Hahaquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vond poosje terug nog een spacecakeje in een laatje. helemaal vergeten dus was helemaal groen. Heb het toch maar weggegooid.
Dus dat geeft wel een idee hoe ik me daar mee bezig hou
nah, merkte dat er een reden was wrom ik niet meer deed.quote:
ja wat je allemaal hier tegen komt moet je af en toe ff goed spacen om het te snappenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vond poosje terug nog een spacecakeje in een laatje. helemaal vergeten dus was helemaal groen. Heb het toch maar weggegooid.
Dus dat geeft wel een idee hoe ik me daar mee bezig hou
Ah, mag ik vragen wat die reden is?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
nah, merkte dat er een reden was wrom ik niet meer deed.
eerlijk gezegd had ik er weinig last van, dat is het m, keer daarvoor ging het mis, het pakt of slecht uit.. of helemaal niet..quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah, mag ik vragen wat die reden is?
Zelf behoorlijk last gehad van paranoia als ik blowde toen ik 16 was.. Toch overheen gegroeid op een of andere manier
Ohja, als ie slecht valt sta je soms wel voor een kutavond ineens..quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
eerlijk gezegd had ik er weinig last van, dat is het m, keer daarvoor ging het mis, het pakt of slecht uit.. of helemaal niet..
+ de andere persoon had minder hijsjes gehad, en was compleet van de kaart.
nah, juist niet..quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohja, als ie slecht valt sta je soms wel voor een kutavond ineens..
Was ie op een goede manier van de kaart? Dat is altijd grappig als je er dan redelijk nuchter bij zit
Oh balenquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh balenwel weer goed gekomen right?
Herinner me nog van vroeger, 's avonds op een bankje blowen bij een vijver met een mooie fontein
Toen het donkerder werd zagen we die mooie fontein steeds slechtermaar dichterbij gaan kon niet zonder een nat pak. Zaten we met z'n drieën op een rijtje in het donker te turen waar dat ding nou was. Steeds een gilletje slakend als we iets zagen
Klokslag 22.00 ging de fontein uitDie stilte, in combinatie met de duisternis en het besef dat onze mooie fontein ermee gestopt was maakte zó'n paranoia in ons los dat we als kippen zonder kop rond zijn gaan rennen op zoek naar het knopje om de fontein weer aan te zetten, zodat we weer rustig konden genieten
misschien had je erbij moeten wezen.
Ohh beterquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:31 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
![]()
en ja hoor gewoon ff in bed gestopt volgende dag weer ok
zequote:Op woensdag 15 januari 2014 21:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh beteren nog het voordeel dat hij er geen kater aan overhoudt
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
David Bowie snapte het helemaal
Zo leer je nog eens wat Div.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:15 schreef Divje het volgende:
[..]Nooit geweten dat dat David Bowie was
![]()
Er valt hier op FOK! zoveel te lerenquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo leer je nog eens wat Div.
Ik leer ook elke dag weer op FOK!
Zit je te smullen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Er valt hier op FOK! zoveel te leren
Heb net bv. geleerd dat je nooit geld moet lenen aan je eigen vriendin, met dank aan kastanova
Alle FOK!-relletjes
Die knappe dame nog gespot?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:26 schreef Scrummie het volgende:
Thuis, zeiknat, douchen, weltrusten, bed, slapen, wakker worden, goeiemorgen!
Prachtig is hetquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zit je te smullen?
Kastanova is een FOK!-legende
Nee, dit keer niemand tegen gekomenquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die knappe dame nog gespot?
En lekker douchen en doorwarmen jij. Goed bezig![]()
Truste Scrum
En? hoe was diequote:Op woensdag 15 januari 2014 15:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het gaat om het gebaar.
Zit nu 5 min te kijken naar die film van theguyver. Wat heb ik gezien tot nog toe?
dwerg op darts bord gooien
pijpen in een ferrari
drugs toedienen via kont/kut
Yep my kind of movie
Ik zie alweer dat die film goed in mijn straatje gaat passenquote:
Nog een aanrader, mijn Ma raade deze miniserie aan was schijnbaar op tv geweest.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik zie alweer dat die film goed in mijn straatje gaat passen![]()
Morgen maar even kijken.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nog een aanrader, mijn Ma raade deze miniserie aan was schijnbaar op tv geweest.
Hij greep me bij mijn ballen en liet niet los. als je van band of brothers houd.
Deze zeker even kijken Unsere Mutter Unsere Vaterholy shitballs,
combi tussen soldaat van oranje, der untergang en band of brothers.
trailer
Klinkt goedquote:
opschieten met de subs komen van bierdopje.nl dus hopelijk vind je ze nogquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:53 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Klinkt goedGa 'm ff downloaden want wat ik zag was duits gesproken zonder subs? Snap er de ballen van dan
Maar eerstkruip ik m'n bedje in
![]()
Trusten guyv!
Even snel gekeken en ben 'm nu aan het downloaden incl. NL & Engelse subsquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
opschieten met de subs komen van bierdopje.nl dus hopelijk vind je ze nog
Hey kerel, film was awesome hequote:
Moet de film nog afkijken want er kwam iets tussen maar van wat ik gezien heb was kickequote:Op donderdag 16 januari 2014 08:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hey kerel, film was awesome hebtw wat doe jij zo vroeg op, ochtend dienst?
[ afbeelding ]
ah zo ... wacht ff je gaat nu al beginnen aan de wijn?quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Moet de film nog afkijken want er kwam iets tussen maar van wat ik gezien heb was kicke
Ja nachtdienst gehad en was een beetje uitgelopen. Gelijk over m'n slaap heen natuurlijk.
Maar goed ik had vandaag m'n verlate kerstpakket mee dus ik dacht ik begin ff aan dat flesje wijn.
Soort slaapmutsje zeg maar.
tja waarom niet....voor mij is het nu einde van de dagquote:Op donderdag 16 januari 2014 08:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
ah zo ... wacht ff je gaat nu al beginnen aan de wijn?
Eh ja dat is ook wel weer zo, wat had je gekregen voor wijntje een Chateau Mouton Rothschild 1945 of Chateau Lafite 1787 Le Montrachet, DRC 1978 Chateau Mouton Rothschild 1982?quote:Op donderdag 16 januari 2014 08:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
tja waarom niet....voor mij is het nu einde van de dag
Bloemendal cape red 2012quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eh ja dat is ook wel weer zo, wat had je gekregen voor wijntje een Chateau Mouton Rothschild 1945 of Chateau Lafite 1787 Le Montrachet, DRC 1978 Chateau Mouton Rothschild 1982?
Of gewoon huismerk?
quote:
Hey je zit toch niet mijn wijn belachelijk te maken he?quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:04 schreef theguyver het volgende:
[..]nou... enjoy.. doe mij maar een van de hier boven genoemde of gewoon een screaming eagle, elk jaar
Ikquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hey je zit toch niet mijn wijn belachelijk te maken he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik![]()
Nooit !!!precies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ga naar bed moet er 3 uur weer uit.
Werkse!Ich hock in meinem Bonker
TY, en nu al de fles opquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
precies.
Maar ik ga naar bed moet er 3 uur weer uit.
Werkse!
Haha, mss nog wel laterquote:
Ow dacht die gaat die serie kijkenquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, mss nog wel later
Straks een vriend helpen met schilderen in z'n nieuwe huiseerst nog ff bijkomen van hardlopen net. Eigenlijk was morgen de planning maar voelde me zo lekker vanochtend dat ik zonder te douchen ben gaan rennen
stinken nu
Dat wordt vanavond pasquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ow dacht die gaat die serie kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, heerlijk. En hard nodig. Druk druk druk.quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:08 schreef ToT het volgende:
!!! Eindelijk is er bewijs dat Queen Elizabeth een Reptillian is!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:08 schreef ToT het volgende:
!!! Eindelijk is er bewijs dat Queen Elizabeth een Reptillian is!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. En hard nodig. Druk druk druk.
Jij was al vroeg aan het rennen las ik? Goed bezig
Klus zequote:Op donderdag 16 januari 2014 11:38 schreef Divje het volgende:
[..]Kijken hoe m'n knieën nu gaan voelen. Mss zaterdag weer naar de sportschool, maar dat moet ik nog maar ff zien. Kan ook teveel willen
Nu schilderen & klussen. Tot vanavond mensen
Tussen de druppels in blijft het droog!quote:
Gewoon een beetje heen en weer springenquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Tussen de druppels in blijft het droog!![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon een beetje heen en weer springen
hard rennen, mythbusters myth confirmed.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon een beetje heen en weer springen
Ik denk dat dat haar standaardgezicht is.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat gezicht wat ze trekt past wel precies bij die middelvingers
Denk het ook. Geloof dat ik haar nog nooit heb zien lachen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat haar standaardgezicht is.
Ik wel, toen haar paard won bij de racesquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
Denk het ook. Geloof dat ik haar nog nooit heb zien lachen.
Alleen degenen die erbij waren toen haar werd verteld dat Diana was omgekomen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En goedenavond luitjes.
Van vreugde greep ze Philip onder zijn kiltquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Alleen degenen die erbij waren toen haar werd verteld dat Diana was omgekomen waarschijnlijk.
Ook goedenavond!
quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En goedenavond luitjes.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen heeft ze? 4 toch? Heeft ze toch zeker hopelijk minstens 4x plezier gehad
HOOOOIquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen heeft ze? 4 toch? Heeft ze toch zeker hopelijk minstens 4x plezier gehad
En?quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:01 schreef Tjacka het volgende:
ik heb gisteren voor het eerst mosselen gegeten
lekkerquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En?
Ik zou die dingen niet door mijn keel krijgen
Ja kloptquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lekker
nee jij krijgt wel weer andere dingen door je keel
nou nou nouquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lekker
nee jij krijgt wel weer andere dingen door je keel
GGMMquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
Wie houdt er nou niet van Tjacka? What's not to love
Wat liefquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
GGMM met zijn visjes. Als ze jonkies krijgen vernoemt hij er een naar mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |