Omdat lui en zulkse vooroordelenquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:23 schreef Divje het volgende:
Al had ik een NL-Surinaamse Feyenoorder in de UK wel baas gevonden![]()
Een van de dingen die ik zo leuk aan jou vind is dat je altijd zo eerlijk bent.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Buiten dat gebruik het natuurlijk ook als een excuus om het niet te doen
Is een programma over jongeren die al op jonge leeftijd aan zware drugs verslaafd zijn en nu in een soort bootcamp zitten. Zit ook een meisje met een eetverslaving bij. Gaat er ruig aan toe .quote:
Je moet wel goed blijven eten hoor Div, want er kunnen nog wel een paar pondjes bij. Nu heb ik me altijd laten vertellen dat je van bier dik wordt maar dat is in jouw geval dus niet zo.quote:
Lavje, ik weet hetquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je moet wel goed blijven eten hoor Div, want er kunnen nog wel een paar pondjes bij. Nu heb ik me altijd laten vertellen dat je van bier dik wordt maar dat is in jouw geval dus niet zo.
Oh, ik kan daar nooit echt naar kijken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is een programma over jongeren die al op jonge leeftijd aan zware drugs verslaafd zijn en nu in een soort bootcamp zitten. Zit ook een meisje met een eetverslaving bij. Gaat er ruig aan toe .
Op de computer wel met wat handigheidjes. Maar ik kijk eigenlijk nooit Nederlandse TV.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan jij dat trouwens ontvangen daar in Engeland?
Aww dankjequote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een van de dingen die ik zo leuk aan jou vind is dat je altijd zo eerlijk bent.
Dan moet je meer calorieën stouwen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Lavje, ik weet het.
Probleem is, ik word nergens echt dik van
Ik woog op een gegeven moment 60, dat was ongeveer 2 maand daarvoor 53. Toen ik m'n eetpatroon aanpastte (als in: ander soort eten) begon ik af te vallenterwijl ik toch ongeveer hetzelfde aan caloriën binnen kreeg
Ja op een gegeven moment is het teveel hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan moet je meer calorieën stouwen.
balenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment is het teveel hoor![]()
M'n portemonnee kon al dat eten niet meer behappen
Mwoahquote:
Ik vind het wel heel lief klinkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:50 schreef Divje het volgende:
Ik weet eigenlijk helemaal niet waarom ik je Lavje noem
Confronterend much?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, ik kan daar nooit echt naar kijken.
Hits a little too close to home. (ik kan hier op moment even geen nederlandse vertaling voor bedenken) Zeker de laatste tijd.
Family Matters kon ik ook nooit echt kijken, die ene programma van Keith Bakker.
Gewoon de aanbiedingen in de gaten houden Div. Bij de C1000 zijn nu de beenhammetjes in de aanbieding. Als je die eet zet dat echt wel aan hoor. En ze zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Mwoahmet beperkte middelen kan je ook nog heel wat lekkers maken
krijg dan wel niet binnen wat nodig is om aan te komen (wat een kutzin
) maar het is wel lekker
Jij bent dan ook een hele lieve modquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel lief klinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |