetjes , nou ja, een heleboel dingen en echt de moeite waard.
Geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ja zeg, was dat per ongeluk of expres? Hou niet van dat soort streken.
Haha dat stalken deed ik altijd wel jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
*schud handen*. Je bent dus niet de enige. En gewoon volhouden joh, lekker stalken
.
(even een klein voorbeeld over mij en vrouwen; ik ben 29, heb dus vorig jaar mijn relatie van 4,5 jaar verbroken zien worden, en dat was mijn eerste relatie, mijn eerste in 'alles' zeg maar.)
Oeh, da's leuk! Ik ga ook! Tot later misshcien en anders idd, slaap lekker schoonheid.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
Rijdende Rechter kijken.
Tot later schatties en als jullie al naar bed gaan truste
Ja het was weer smullen. Wat een emoties weer .quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:55 schreef Scrummie het volgende:
Zo bijzonder he, de Rijdende Rechter. Prachtige TV.
Het topic was vooral mooiquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:55 schreef Scrummie het volgende:
Zo bijzonder he, de Rijdende Rechter. Prachtige TV.
Ben je nog steeds aan het feesten Div?quote:
Wel iets rustiger dan gisterenquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je nog steeds aan het feesten Div?
Dus je kunt er weer tegenaan. Wat ga je eten?quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Wel iets rustiger dan gisterenBen in slaap gevallen op de bank en werd wakker met een stijve nek en hoofdpijn. Dat is nu weer weg aan het ebben
Zo eerst even weer wat eten
Lekker geslapen vannacht?
Heb nog wat stamppot andijvie in de vriezer wat ik ga verorberenquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus je kunt er weer tegenaan. Wat ga je eten?
Ik eet straks een broodje kaas. Saai he? Maar wel
En om de andijvie te laten zakken ga je zeker een stukje 'wandelen'quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb nog wat stamppot andijvie in de vriezer wat ik ga verorberen
Broodje kaas is ook erg lekker
Nopequote:Op woensdag 15 januari 2014 12:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En om de andijvie te laten zakken ga je zeker een stukje 'wandelen'?
Hmm, dat klinkt ook goedquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:25 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh,
Het gaat weer eens over eten.
Stokbroodje zit in de oven, eitjes gekookt. Die komen erop na de boter en sla, peper zout erop, zaanse mayo, plak kaas en wat tomaat.
Geen idee of ik die helemaal op ga krijgen.
Stamppot andijvie is ookquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Stamppot andijvie is ook![]()
En wat is een vriezer toch heerlijk handig. Heb er ook van alles in liggen voor als ik snel even wat moet hebben.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:25 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh,
Het gaat weer eens over eten.
Stokbroodje zit in de oven, eitjes gekookt. Die komen erop na de boter en sla, peper zout erop, zaanse mayo, plak kaas en wat tomaat.
Geen idee of ik die helemaal op ga krijgen.
Precies, ideaal is dat. Ik ben ook niet zo'n snoepert. Heb meer tussendoortjes in de vriezer dan in de snoepkast.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:35 schreef Divje het volgende:
[..]Hier ligt de vriezer ook vol met 'snackjes' die over gebleven zijn van avondeten
Er blijft nooit genoeg over om nog een keer goed van te eten, 't worden allemaal tussendoortjes
Zit mijn broodje kaas te eten en onderwijl denk ik aan jouw lekker knapperige stokbrood met van allerlei lekkers eropquote:
Zal een stukje voor je bewaren.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zit mijn broodje kaas te eten en onderwijl denk ik aan jouw lekker knapperige stokbrood met van allerlei lekkers erop
Ik strakiesquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Nopeblijf vandaag lekker binnen, als ik al naar buiten ga zit ik op 't balkon
Vandaag rustig aan doen, en dan morgenvroeg weer hardlopen
Gewoon in wit waar bruin in zit. Schijnt gezond te zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zal een stukje voor je bewaren.
Maar broodje kaas is ook heerlijk. Neem ik ook zo vaak. In wat voor brood heb je de kaas verpakt?
En wat gaan we vanavond eten?quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:47 schreef theguyver het volgende:
De volgende die over eten begint...![]()
bring me some
Vergeet niet vandaag nog even naar de c1000 te gaan. Euroknallers en de beenhammetjes.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:35 schreef Divje het volgende:
[..]Hier ligt de vriezer ook vol met 'snackjes' die over gebleven zijn van avondeten
Er blijft nooit genoeg over om nog een keer goed van te eten, 't worden allemaal tussendoortjes
ik heb geen idee wat JIJ voor MIJ gaat koken, zolang het maar niet iets met pinda saus isquote:
Nee, ik denk dat pindasaus en andijvie niet zo'n fijne combi vormenquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat JIJ voor MIJ gaat koken, zolang het maar niet iets met pinda saus is![]()
Mooi hoe laat kom jequote:Op woensdag 15 januari 2014 12:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat pindasaus en andijvie niet zo'n fijne combi vormen
Pinda saus wat haat ik dat spul.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat JIJ voor MIJ gaat koken, zolang het maar niet iets met pinda saus is![]()
Samequote:Op woensdag 15 januari 2014 12:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Precies, ideaal is dat. Ik ben ook niet zo'n snoepert. Heb meer tussendoortjes in de vriezer dan in de snoepkast.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vergeet niet vandaag nog even naar de c1000 te gaan. Euroknallers en de beenhammetjes.
Goed voor je
blaadjes ik wil je de hand schudden , ben het helemaal met je eenschquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Pinda saus wat haat ik dat spul.
Heb je een lekkere pan nasi gemaakt is de eerste vraag: Heb je geen pinda saus?
Eeh nou jas kan wel wat maken.
Volgende moment....hoppa grote lading saus over de nasi....grrr
Weet je wat? Als je hier nog eens eet kook ik alleen rijst voor jou met pinda saus want van mijn nasi proef je toch niks meer.
* Blaadjes schud hand theguyverquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
blaadjes ik wil je de hand schudden , ben het helemaal met je eensch
Ja ken het, had laatst heerlijk gekookt voor vriend van me , gaat ie eerst nog ff snel naar de super haalt een grote bak met pinda saus gooit ie over het eten, en die LUCHT die bleef hangenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
* Blaadjes schud hand theguyver
Niet dat ik geen pindasaus lust hoor maar mensen die het met mate.
Laten we daar nog even mee wachten. Ben je nog veel te jong voor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mooi hoe laat kom jeen ik laat me graag verassen
Dat doe ik altijd met jusquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja ken het, had laatst heerlijk gekookt voor vriend van me , gaat ie eerst nog ff snel naar de super haalt een grote bak met pinda saus gooit ie over het eten, en die LUCHT die bleef hangen
Mijn oma maakt de lekkerste jus.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd met jusm'n aardappels moeten zwemmen. ZWEMMEN
Jus met champignons, uien ringen en veel knoflook
Dat doen oma's wel vaker jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mijn oma maakt de lekkerste jus.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laten we daar nog even mee wachten. Ben je nog veel te jong voor.
QFTquote:
Je bent al de goede kant op aan het gaan Div. Straks dingen halen die gezond zijn en die je tevens lekker vindt, dan zal je zien dat er steeds wat pondjes bijkomen en dat je ook steeds meer trek krijgt in etenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:19 schreef Divje het volgende:
[..]
QFT
Ben zo blij dat ik de liefde voor koken van haar heb meegekregen
Had ik de eetlust maar van m'n opa overgenomen
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
voor verassen wel toch?
Wacht daar nog maar 70 jaar mee.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent al de goede kant op aan het gaan Div. Straks dingen halen die gezond zijn en die je tevens lekker vindt, dan zal je zien dat er steeds wat pondjes bijkomen en dat je ook steeds meer trek krijgt in eten
Gek eigenlijk. Ik ben nooit met gewicht bezig geweest, los van af en toe op de weegschaal staan dan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent al de goede kant op aan het gaan Div. Straks dingen halen die gezond zijn en die je tevens lekker vindt, dan zal je zien dat er steeds wat pondjes bijkomen en dat je ook steeds meer trek krijgt in eten
Hoe lang is een chinees ben je B?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Gek eigenlijk. Ik ben nooit met gewicht bezig geweest, los van af en toe op de weegschaal staan dan.
Nu woog ik voor vorig jaar zomer 89 kilo. Teveel zouden de experts zeggen maar ik was er niet mee bezig.
Ander werk gaan doen en ineens vlogen de kilo's eraf zonder dat ik minder ging eten...eerder meer.
Nu schommel ik tussen 75 en 76 maar ik wil eigenlijk 78 79 worden want dan passen m'n broeken beter hahaha.
Nou dat lukt dus niet he.
30+ zoals je rest van de FOK! mannenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe lang is een chinees ben je B?
Vanzelfsprekend. Daar ging ik al van uit. Zoals Ferdo zou zeggen: in rustende positiequote:Op woensdag 15 januari 2014 13:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
30+ zoals je rest van de FOK! mannen
Dan heb je toch een geweldig gewicht nu? Gewoon een paar nieuwe broeken kopen. Zit niks anders op.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Daar ging ik al van uit. Zoals Ferdo zou zeggen: in rustende positie
Blijkbaar. Dan doen we dat maar.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan heb je toch een geweldig gewicht nu? Gewoon een paar nieuwe broeken kopen. Zit niks anders op.
Tnx!quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:11 schreef theguyver het volgende:
Unsere Mutter Unsere Vater zeer goeie 3 delige duitse serie in de trend van band of brothers, dit keer van de duitse kant
Jackass Presents Bad Grandpa
Now You See Me
The Hobbit The Desolation of Smaug
The.Wolf.of.Wall.Street
12 years a slave
Ik kan wel wat films aanbevelen maar weet bijna zeker dat jij daar niks aan vindt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tnx!
The.Wolf.of.Wall.Street ga ik zo kijken.
Unsere Mutter Unsere Vater: Is aan het d/l en ga ik zeker kijken!
Het gaat om het gebaar.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan wel wat films aanbevelen maar weet bijna zeker dat jij daar niks aan vindt.
dirty dancing of westsidestory
dwerg op dartsbord gooienquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het gaat om het gebaar.
Zit nu 5 min te kijken naar die film van theguyver. Wat heb ik gezien tot nog toe?
dwerg op darts bord gooien
pijpen in een ferrari
drugs toedienen via kont/kut
Yep my kind of movie
tel ff mee het F-woord heeft een record in deze film, En echt die film is een rollercoaster ridequote:Op woensdag 15 januari 2014 15:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het gaat om het gebaar.
Zit nu 5 min te kijken naar die film van theguyver. Wat heb ik gezien tot nog toe?
pijpen in een ferrari
Yep my kind of movie
ze krijgen er een bak geld voor, plus op een gegeven moment zitten ze in een vergadering dit spel te discussiërenquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
dwerg op dartsbord gooienwat zielig
Ik vind de film nu al leuk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
tel ff mee het F-woord heeft een record in deze film, En echt die film is een rollercoaster ride
@lavje ik houd van films dus bring it
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
hmm honger, word twisterfries met komkommer en gebakken visquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
Zo, dat was de woensdag weer
Nog een kwartiertje en deze werkslaaf blijde werker mag weer naar huis.
Is dat weer zo'n enorm bouwwerk Sara?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:22 schreef sararaats het volgende:
[..]
goed goed. straks lekker een boek lezen en morgen Lego. ik heb Haunted House gekocht
Ja maar het hoeft echt niet ineens klaar te zijn. Gelukkig hebben de zakjes met blokjes nummers van 1 tot 5quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is dat weer zo'n enorm bouwwerk Sara?
Wel leuk om weer eens met zoiets te beginnen he?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:39 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ja maar het hoeft echt niet ineens klaar te zijn. Gelukkig hebben de zakjes met blokjes nummers van 1 tot 5
Hopelijk hou je het droog! Wat een kutweerquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:45 schreef Scrummie het volgende:
Straks weer hollen! In vermomming dit keer..
Beetje wijf is niets mis mee divje!quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Hopelijk hou je het droog! Wat een kutweer
Verdomde emotionele drank-jank-buienlijk wel een wijf
Ja i knowquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje wijf is niets mis mee divje!
Dit zal meer werk zijn dan de Brandenburger Torquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel leuk om weer eens met zoiets te beginnen he?
Wat doe je eigenlijk met de bouwwerken als ze af zijn? Breek je dan alles weer af of laat je het staan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:52 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dit zal meer werk zijn dan de Brandenburger Tor
Ja had gehoopt op wat beter weerquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Hopelijk hou je het droog! Wat een kutweer
Verdomde emotionele drank-jank-buienlijk wel een wijf
Ik heb ook een hele bak vol ergens op zolder. Nog van mijn broer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:34 schreef Divje het volgende:
Lego
Brings back so much memoriesheb ook nog een groot curver krat vol lego
doe er alleen niks meer meee
Oude lego heb ik ook nog!quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb ook een hele bak vol ergens op zolder. Nog van mijn broer.
Playmobiel, ook zo tof.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Oude lego heb ik ook nog!omg.. En ergens bij m'n moeder ligt nog hele oude Duplo en Playmobil
Zal haar eens vragen of ze dat allemaal naar mij wil verschepen, ga ik weer midden in een bult lego zitten en lekker aankloten![]()
Lach me nu helemaal ziek om wat hier allemaal voorbij komt GC / Wat zijn de ergste dingen die hier ooit op FOK! gebeurd zijn? haha
quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Playmobiel, ook zo tof.
Ga in het weekend de lego eens opzoeken. Krijg nu ook zin om wat te bouwen. Weer eens wat anders dan een jointje
Die Haunted Mansion is echt tofquote:
Heel af en toe neem ik weleens een hijsje. Maar vind een wijntje toch lekkerder.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:52 schreef Divje het volgende:
[..]Lav een jointje? Mis ik iets offff
?
Met lego bouwen is wel erg relaxend, bedoel je dat soms?
Een wijntje is ook lekkerderquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel af en toe neem ik weleens een hijsje. Maar vind een wijntje toch lekkerder.
En jij?
afgelopen weekend voor het laatst geblowd doe ik ook de komende tijd niet weerquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:52 schreef Divje het volgende:
[..]Lav een jointje? Mis ik iets offff
?
Met lego bouwen is wel erg relaxend, bedoel je dat soms?
Niet leuk?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
afgelopen weekend voor het laatst geblowd doe ik ook de komende tijd niet weer
Ik vond poosje terug nog een spacecakeje in een laatje. helemaal vergeten dus was helemaal groen. Heb het toch maar weggegooid.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Een wijntje is ook lekkerder
Heel sporadisch steek ik nog een jointje op. Baal er daarna van dat ik de kasten heb leeg gevreten en niks ben aangekomen
Hahaquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vond poosje terug nog een spacecakeje in een laatje. helemaal vergeten dus was helemaal groen. Heb het toch maar weggegooid.
Dus dat geeft wel een idee hoe ik me daar mee bezig hou
nah, merkte dat er een reden was wrom ik niet meer deed.quote:
ja wat je allemaal hier tegen komt moet je af en toe ff goed spacen om het te snappenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vond poosje terug nog een spacecakeje in een laatje. helemaal vergeten dus was helemaal groen. Heb het toch maar weggegooid.
Dus dat geeft wel een idee hoe ik me daar mee bezig hou
Ah, mag ik vragen wat die reden is?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
nah, merkte dat er een reden was wrom ik niet meer deed.
eerlijk gezegd had ik er weinig last van, dat is het m, keer daarvoor ging het mis, het pakt of slecht uit.. of helemaal niet..quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah, mag ik vragen wat die reden is?
Zelf behoorlijk last gehad van paranoia als ik blowde toen ik 16 was.. Toch overheen gegroeid op een of andere manier
Ohja, als ie slecht valt sta je soms wel voor een kutavond ineens..quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
eerlijk gezegd had ik er weinig last van, dat is het m, keer daarvoor ging het mis, het pakt of slecht uit.. of helemaal niet..
+ de andere persoon had minder hijsjes gehad, en was compleet van de kaart.
nah, juist niet..quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohja, als ie slecht valt sta je soms wel voor een kutavond ineens..
Was ie op een goede manier van de kaart? Dat is altijd grappig als je er dan redelijk nuchter bij zit
Oh balenquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh balenwel weer goed gekomen right?
Herinner me nog van vroeger, 's avonds op een bankje blowen bij een vijver met een mooie fontein
Toen het donkerder werd zagen we die mooie fontein steeds slechtermaar dichterbij gaan kon niet zonder een nat pak. Zaten we met z'n drieën op een rijtje in het donker te turen waar dat ding nou was. Steeds een gilletje slakend als we iets zagen
Klokslag 22.00 ging de fontein uitDie stilte, in combinatie met de duisternis en het besef dat onze mooie fontein ermee gestopt was maakte zó'n paranoia in ons los dat we als kippen zonder kop rond zijn gaan rennen op zoek naar het knopje om de fontein weer aan te zetten, zodat we weer rustig konden genieten
misschien had je erbij moeten wezen.
Ohh beterquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:31 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
![]()
en ja hoor gewoon ff in bed gestopt volgende dag weer ok
zequote:Op woensdag 15 januari 2014 21:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh beteren nog het voordeel dat hij er geen kater aan overhoudt
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
David Bowie snapte het helemaal
Zo leer je nog eens wat Div.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:15 schreef Divje het volgende:
[..]Nooit geweten dat dat David Bowie was
![]()
Er valt hier op FOK! zoveel te lerenquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo leer je nog eens wat Div.
Ik leer ook elke dag weer op FOK!
Zit je te smullen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Er valt hier op FOK! zoveel te leren
Heb net bv. geleerd dat je nooit geld moet lenen aan je eigen vriendin, met dank aan kastanova
Alle FOK!-relletjes
Die knappe dame nog gespot?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:26 schreef Scrummie het volgende:
Thuis, zeiknat, douchen, weltrusten, bed, slapen, wakker worden, goeiemorgen!
Prachtig is hetquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zit je te smullen?
Kastanova is een FOK!-legende
Nee, dit keer niemand tegen gekomenquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die knappe dame nog gespot?
En lekker douchen en doorwarmen jij. Goed bezig![]()
Truste Scrum
En? hoe was diequote:Op woensdag 15 januari 2014 15:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het gaat om het gebaar.
pijpen in een ferrari
Yep my kind of movie
Ik zie alweer dat die film goed in mijn straatje gaat passenquote:
Nog een aanrader, mijn Ma raade deze miniserie aan was schijnbaar op tv geweest.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik zie alweer dat die film goed in mijn straatje gaat passen![]()
Morgen maar even kijken.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nog een aanrader, mijn Ma raade deze miniserie aan was schijnbaar op tv geweest.
Hij greep me bij mijn ballen en liet niet los. als je van band of brothers houd.
Deze zeker even kijken Unsere Mutter Unsere Vaterholy shitballs,
combi tussen soldaat van oranje, der untergang en band of brothers.
trailer
Klinkt goedquote:
opschieten met de subs komen van bierdopje.nl dus hopelijk vind je ze nogquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:53 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Klinkt goedGa 'm ff downloaden want wat ik zag was duits gesproken zonder subs? Snap er de ballen van dan
Maar eerstkruip ik m'n bedje in
![]()
Trusten guyv!
Even snel gekeken en ben 'm nu aan het downloaden incl. NL & Engelse subsquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
opschieten met de subs komen van bierdopje.nl dus hopelijk vind je ze nog
Hey kerel, film was awesome hequote:
Moet de film nog afkijken want er kwam iets tussen maar van wat ik gezien heb was kickequote:Op donderdag 16 januari 2014 08:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hey kerel, film was awesome hebtw wat doe jij zo vroeg op, ochtend dienst?
[ afbeelding ]
ah zo ... wacht ff je gaat nu al beginnen aan de wijn?quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Moet de film nog afkijken want er kwam iets tussen maar van wat ik gezien heb was kicke
Ja nachtdienst gehad en was een beetje uitgelopen. Gelijk over m'n slaap heen natuurlijk.
Maar goed ik had vandaag m'n verlate kerstpakket mee dus ik dacht ik begin ff aan dat flesje wijn.
Soort slaapmutsje zeg maar.
tja waarom niet....voor mij is het nu einde van de dagquote:Op donderdag 16 januari 2014 08:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
ah zo ... wacht ff je gaat nu al beginnen aan de wijn?
Eh ja dat is ook wel weer zo, wat had je gekregen voor wijntje een Chateau Mouton Rothschild 1945 of Chateau Lafite 1787 Le Montrachet, DRC 1978 Chateau Mouton Rothschild 1982?quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
tja waarom niet....voor mij is het nu einde van de dag
Bloemendal cape red 2012quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eh ja dat is ook wel weer zo, wat had je gekregen voor wijntje een Chateau Mouton Rothschild 1945 of Chateau Lafite 1787 Le Montrachet, DRC 1978 Chateau Mouton Rothschild 1982?
Of gewoon huismerk?
quote:
Hey je zit toch niet mijn wijn belachelijk te maken he?quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:04 schreef theguyver het volgende:
[..]nou... enjoy.. doe mij maar een van de hier boven genoemde of gewoon een screaming eagle, elk jaar
Ikquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hey je zit toch niet mijn wijn belachelijk te maken he?
quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik![]()
Nooit !!!precies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ga naar bed moet er 3 uur weer uit.
Werkse!Ich hock in meinem Bonker
TY, en nu al de fles opquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
precies.
Maar ik ga naar bed moet er 3 uur weer uit.
Werkse!
Haha, mss nog wel laterquote:
Ow dacht die gaat die serie kijkenquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, mss nog wel later
Straks een vriend helpen met schilderen in z'n nieuwe huiseerst nog ff bijkomen van hardlopen net. Eigenlijk was morgen de planning maar voelde me zo lekker vanochtend dat ik zonder te douchen ben gaan rennen
stinken nu
Dat wordt vanavond pasquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ow dacht die gaat die serie kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, heerlijk. En hard nodig. Druk druk druk.quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:08 schreef ToT het volgende:
!!! Eindelijk is er bewijs dat Queen Elizabeth een Reptillian is!!!
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:08 schreef ToT het volgende:
!!! Eindelijk is er bewijs dat Queen Elizabeth een Reptillian is!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. En hard nodig. Druk druk druk.
Jij was al vroeg aan het rennen las ik? Goed bezig
Klus zequote:Op donderdag 16 januari 2014 11:38 schreef Divje het volgende:
[..]Kijken hoe m'n knieën nu gaan voelen. Mss zaterdag weer naar de sportschool, maar dat moet ik nog maar ff zien. Kan ook teveel willen
Nu schilderen & klussen. Tot vanavond mensen
Tussen de druppels in blijft het droog!quote:
Gewoon een beetje heen en weer springenquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Tussen de druppels in blijft het droog!![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon een beetje heen en weer springen
hard rennen, mythbusters myth confirmed.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon een beetje heen en weer springen
Ik denk dat dat haar standaardgezicht is.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat gezicht wat ze trekt past wel precies bij die middelvingers
Denk het ook. Geloof dat ik haar nog nooit heb zien lachen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat haar standaardgezicht is.
Ik wel, toen haar paard won bij de racesquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
Denk het ook. Geloof dat ik haar nog nooit heb zien lachen.
Alleen degenen die erbij waren toen haar werd verteld dat Diana was omgekomen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En goedenavond luitjes.
Van vreugde greep ze Philip onder zijn kiltquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Alleen degenen die erbij waren toen haar werd verteld dat Diana was omgekomen waarschijnlijk.
Ook goedenavond!
quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En goedenavond luitjes.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen heeft ze? 4 toch? Heeft ze toch zeker hopelijk minstens 4x plezier gehad
HOOOOIquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen heeft ze? 4 toch? Heeft ze toch zeker hopelijk minstens 4x plezier gehad
En?quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:01 schreef Tjacka het volgende:
ik heb gisteren voor het eerst mosselen gegeten
lekkerquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En?
Ik zou die dingen niet door mijn keel krijgen
Ja kloptquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lekker
nee jij krijgt wel weer andere dingen door je keel
nou nou nouquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lekker
nee jij krijgt wel weer andere dingen door je keel
GGMMquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
Wie houdt er nou niet van Tjacka? What's not to love
Wat liefquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
GGMM met zijn visjes. Als ze jonkies krijgen vernoemt hij er een naar mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |