Oeh, da's leuk! Ik ga ook! Tot later misshcien en anders idd, slaap lekker schoonheid.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
Rijdende Rechter kijken.
Tot later schatties en als jullie al naar bed gaan truste
Ja het was weer smullen. Wat een emoties weer .quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:55 schreef Scrummie het volgende:
Zo bijzonder he, de Rijdende Rechter. Prachtige TV.
Het topic was vooral mooiquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:55 schreef Scrummie het volgende:
Zo bijzonder he, de Rijdende Rechter. Prachtige TV.
Ben je nog steeds aan het feesten Div?quote:
Wel iets rustiger dan gisterenquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je nog steeds aan het feesten Div?
Dus je kunt er weer tegenaan. Wat ga je eten?quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Wel iets rustiger dan gisterenBen in slaap gevallen op de bank en werd wakker met een stijve nek en hoofdpijn. Dat is nu weer weg aan het ebben
Zo eerst even weer wat eten
Lekker geslapen vannacht?
Heb nog wat stamppot andijvie in de vriezer wat ik ga verorberenquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus je kunt er weer tegenaan. Wat ga je eten?
Ik eet straks een broodje kaas. Saai he? Maar wel
En om de andijvie te laten zakken ga je zeker een stukje 'wandelen'quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb nog wat stamppot andijvie in de vriezer wat ik ga verorberen
Broodje kaas is ook erg lekker
Nopequote:Op woensdag 15 januari 2014 12:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En om de andijvie te laten zakken ga je zeker een stukje 'wandelen'?
Hmm, dat klinkt ook goedquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:25 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh,
Het gaat weer eens over eten.
Stokbroodje zit in de oven, eitjes gekookt. Die komen erop na de boter en sla, peper zout erop, zaanse mayo, plak kaas en wat tomaat.
Geen idee of ik die helemaal op ga krijgen.
Stamppot andijvie is ookquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Stamppot andijvie is ook![]()
En wat is een vriezer toch heerlijk handig. Heb er ook van alles in liggen voor als ik snel even wat moet hebben.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:25 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh,
Het gaat weer eens over eten.
Stokbroodje zit in de oven, eitjes gekookt. Die komen erop na de boter en sla, peper zout erop, zaanse mayo, plak kaas en wat tomaat.
Geen idee of ik die helemaal op ga krijgen.
Precies, ideaal is dat. Ik ben ook niet zo'n snoepert. Heb meer tussendoortjes in de vriezer dan in de snoepkast.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:35 schreef Divje het volgende:
[..]Hier ligt de vriezer ook vol met 'snackjes' die over gebleven zijn van avondeten
Er blijft nooit genoeg over om nog een keer goed van te eten, 't worden allemaal tussendoortjes
Zit mijn broodje kaas te eten en onderwijl denk ik aan jouw lekker knapperige stokbrood met van allerlei lekkers eropquote:
Zal een stukje voor je bewaren.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zit mijn broodje kaas te eten en onderwijl denk ik aan jouw lekker knapperige stokbrood met van allerlei lekkers erop
Ik strakiesquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Nopeblijf vandaag lekker binnen, als ik al naar buiten ga zit ik op 't balkon
Vandaag rustig aan doen, en dan morgenvroeg weer hardlopen
Gewoon in wit waar bruin in zit. Schijnt gezond te zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zal een stukje voor je bewaren.
Maar broodje kaas is ook heerlijk. Neem ik ook zo vaak. In wat voor brood heb je de kaas verpakt?
En wat gaan we vanavond eten?quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:47 schreef theguyver het volgende:
De volgende die over eten begint...![]()
bring me some
Vergeet niet vandaag nog even naar de c1000 te gaan. Euroknallers en de beenhammetjes.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:35 schreef Divje het volgende:
[..]Hier ligt de vriezer ook vol met 'snackjes' die over gebleven zijn van avondeten
Er blijft nooit genoeg over om nog een keer goed van te eten, 't worden allemaal tussendoortjes
ik heb geen idee wat JIJ voor MIJ gaat koken, zolang het maar niet iets met pinda saus isquote:
Nee, ik denk dat pindasaus en andijvie niet zo'n fijne combi vormenquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat JIJ voor MIJ gaat koken, zolang het maar niet iets met pinda saus is![]()
Mooi hoe laat kom jequote:Op woensdag 15 januari 2014 12:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat pindasaus en andijvie niet zo'n fijne combi vormen
Pinda saus wat haat ik dat spul.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat JIJ voor MIJ gaat koken, zolang het maar niet iets met pinda saus is![]()
Samequote:Op woensdag 15 januari 2014 12:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Precies, ideaal is dat. Ik ben ook niet zo'n snoepert. Heb meer tussendoortjes in de vriezer dan in de snoepkast.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vergeet niet vandaag nog even naar de c1000 te gaan. Euroknallers en de beenhammetjes.
Goed voor je
blaadjes ik wil je de hand schudden , ben het helemaal met je eenschquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Pinda saus wat haat ik dat spul.
Heb je een lekkere pan nasi gemaakt is de eerste vraag: Heb je geen pinda saus?
Eeh nou jas kan wel wat maken.
Volgende moment....hoppa grote lading saus over de nasi....grrr
Weet je wat? Als je hier nog eens eet kook ik alleen rijst voor jou met pinda saus want van mijn nasi proef je toch niks meer.
* Blaadjes schud hand theguyverquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
blaadjes ik wil je de hand schudden , ben het helemaal met je eensch
Ja ken het, had laatst heerlijk gekookt voor vriend van me , gaat ie eerst nog ff snel naar de super haalt een grote bak met pinda saus gooit ie over het eten, en die LUCHT die bleef hangenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
* Blaadjes schud hand theguyver
Niet dat ik geen pindasaus lust hoor maar mensen die het met mate.
Laten we daar nog even mee wachten. Ben je nog veel te jong voor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mooi hoe laat kom jeen ik laat me graag verassen
Dat doe ik altijd met jusquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja ken het, had laatst heerlijk gekookt voor vriend van me , gaat ie eerst nog ff snel naar de super haalt een grote bak met pinda saus gooit ie over het eten, en die LUCHT die bleef hangen
Mijn oma maakt de lekkerste jus.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd met jusm'n aardappels moeten zwemmen. ZWEMMEN
Jus met champignons, uien ringen en veel knoflook
Dat doen oma's wel vaker jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mijn oma maakt de lekkerste jus.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laten we daar nog even mee wachten. Ben je nog veel te jong voor.
QFTquote:
Je bent al de goede kant op aan het gaan Div. Straks dingen halen die gezond zijn en die je tevens lekker vindt, dan zal je zien dat er steeds wat pondjes bijkomen en dat je ook steeds meer trek krijgt in etenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:19 schreef Divje het volgende:
[..]
QFT
Ben zo blij dat ik de liefde voor koken van haar heb meegekregen
Had ik de eetlust maar van m'n opa overgenomen
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
voor verassen wel toch?
Wacht daar nog maar 70 jaar mee.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent al de goede kant op aan het gaan Div. Straks dingen halen die gezond zijn en die je tevens lekker vindt, dan zal je zien dat er steeds wat pondjes bijkomen en dat je ook steeds meer trek krijgt in eten
Gek eigenlijk. Ik ben nooit met gewicht bezig geweest, los van af en toe op de weegschaal staan dan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent al de goede kant op aan het gaan Div. Straks dingen halen die gezond zijn en die je tevens lekker vindt, dan zal je zien dat er steeds wat pondjes bijkomen en dat je ook steeds meer trek krijgt in eten
Hoe lang is een chinees ben je B?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Gek eigenlijk. Ik ben nooit met gewicht bezig geweest, los van af en toe op de weegschaal staan dan.
Nu woog ik voor vorig jaar zomer 89 kilo. Teveel zouden de experts zeggen maar ik was er niet mee bezig.
Ander werk gaan doen en ineens vlogen de kilo's eraf zonder dat ik minder ging eten...eerder meer.
Nu schommel ik tussen 75 en 76 maar ik wil eigenlijk 78 79 worden want dan passen m'n broeken beter hahaha.
Nou dat lukt dus niet he.
30+ zoals je rest van de FOK! mannenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe lang is een chinees ben je B?
Vanzelfsprekend. Daar ging ik al van uit. Zoals Ferdo zou zeggen: in rustende positiequote:Op woensdag 15 januari 2014 13:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
30+ zoals je rest van de FOK! mannen
Dan heb je toch een geweldig gewicht nu? Gewoon een paar nieuwe broeken kopen. Zit niks anders op.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Daar ging ik al van uit. Zoals Ferdo zou zeggen: in rustende positie
Blijkbaar. Dan doen we dat maar.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan heb je toch een geweldig gewicht nu? Gewoon een paar nieuwe broeken kopen. Zit niks anders op.
Tnx!quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:11 schreef theguyver het volgende:
Unsere Mutter Unsere Vater zeer goeie 3 delige duitse serie in de trend van band of brothers, dit keer van de duitse kant
Jackass Presents Bad Grandpa
Now You See Me
The Hobbit The Desolation of Smaug
The.Wolf.of.Wall.Street
12 years a slave
Ik kan wel wat films aanbevelen maar weet bijna zeker dat jij daar niks aan vindt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tnx!
The.Wolf.of.Wall.Street ga ik zo kijken.
Unsere Mutter Unsere Vater: Is aan het d/l en ga ik zeker kijken!
Het gaat om het gebaar.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan wel wat films aanbevelen maar weet bijna zeker dat jij daar niks aan vindt.
dirty dancing of westsidestory
dwerg op dartsbord gooienquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het gaat om het gebaar.
Zit nu 5 min te kijken naar die film van theguyver. Wat heb ik gezien tot nog toe?
dwerg op darts bord gooien
pijpen in een ferrari
drugs toedienen via kont/kut
Yep my kind of movie
tel ff mee het F-woord heeft een record in deze film, En echt die film is een rollercoaster ridequote:Op woensdag 15 januari 2014 15:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het gaat om het gebaar.
Zit nu 5 min te kijken naar die film van theguyver. Wat heb ik gezien tot nog toe?
dwerg op darts bord gooien
pijpen in een ferrari
drugs toedienen via kont/kut
Yep my kind of movie
ze krijgen er een bak geld voor, plus op een gegeven moment zitten ze in een vergadering dit spel te discussiërenquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
dwerg op dartsbord gooienwat zielig
Ik vind de film nu al leuk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
tel ff mee het F-woord heeft een record in deze film, En echt die film is een rollercoaster ride
@lavje ik houd van films dus bring it
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
hmm honger, word twisterfries met komkommer en gebakken visquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
Zo, dat was de woensdag weer
Nog een kwartiertje en deze werkslaaf blijde werker mag weer naar huis.
goed goed. straks lekker een boek lezen en morgen Lego. ik heb Haunted House gekochtquote:
Is dat weer zo'n enorm bouwwerk Sara?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:22 schreef sararaats het volgende:
[..]
goed goed. straks lekker een boek lezen en morgen Lego. ik heb Haunted House gekocht
Ja maar het hoeft echt niet ineens klaar te zijn. Gelukkig hebben de zakjes met blokjes nummers van 1 tot 5quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is dat weer zo'n enorm bouwwerk Sara?
Wel leuk om weer eens met zoiets te beginnen he?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:39 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ja maar het hoeft echt niet ineens klaar te zijn. Gelukkig hebben de zakjes met blokjes nummers van 1 tot 5
Hopelijk hou je het droog! Wat een kutweerquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:45 schreef Scrummie het volgende:
Straks weer hollen! In vermomming dit keer..
Beetje wijf is niets mis mee divje!quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Hopelijk hou je het droog! Wat een kutweer
Verdomde emotionele drank-jank-buienlijk wel een wijf
Ja i knowquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje wijf is niets mis mee divje!
Dit zal meer werk zijn dan de Brandenburger Torquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel leuk om weer eens met zoiets te beginnen he?
Wat doe je eigenlijk met de bouwwerken als ze af zijn? Breek je dan alles weer af of laat je het staan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:52 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dit zal meer werk zijn dan de Brandenburger Tor
Ja had gehoopt op wat beter weerquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Hopelijk hou je het droog! Wat een kutweer
Verdomde emotionele drank-jank-buienlijk wel een wijf
Ik heb ook een hele bak vol ergens op zolder. Nog van mijn broer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:34 schreef Divje het volgende:
Lego
Brings back so much memoriesheb ook nog een groot curver krat vol lego
doe er alleen niks meer meee
Oude lego heb ik ook nog!quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb ook een hele bak vol ergens op zolder. Nog van mijn broer.
Playmobiel, ook zo tof.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Oude lego heb ik ook nog!omg.. En ergens bij m'n moeder ligt nog hele oude Duplo en Playmobil
Zal haar eens vragen of ze dat allemaal naar mij wil verschepen, ga ik weer midden in een bult lego zitten en lekker aankloten![]()
Lach me nu helemaal ziek om wat hier allemaal voorbij komt GC / Wat zijn de ergste dingen die hier ooit op FOK! gebeurd zijn? haha
quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Playmobiel, ook zo tof.
Ga in het weekend de lego eens opzoeken. Krijg nu ook zin om wat te bouwen. Weer eens wat anders dan een jointje
Die Haunted Mansion is echt tofquote:
Heel af en toe neem ik weleens een hijsje. Maar vind een wijntje toch lekkerder.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:52 schreef Divje het volgende:
[..]Lav een jointje? Mis ik iets offff
?
Met lego bouwen is wel erg relaxend, bedoel je dat soms?
Een wijntje is ook lekkerderquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel af en toe neem ik weleens een hijsje. Maar vind een wijntje toch lekkerder.
En jij?
afgelopen weekend voor het laatst geblowd doe ik ook de komende tijd niet weerquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:52 schreef Divje het volgende:
[..]Lav een jointje? Mis ik iets offff
?
Met lego bouwen is wel erg relaxend, bedoel je dat soms?
Niet leuk?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
afgelopen weekend voor het laatst geblowd doe ik ook de komende tijd niet weer
Ik vond poosje terug nog een spacecakeje in een laatje. helemaal vergeten dus was helemaal groen. Heb het toch maar weggegooid.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Een wijntje is ook lekkerder
Heel sporadisch steek ik nog een jointje op. Baal er daarna van dat ik de kasten heb leeg gevreten en niks ben aangekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |