quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
voor verassen wel toch?
Wacht daar nog maar 70 jaar mee.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent al de goede kant op aan het gaan Div. Straks dingen halen die gezond zijn en die je tevens lekker vindt, dan zal je zien dat er steeds wat pondjes bijkomen en dat je ook steeds meer trek krijgt in eten
Gek eigenlijk. Ik ben nooit met gewicht bezig geweest, los van af en toe op de weegschaal staan dan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent al de goede kant op aan het gaan Div. Straks dingen halen die gezond zijn en die je tevens lekker vindt, dan zal je zien dat er steeds wat pondjes bijkomen en dat je ook steeds meer trek krijgt in eten
Hoe lang is een chinees ben je B?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Gek eigenlijk. Ik ben nooit met gewicht bezig geweest, los van af en toe op de weegschaal staan dan.
Nu woog ik voor vorig jaar zomer 89 kilo. Teveel zouden de experts zeggen maar ik was er niet mee bezig.
Ander werk gaan doen en ineens vlogen de kilo's eraf zonder dat ik minder ging eten...eerder meer.
Nu schommel ik tussen 75 en 76 maar ik wil eigenlijk 78 79 worden want dan passen m'n broeken beter hahaha.
Nou dat lukt dus niet he.
30+ zoals je rest van de FOK! mannenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe lang is een chinees ben je B?
Vanzelfsprekend. Daar ging ik al van uit. Zoals Ferdo zou zeggen: in rustende positiequote:Op woensdag 15 januari 2014 13:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
30+ zoals je rest van de FOK! mannen
Dan heb je toch een geweldig gewicht nu? Gewoon een paar nieuwe broeken kopen. Zit niks anders op.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Daar ging ik al van uit. Zoals Ferdo zou zeggen: in rustende positie
Blijkbaar. Dan doen we dat maar.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan heb je toch een geweldig gewicht nu? Gewoon een paar nieuwe broeken kopen. Zit niks anders op.
Tnx!quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:11 schreef theguyver het volgende:
Unsere Mutter Unsere Vater zeer goeie 3 delige duitse serie in de trend van band of brothers, dit keer van de duitse kant
Jackass Presents Bad Grandpa
Now You See Me
The Hobbit The Desolation of Smaug
The.Wolf.of.Wall.Street
12 years a slave
Ik kan wel wat films aanbevelen maar weet bijna zeker dat jij daar niks aan vindt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tnx!
The.Wolf.of.Wall.Street ga ik zo kijken.
Unsere Mutter Unsere Vater: Is aan het d/l en ga ik zeker kijken!
Het gaat om het gebaar.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan wel wat films aanbevelen maar weet bijna zeker dat jij daar niks aan vindt.
dirty dancing of westsidestory
dwerg op dartsbord gooienquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het gaat om het gebaar.
Zit nu 5 min te kijken naar die film van theguyver. Wat heb ik gezien tot nog toe?
dwerg op darts bord gooien
pijpen in een ferrari
drugs toedienen via kont/kut
Yep my kind of movie
tel ff mee het F-woord heeft een record in deze film, En echt die film is een rollercoaster ridequote:Op woensdag 15 januari 2014 15:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het gaat om het gebaar.
Zit nu 5 min te kijken naar die film van theguyver. Wat heb ik gezien tot nog toe?
dwerg op darts bord gooien
pijpen in een ferrari
drugs toedienen via kont/kut
Yep my kind of movie
ze krijgen er een bak geld voor, plus op een gegeven moment zitten ze in een vergadering dit spel te discussiërenquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
dwerg op dartsbord gooienwat zielig
Ik vind de film nu al leuk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
tel ff mee het F-woord heeft een record in deze film, En echt die film is een rollercoaster ride
@lavje ik houd van films dus bring it
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
hmm honger, word twisterfries met komkommer en gebakken visquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
Zo, dat was de woensdag weer
Nog een kwartiertje en deze werkslaaf blijde werker mag weer naar huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |