Oeh, da's leuk! Ik ga ook! Tot later misshcien en anders idd, slaap lekker schoonheid.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
Rijdende Rechter kijken.
Tot later schatties en als jullie al naar bed gaan truste
Ja het was weer smullen. Wat een emoties weer .quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:55 schreef Scrummie het volgende:
Zo bijzonder he, de Rijdende Rechter. Prachtige TV.
Het topic was vooral mooiquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:55 schreef Scrummie het volgende:
Zo bijzonder he, de Rijdende Rechter. Prachtige TV.
Ben je nog steeds aan het feesten Div?quote:
Wel iets rustiger dan gisterenquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je nog steeds aan het feesten Div?
Dus je kunt er weer tegenaan. Wat ga je eten?quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Wel iets rustiger dan gisterenBen in slaap gevallen op de bank en werd wakker met een stijve nek en hoofdpijn. Dat is nu weer weg aan het ebben
Zo eerst even weer wat eten
Lekker geslapen vannacht?
Heb nog wat stamppot andijvie in de vriezer wat ik ga verorberenquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus je kunt er weer tegenaan. Wat ga je eten?
Ik eet straks een broodje kaas. Saai he? Maar wel
En om de andijvie te laten zakken ga je zeker een stukje 'wandelen'quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb nog wat stamppot andijvie in de vriezer wat ik ga verorberen
Broodje kaas is ook erg lekker
Nopequote:Op woensdag 15 januari 2014 12:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En om de andijvie te laten zakken ga je zeker een stukje 'wandelen'?
Hmm, dat klinkt ook goedquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:25 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh,
Het gaat weer eens over eten.
Stokbroodje zit in de oven, eitjes gekookt. Die komen erop na de boter en sla, peper zout erop, zaanse mayo, plak kaas en wat tomaat.
Geen idee of ik die helemaal op ga krijgen.
Stamppot andijvie is ookquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Stamppot andijvie is ook![]()
En wat is een vriezer toch heerlijk handig. Heb er ook van alles in liggen voor als ik snel even wat moet hebben.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:25 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh,
Het gaat weer eens over eten.
Stokbroodje zit in de oven, eitjes gekookt. Die komen erop na de boter en sla, peper zout erop, zaanse mayo, plak kaas en wat tomaat.
Geen idee of ik die helemaal op ga krijgen.
Precies, ideaal is dat. Ik ben ook niet zo'n snoepert. Heb meer tussendoortjes in de vriezer dan in de snoepkast.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:35 schreef Divje het volgende:
[..]Hier ligt de vriezer ook vol met 'snackjes' die over gebleven zijn van avondeten
Er blijft nooit genoeg over om nog een keer goed van te eten, 't worden allemaal tussendoortjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |