Zit mijn broodje kaas te eten en onderwijl denk ik aan jouw lekker knapperige stokbrood met van allerlei lekkers eropquote:
Zal een stukje voor je bewaren.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zit mijn broodje kaas te eten en onderwijl denk ik aan jouw lekker knapperige stokbrood met van allerlei lekkers erop
Ik strakiesquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Nopeblijf vandaag lekker binnen, als ik al naar buiten ga zit ik op 't balkon
Vandaag rustig aan doen, en dan morgenvroeg weer hardlopen
Gewoon in wit waar bruin in zit. Schijnt gezond te zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zal een stukje voor je bewaren.
Maar broodje kaas is ook heerlijk. Neem ik ook zo vaak. In wat voor brood heb je de kaas verpakt?
En wat gaan we vanavond eten?quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:47 schreef theguyver het volgende:
De volgende die over eten begint...![]()
bring me some
Vergeet niet vandaag nog even naar de c1000 te gaan. Euroknallers en de beenhammetjes.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:35 schreef Divje het volgende:
[..]Hier ligt de vriezer ook vol met 'snackjes' die over gebleven zijn van avondeten
Er blijft nooit genoeg over om nog een keer goed van te eten, 't worden allemaal tussendoortjes
ik heb geen idee wat JIJ voor MIJ gaat koken, zolang het maar niet iets met pinda saus isquote:
Nee, ik denk dat pindasaus en andijvie niet zo'n fijne combi vormenquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat JIJ voor MIJ gaat koken, zolang het maar niet iets met pinda saus is![]()
Mooi hoe laat kom jequote:Op woensdag 15 januari 2014 12:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat pindasaus en andijvie niet zo'n fijne combi vormen
Pinda saus wat haat ik dat spul.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat JIJ voor MIJ gaat koken, zolang het maar niet iets met pinda saus is![]()
Samequote:Op woensdag 15 januari 2014 12:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Precies, ideaal is dat. Ik ben ook niet zo'n snoepert. Heb meer tussendoortjes in de vriezer dan in de snoepkast.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vergeet niet vandaag nog even naar de c1000 te gaan. Euroknallers en de beenhammetjes.
Goed voor je
blaadjes ik wil je de hand schudden , ben het helemaal met je eenschquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Pinda saus wat haat ik dat spul.
Heb je een lekkere pan nasi gemaakt is de eerste vraag: Heb je geen pinda saus?
Eeh nou jas kan wel wat maken.
Volgende moment....hoppa grote lading saus over de nasi....grrr
Weet je wat? Als je hier nog eens eet kook ik alleen rijst voor jou met pinda saus want van mijn nasi proef je toch niks meer.
* Blaadjes schud hand theguyverquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
blaadjes ik wil je de hand schudden , ben het helemaal met je eensch
Ja ken het, had laatst heerlijk gekookt voor vriend van me , gaat ie eerst nog ff snel naar de super haalt een grote bak met pinda saus gooit ie over het eten, en die LUCHT die bleef hangenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
* Blaadjes schud hand theguyver
Niet dat ik geen pindasaus lust hoor maar mensen die het met mate.
Laten we daar nog even mee wachten. Ben je nog veel te jong voor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mooi hoe laat kom jeen ik laat me graag verassen
Dat doe ik altijd met jusquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja ken het, had laatst heerlijk gekookt voor vriend van me , gaat ie eerst nog ff snel naar de super haalt een grote bak met pinda saus gooit ie over het eten, en die LUCHT die bleef hangen
Mijn oma maakt de lekkerste jus.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd met jusm'n aardappels moeten zwemmen. ZWEMMEN
Jus met champignons, uien ringen en veel knoflook
Dat doen oma's wel vaker jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mijn oma maakt de lekkerste jus.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laten we daar nog even mee wachten. Ben je nog veel te jong voor.
QFTquote:
Je bent al de goede kant op aan het gaan Div. Straks dingen halen die gezond zijn en die je tevens lekker vindt, dan zal je zien dat er steeds wat pondjes bijkomen en dat je ook steeds meer trek krijgt in etenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:19 schreef Divje het volgende:
[..]
QFT
Ben zo blij dat ik de liefde voor koken van haar heb meegekregen
Had ik de eetlust maar van m'n opa overgenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |