SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, heerlijk. En hard nodig. Druk druk druk.quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:08 schreef ToT het volgende:
!!! Eindelijk is er bewijs dat Queen Elizabeth een Reptillian is!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:08 schreef ToT het volgende:
!!! Eindelijk is er bewijs dat Queen Elizabeth een Reptillian is!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. En hard nodig. Druk druk druk.
Jij was al vroeg aan het rennen las ik? Goed bezig
Klus zequote:Op donderdag 16 januari 2014 11:38 schreef Divje het volgende:
[..]Kijken hoe m'n knieën nu gaan voelen. Mss zaterdag weer naar de sportschool, maar dat moet ik nog maar ff zien. Kan ook teveel willen
Nu schilderen & klussen. Tot vanavond mensen
Tussen de druppels in blijft het droog!quote:
Gewoon een beetje heen en weer springenquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Tussen de druppels in blijft het droog!![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon een beetje heen en weer springen
hard rennen, mythbusters myth confirmed.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon een beetje heen en weer springen
Ik denk dat dat haar standaardgezicht is.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat gezicht wat ze trekt past wel precies bij die middelvingers
Denk het ook. Geloof dat ik haar nog nooit heb zien lachen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat haar standaardgezicht is.
Ik wel, toen haar paard won bij de racesquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
Denk het ook. Geloof dat ik haar nog nooit heb zien lachen.
Alleen degenen die erbij waren toen haar werd verteld dat Diana was omgekomen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk het ook. Geloof dat ik haar nog nooit heb zien lachen.
En goedenavond luitjes.
Van vreugde greep ze Philip onder zijn kiltquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Alleen degenen die erbij waren toen haar werd verteld dat Diana was omgekomen waarschijnlijk.
Ook goedenavond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |