Omdat lui en zulkse vooroordelenquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:23 schreef Divje het volgende:
Al had ik een NL-Surinaamse Feyenoorder in de UK wel baas gevonden![]()
Een van de dingen die ik zo leuk aan jou vind is dat je altijd zo eerlijk bent.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Buiten dat gebruik het natuurlijk ook als een excuus om het niet te doen
Is een programma over jongeren die al op jonge leeftijd aan zware drugs verslaafd zijn en nu in een soort bootcamp zitten. Zit ook een meisje met een eetverslaving bij. Gaat er ruig aan toe .quote:
Je moet wel goed blijven eten hoor Div, want er kunnen nog wel een paar pondjes bij. Nu heb ik me altijd laten vertellen dat je van bier dik wordt maar dat is in jouw geval dus niet zo.quote:
Lavje, ik weet hetquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je moet wel goed blijven eten hoor Div, want er kunnen nog wel een paar pondjes bij. Nu heb ik me altijd laten vertellen dat je van bier dik wordt maar dat is in jouw geval dus niet zo.
Oh, ik kan daar nooit echt naar kijken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is een programma over jongeren die al op jonge leeftijd aan zware drugs verslaafd zijn en nu in een soort bootcamp zitten. Zit ook een meisje met een eetverslaving bij. Gaat er ruig aan toe .
Op de computer wel met wat handigheidjes. Maar ik kijk eigenlijk nooit Nederlandse TV.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan jij dat trouwens ontvangen daar in Engeland?
Aww dankjequote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een van de dingen die ik zo leuk aan jou vind is dat je altijd zo eerlijk bent.
Dan moet je meer calorieën stouwen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Lavje, ik weet het.
Probleem is, ik word nergens echt dik van
Ik woog op een gegeven moment 60, dat was ongeveer 2 maand daarvoor 53. Toen ik m'n eetpatroon aanpastte (als in: ander soort eten) begon ik af te vallenterwijl ik toch ongeveer hetzelfde aan caloriën binnen kreeg
Ja op een gegeven moment is het teveel hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan moet je meer calorieën stouwen.
balenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment is het teveel hoor![]()
M'n portemonnee kon al dat eten niet meer behappen
Mwoahquote:
Ik vind het wel heel lief klinkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:50 schreef Divje het volgende:
Ik weet eigenlijk helemaal niet waarom ik je Lavje noem
Confronterend much?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, ik kan daar nooit echt naar kijken.
Hits a little too close to home. (ik kan hier op moment even geen nederlandse vertaling voor bedenken) Zeker de laatste tijd.
Family Matters kon ik ook nooit echt kijken, die ene programma van Keith Bakker.
Gewoon de aanbiedingen in de gaten houden Div. Bij de C1000 zijn nu de beenhammetjes in de aanbieding. Als je die eet zet dat echt wel aan hoor. En ze zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Mwoahmet beperkte middelen kan je ook nog heel wat lekkers maken
krijg dan wel niet binnen wat nodig is om aan te komen (wat een kutzin
) maar het is wel lekker
Jij bent dan ook een hele lieve modquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel lief klinken
Door onder andere zulke tips, en het altijd klaar staan voor usersquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon de aanbiedingen in de gaten houden Div. Bij de C1000 zijn nu de beenhammetjes in de aanbieding. Als je die eet zet dat echt wel aan hoor. En ze zijn
Oh boy oh boyquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:02 schreef Scrummie het volgende:
Had ik al verteld van mijn mega fail gister avond tijdens het hardlopen? Geloof het niet he. Maar ik zette mezelf behoorlijk voor lul! Jullie weten vast wel dat ik sinds een half jaartje vrijgezel ben, dus elke vrouw die ik zie, ruik, of verneem laat mijn hart 5 keer harder overslaan. Maar goed, dat terzijde.. ik loop dus fanatiek en denk, laat ik eens een 'hardloop selfie' maken (dont ask). Dus ik pak m'n telefoon, en al lopend zit ik mijn gezicht in beeld proberen te krijgen. Plots zie ik dus in een ooghoek een dame, hardloper, mooie meisje. Maar omdat ik mezelf voor lul aan het zetten was onder het mom 'ik ben alleen en niemand ziet me' schrik ik van haar, struikel ik over m'n eigen poten, zeg ik verschrikt tijdens het vallen nog 'hoi' en probeer haar aan te kijken. Ze liep toen een stukje harder dan even daarvoor.
Nee, ook dat nog nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh boy oh boy![]()
Staat ze wel mooi op de foto?
Ja, stukken beter, thanks for askingquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ook dat nog niet
Hoe is het met je lavje? Beter dan vorige week?
Je hebt ook wel een beetje een hooligan hoofdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:02 schreef Scrummie het volgende:
Had ik al verteld van mijn mega fail gister avond tijdens het hardlopen? Geloof het niet he. Maar ik zette mezelf behoorlijk voor lul! Jullie weten vast wel dat ik sinds een half jaartje vrijgezel ben, dus elke vrouw die ik zie, ruik, of verneem laat mijn hart 5 keer harder overslaan. Maar goed, dat terzijde.. ik loop dus fanatiek en denk, laat ik eens een 'hardloop selfie' maken (dont ask). Dus ik pak m'n telefoon, en al lopend zit ik mijn gezicht in beeld proberen te krijgen. Plots zie ik dus in een ooghoek een dame, hardloper, mooie meisje. Maar omdat ik mezelf voor lul aan het zetten was onder het mom 'ik ben alleen en niemand ziet me' schrik ik van haar, struikel ik over m'n eigen poten, zeg ik verschrikt tijdens het vallen nog 'hoi' en probeer haar aan te kijken. Ze liep toen een stukje harder dan even daarvoor.
Hehe thanksquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
(btw, wat goed van je dat je dat zo volhoudt met het om de dag blowen. Knap)
Mij kennende ren ik de volgende keer net wat harder, zo hard dat ze me niet herkent. En hooligan hoofd, Divje, pas je op met wat je zegt?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Je hebt ook wel een beetje een hooligan hoofd![]()
gebaseerd op 60x60 pixels, don't blame me
Nee maar dat is serieus kutwat nu als je haar de volgende keer weer tegenkomt?
Gewoon doen div, lavje is wel wat gewend!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:08 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Ben verder te verlegen om wat te zeggen
Haha, met de capuchon op ren je keihard langs haar?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mij kennende ren ik de volgende keer net wat harder, zo hard dat ze me niet herkent. En hooligan hoofd, Divje, pas je op met wat je zegt?Haha, nee, grapje. Hoor het vaker. Maar, ik beloof 1 ding, ik ben ongeveer het tegenovergestelde van een hooligan
Ben geen held met vrouwenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gewoon doen div, lavje is wel wat gewend!
Het is een aantrekkelijke kerel he zo met dat baardjequote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Je hebt ook wel een beetje een hooligan hoofd![]()
gebaseerd op 60x60 pixels, don't blame me
Nee maar dat is serieus kutwat nu als je haar de volgende keer weer tegenkomt?
*schud handen*. Je bent dus niet de enigequote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben geen held met vrouwenheb die dame van laatst geappt. Bleek dat ik het nummer van haar vriendin kreeg, die reageert niet meer
Nou ja zeg, was dat per ongeluk of expres? Hou niet van dat soort streken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben geen held met vrouwenheb die dame van laatst geappt. Bleek dat ik het nummer van haar vriendin kreeg, die reageert niet meer
Zal wel expres zijn geweest. De meeste vrouwen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ja zeg, was dat per ongeluk of expres? Hou niet van dat soort streken.
Scrummie is precies wat hij zegt. Goeie gast. Geloof me.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, met de capuchon op ren je keihard langs haar?
Ik vertrouw op je sig![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Scrummie is precies wat hij zegt. Goeie gast. Geloof me.
Zij geven de goeden a bad namequote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal wel expres zijn geweest. De meeste vrouwen.
Veel plezier tot laterquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
Rijdende Rechter kijken.
Tot later schatties en als jullie al naar bed gaan truste
Zekerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is een aantrekkelijke kerel he zo met dat baardje![]()
Je moet met die hammetjes wel snel zijn hoor, want ze zijn in een mum van tijd uitverkocht. Zou morgen maar meteen naar de C1000 gaan. Trouwens ze hebben ook een heel stel 1 euro aanbiedingen. Zoals 4 kroketten, andijvie in bechamelsaus, toetjes , nou ja, een heleboel dingen en echt de moeite waard.
Geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ja zeg, was dat per ongeluk of expres? Hou niet van dat soort streken.
Haha dat stalken deed ik altijd wel jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
*schud handen*. Je bent dus niet de enige. En gewoon volhouden joh, lekker stalken
.
(even een klein voorbeeld over mij en vrouwen; ik ben 29, heb dus vorig jaar mijn relatie van 4,5 jaar verbroken zien worden, en dat was mijn eerste relatie, mijn eerste in 'alles' zeg maar.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |