goed goed. straks lekker een boek lezen en morgen Lego. ik heb Haunted House gekochtquote:
Is dat weer zo'n enorm bouwwerk Sara?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:22 schreef sararaats het volgende:
[..]
goed goed. straks lekker een boek lezen en morgen Lego. ik heb Haunted House gekocht
Ja maar het hoeft echt niet ineens klaar te zijn. Gelukkig hebben de zakjes met blokjes nummers van 1 tot 5quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is dat weer zo'n enorm bouwwerk Sara?
Wel leuk om weer eens met zoiets te beginnen he?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:39 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ja maar het hoeft echt niet ineens klaar te zijn. Gelukkig hebben de zakjes met blokjes nummers van 1 tot 5
Hopelijk hou je het droog! Wat een kutweerquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:45 schreef Scrummie het volgende:
Straks weer hollen! In vermomming dit keer..
Beetje wijf is niets mis mee divje!quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Hopelijk hou je het droog! Wat een kutweer
Verdomde emotionele drank-jank-buienlijk wel een wijf
Ja i knowquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje wijf is niets mis mee divje!
Dit zal meer werk zijn dan de Brandenburger Torquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel leuk om weer eens met zoiets te beginnen he?
Wat doe je eigenlijk met de bouwwerken als ze af zijn? Breek je dan alles weer af of laat je het staan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:52 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dit zal meer werk zijn dan de Brandenburger Tor
Ja had gehoopt op wat beter weerquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Hopelijk hou je het droog! Wat een kutweer
Verdomde emotionele drank-jank-buienlijk wel een wijf
Ik heb ook een hele bak vol ergens op zolder. Nog van mijn broer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:34 schreef Divje het volgende:
Lego
Brings back so much memoriesheb ook nog een groot curver krat vol lego
doe er alleen niks meer meee
Oude lego heb ik ook nog!quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb ook een hele bak vol ergens op zolder. Nog van mijn broer.
Playmobiel, ook zo tof.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Oude lego heb ik ook nog!omg.. En ergens bij m'n moeder ligt nog hele oude Duplo en Playmobil
Zal haar eens vragen of ze dat allemaal naar mij wil verschepen, ga ik weer midden in een bult lego zitten en lekker aankloten![]()
Lach me nu helemaal ziek om wat hier allemaal voorbij komt GC / Wat zijn de ergste dingen die hier ooit op FOK! gebeurd zijn? haha
quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Playmobiel, ook zo tof.
Ga in het weekend de lego eens opzoeken. Krijg nu ook zin om wat te bouwen. Weer eens wat anders dan een jointje
Die Haunted Mansion is echt tofquote:
Heel af en toe neem ik weleens een hijsje. Maar vind een wijntje toch lekkerder.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:52 schreef Divje het volgende:
[..]Lav een jointje? Mis ik iets offff
?
Met lego bouwen is wel erg relaxend, bedoel je dat soms?
Een wijntje is ook lekkerderquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel af en toe neem ik weleens een hijsje. Maar vind een wijntje toch lekkerder.
En jij?
afgelopen weekend voor het laatst geblowd doe ik ook de komende tijd niet weerquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:52 schreef Divje het volgende:
[..]Lav een jointje? Mis ik iets offff
?
Met lego bouwen is wel erg relaxend, bedoel je dat soms?
Niet leuk?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
afgelopen weekend voor het laatst geblowd doe ik ook de komende tijd niet weer
Ik vond poosje terug nog een spacecakeje in een laatje. helemaal vergeten dus was helemaal groen. Heb het toch maar weggegooid.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Een wijntje is ook lekkerder
Heel sporadisch steek ik nog een jointje op. Baal er daarna van dat ik de kasten heb leeg gevreten en niks ben aangekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |