geen last van vandaagquote:Op dinsdag 14 januari 2014 07:44 schreef Murdera het volgende:
Zeldzaam lastig om uit mn bed te komen
Vanwege aannames en intepretatie van dWc ?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Chai de hypocriete paardenflosser.
Lol zo serieusquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Komt ze voor hem op als ik over z'n YT filmpjes beginHelemaal lijp
Heeft hij helemaal niet gedaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dit.Al die anuslikkers meteen weer hun tongetjes bij elkaar in de aarsjes roeren.
Dat soort dingen heb ik helemaal niet gezegd.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik vond jou echt zooo volwassen altijd al.
moeite waard om terug te lezen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 07:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Vanwege aannames en intepretatie van dWc ?Juist.
[..]
Lol zo serieus
[..]
Heeft hij helemaal niet gedaan.
[..]
Dat soort dingen heb ik helemaal niet gezegd.en ik mag blijkbaar ook niet nieuwsgierig zijn hoe het nu gaat met iemand haar leven/studie? ok..
Nee.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moeite waard om terug te lezen?
mogguh chai
Is alleen maar elkaar veren in de reet steken en anusjes likken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lamon en Breathtaking waren er wel
zou ik ook bij jou doen bebequote:Op dinsdag 14 januari 2014 07:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Is alleen maar elkaar veren in de reet steken en anusjes likken.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 07:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Is alleen maar elkaar veren in de reet steken en anusjes likken.
en bij breathtaking evtquote:
Van wie?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:31 schreef Murdera het volgende:
Vannacht weer knie en elleboog in mn rug gehad
Ja nou ik weet dat het niet van mij was dus eigelijk gewoon kk madquote:
kill the bitchquote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja nou ik weet dat het niet van mij was dus eigelijk gewoon kk mad
ahw, zo vertederendquote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja nou ik weet dat het niet van mij was dus eigelijk gewoon kk mad
Haha, mad.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 07:51 schreef Chai het volgende:
Wow hele pagina's aan geroddel gemist. Waarom caren jullie zoveel?
[..]
Vanwege aannames en intepretatie van dWc ?Juist.
[..]
Lol zo serieus
[..]
Heeft hij helemaal niet gedaan.
[..]
Dat soort dingen heb ik helemaal niet gezegd.en ik mag blijkbaar ook niet nieuwsgierig zijn hoe het nu gaat met iemand haar leven/studie? ok..
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
ahw, zo vertederend
Ik zou er werk van maken als ik jou was
wowquote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:48 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb een beetje verkeerd gelegen vannacht en nu heb ik last van m'n nek, rip.
Ik heb nog halve fles massage olie...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:48 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb een beetje verkeerd gelegen vannacht en nu heb ik last van m'n nek, rip.
Wie?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:49 schreef Robophatt het volgende:
Sowieso mad want Zoe en Joel zijn nog steeds niet uit elkaar en hij is de grootste mongool ooit![]()
![]()
#hartofdixiestruggles
zoe en joel? whut?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:49 schreef Robophatt het volgende:
Sowieso mad want Zoe en Joel zijn nog steeds niet uit elkaar en hij is de grootste mongool ooit![]()
![]()
#hartofdixiestruggles
Doe maar kalm bby, ik lag gewoon in m'n eigen bedje.quote:
Ik heb nog een pak met Spa en fruit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:49 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik heb nog halve fles massage olie...
Van Hart of Dixie, leuke seriequote:
Oke dan is het goed, je weet nooit hequote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe maar kalm bby, ik lag gewoon in m'n eigen bedje.
[..]
Ik heb nog een pak met Spa en fruit.
Tot zoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe maar kalm bby, ik lag gewoon in m'n eigen bedje.
[..]
Ik heb nog een pak met Spa en fruit.
een serie met tractoren?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Van Hart of Dixie, leuke serieMaar dit seizoen is kut want introductie van dom karakter dat maar niet op wil rotten
![]()
![]()
hoop dat hij onder een tractor komt ofzo.
Dont you worry :$quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oke dan is het goed, je weet nooit hesorry sktj
En
Oké, nou ja, misschien kun je de onderliggende oorzaak daarvan eens aanpakken. Wij zullen er geen minuut minder om slapen dus je moet het echt bij jezelf zoeken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon naar om hypocriet genoemd te worden oké
Tot zo.quote:
Nee nee een serie die in zo'n southern village afspeelt, echt een wijvenserie maar hij is echt leuk. Alleen eerst had je een driehoeksverhouding tussen Zoe en twee leuke mannen en nu heeft ze een relatie met een kneus. Ik bedoel...quote:
Welk liedje?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:54 schreef tetouaribo het volgende:
Ik zit trouwens al 3 jaar lang naar een liedje te zoeken maar nog steeds niet gevonden
Oh wow was gewoon bedoeld als steun je rug hoor. Alsof ik achter je stond en zo naar tetou keekquote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dont you worry :$
En wat emogif je me. :s
Dus alles waar andere mensen geen minuut minder om slapen moet je bij jezelf zoeken?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké, nou ja, misschien kun je de onderliggende oorzaak daarvan eens aanpakken. Wij zullen er geen minuut minder om slapen dus je moet het echt bij jezelf zoeken.
dat zeg ik:quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee nee een serie die in zo'n southern village afspeelt, echt een wijvenserie maar hij is echt leuk. Alleen eerst had je een driehoeksverhouding tussen Zoe en twee leuke mannen en nu heeft ze een relatie met een kneus. Ik bedoel...
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ja op net5 komt die volgens mij tegenwoordig maar daar heet het ineens Dokter Hart![]()
![]()
triest
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:55 schreef gianni61 het volgende:
ohw wacht, daar heb ik een reclame van gezien.
rachel bilson die plattelandsdokter wordt ofzoiets he?
Ja, je vroeg het en ik gaf er antwoord op.quote:
ik waardeer het altijd als mensen antwoord geven als ik iets vraagquote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, je vroeg het en ik gaf er antwoord op.
Rustig reggae liedje waar een man met een hele zachte stem zingt over een bitch.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Welk liedje?
[..]
Oh wow was gewoon bedoeld als steun je rug hoor. Alsof ik achter je stond en zo naar tetou keek
Oh, ik dacht dat je mij emogifde, srry moppie, geef gewoon veel om jou toch xxoxoxquote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh wow was gewoon bedoeld als steun je rug hoor. Alsof ik achter je stond en zo naar tetou keek
Nee, je moet de onderliggende oorzaak bij jezelf zoeken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus alles waar andere mensen geen minuut minder om slapen moet je bij jezelf zoeken?
Wat is een onderliggende oorzaak van slecht tegen valse beschuldigingen kunnen dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je mij emogifde, srry moppie, geef gewoon veel om jou toch xxoxox
[..]
Nee, je moet de onderliggende oorzaak bij jezelf zoeken.
Wie zegt dat het valse beschuldigingen zijn?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is een onderliggende oorzaak van slecht tegen valse beschuldigingen kunnen dan?
chaiquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wie zegt dat het valse beschuldigingen zijn?
Ik. Niet direct, maar er wordt mij heel schijnheilig van alles in de schoenen geschoven.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wie zegt dat het valse beschuldigingen zijn?
Nou, probleem gevonden. Succes met jezelf, Chai.quote:
Ik ga mijn anus laten likken door Mozy, dat helpt meestal wel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, probleem gevonden. Succes met jezelf, Chai.
Waarom zo kijken dan? Doet me denken aan zo'n cockblocker.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je mij emogifde, srry moppie, geef gewoon veel om jou toch xxoxox
[..]
Nee, je moet de onderliggende oorzaak bij jezelf zoeken.
Ja liev hequote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
wow gelijk whatsappjes en alles van je. so so dedicated.
Oh die ken ik niet misschien is het van Snoop Lionquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:00 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Rustig reggae liedje waar een man met een hele zachte stem zingt over een bitch.
Nee je weet toch zou ik nooit doen #doordikendun lobiquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik. Niet direct, maar er wordt mij heel schijnheilig van alles in de schoenen geschoven.
Terwijl zwart op wit te lezen valt dat ik dat niet gedaan heb.
Wij sharen cock.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:03 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Waarom zo kijken dan? Doet me denken aan zo'n cockblocker.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:00 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Rustig reggae liedje waar een man met een hele zachte stem zingt over een bitch.
Ook zeer goede nummers. Maar het was van een wat onbekendere zanger.quote:
Wow, rape time. ;squote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan nooit meer lang duren voor ik jouw elleboog en knie in mijn rug voel.
heb je meer info?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:07 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ook zeer goede nummers. Maar het was van een wat onbekendere zanger.
niet zo jelly bebe, volgende keer weer deepthroat?quote:
I gotta girl in my heart/head/mind/iets na na naaaa naaa naa na. Enige wat ik nog weet.quote:
Ik deepthroat alleen chocoladerepen. En lach maar, heus niet leuk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet zo jelly bebe, volgende keer weer deepthroat?![]()
moest lachen om "raar gelegen en daarom last van mijn nek"![]()
U racist bastardquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik deepthroat alleen chocoladerepen. En lach maar, heus niet leuk.
zou t niet weten helaasquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:09 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
I gotta girl in my heart/head/mind/iets na na naaaa naaa naa na. Enige wat ik nog weet.
Gewoon chocolate rain toch. :$quote:
Ooit vind ik hem en dan beluister ik hem gelijk 1000 keer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou t niet weten helaas
Ben ook niet heel erg van de reggae.
hahahaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:12 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ooit vind ik hem en dan beluister ik hem gelijk 1000 keer.
als de beschuldigingen vals zijn, is chai niet het probleemquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, probleem gevonden. Succes met jezelf, Chai.
Robo en chloro. Vriendinnen die piemels delen krijgen altijd ruzie.quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:17 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Robo en chloro. Vriendinnen die piemels delen krijgen altijd ruzie.
Nu nog mier zoet tegen elkaar bby dit bby dat maar binnenkort bitchfight in de sc.quote:
Ik care precies genoeg om niet te caren wie of wat het probleem is. Ik moet zo werken en vind het erger dat er straks mensen vragen of ze de lunchkaart mogen terwijl de lunchkaart op tafel ligt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als de beschuldigingen vals zijn, is chai niet het probleem
Ik denk niet dat wij ruzie kunnen krijgen om Murs cock. Wel om jouw cock maar ik weet dat ik de enige voor jou ben, bby. :$:$quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:17 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Robo en chloro. Vriendinnen die piemels delen krijgen altijd ruzie.
Omdat mocro's enorme penissen hebben he? pas een paar topics over gelezenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:22 schreef Chloroform het volgende:
Ik denk niet dat wij ruzie kunnen krijgen om Murs cock. Wel om jouw cock maar ik weet dat ik de enige voor jou ben, bby. :$:$
Nu krijg je die van krio niet meer hè, slet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik care precies genoeg om niet te caren wie of wat het probleem is. Ik moet zo werken en vind het erger dat er straks mensen vragen of ze de lunchkaart mogen terwijl de lunchkaart op tafel ligt.
[..]
Ik denk niet dat wij ruzie kunnen krijgen om Murs cock. Wel om jouw cock maar ik weet dat ik de enige voor jou ben, bby. :$:$
Harde struggles in de horeca.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik care precies genoeg om niet te caren wie of wat het probleem is. Ik moet zo werken en vind het erger dat er straks mensen vragen of ze de lunchkaart mogen terwijl de lunchkaart op tafel ligt.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Harde struggles in de horeca.
ik ga ook niet teruglezen wie wat roept en wie gelijk heeft.
bij twijfel geef ik chai gewoon gelijk
oh ben jij dat die elke week een kloon daar voor aanmaakt?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Omdat mocro's enorme penissen hebben he? pas een paar topics over gelezen![]()
ALLE VROUWEN WILLEN ALLEEN MAAR MOCRO OMDAT DIE GROTE LUL HEBBE JE DENKT ANDERE NEGERS MAAR MOCRO HEBBE GROOTSTE LUL
Ik weet niet of je dat wel waard bent. Ik hou m'n opties nog even open.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Tetou is Mocroneger, kun je nagaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Omdat mocro's enorme penissen hebben he? pas een paar topics over gelezen![]()
ALLE VROUWEN WILLEN ALLEEN MAAR MOCRO OMDAT DIE GROTE LUL HEBBE JE DENKT ANDERE NEGERS MAAR MOCRO HEBBE GROOTSTE LUL
Je moet doen waar je je goed bij voelt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Harde struggles in de horeca.
ik ga ook niet teruglezen wie wat roept en wie gelijk heeft.
bij twijfel geef ik chai gewoon gelijk
Been there, seen it, done that, bought the t-shirt, written the book, made the movie.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu krijg je die van krio niet meer hè, slet.
Hahaha.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:25 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat wel waard bent. Ik hou m'n opties nog even open.
Jij dus ook niet?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tetou is Mocroneger, kun je nagaan.
[..]
Je moet doen waar je je goed bij voelt.
[..]
Been there, seen it, done that, bought the t-shirt, written the book, made the movie.
[..]
Hahaha.Gelijk heb je hoor, vrouwen zijn niet te vertrouwen.
zelfs zonder foto's erbij heb ik wel een bepaald beeld van deze mensenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:27 schreef Chai het volgende:
Charlotte=Chloro
Germaine=Robo
Jenthy= Mur
[ afbeelding ]
Ik al helemaal niet, ik ruil je in voor een Twix als het moet.quote:
Mijn hartquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik al helemaal niet, ik ruil je in voor een Twix als het moet.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:27 schreef Chai het volgende:
Charlotte=Chloro
Germaine=Robo
Jenthy= Mur
[ afbeelding ]
All yours.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu krijg je die van krio niet meer hè, slet.
De ochtend is de nieuwe avond.quote:
serveersters be like..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Check deze.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We hebben een surprise party voor je georganiseerd.
[ afbeelding ]
en ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ben srs wel verrastnormaal zit alleen chai hier met gianni zo vroeg.
Lul toch niet zo dom man.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben srs wel verrastnormaal zit alleen chai hier met gianni zo vroeg.
Ik weet niet hoe je eruit ziet, maar doordat je ook werkt als serveerster stel ik me jou altijd zo voorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Check deze.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vind haar wel wat hebben.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je eruit ziet, maar doordat je ook werkt als serveerster stel ik me jou altijd zo voor
[ afbeelding ]
Serveersters zijn juist lekker meestalquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je eruit ziet, maar doordat je ook werkt als serveerster stel ik me jou altijd zo voor
[ afbeelding ]
Hoe kan ik jou nu vergeten ;D kolonel kutkapselquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ben je verrast dat ik dom lul?quote:
Zeur dan niet zo joh verlepte 8ballquote:
Wow.quote:
Hahaha.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:52 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
baard een optie?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:22 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Die kalkoenlel is behoorlijk groot, ik ga toch maar voor het knakworstensap denk ik.
quote:
Alleen veer trapt hier inquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:26 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Haha dat stukje waar ze hem eindelijk heeft.
het is nog vroeg, ik heb hoop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaquote:
die gaat wel hardquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Kijk deze ahahaha!!! vieze kkbig!!!
http://www.dumpert.nl/med(...)eeft_de_jackpot.html
Lekker toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
Ik haat het zo als ik mijn theezakje vergeet en de thee smaakt naar gal met bitterlemon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blauwe?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:09 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen ik ben blauwe id kaart kwijt
ik heb wel rijbewijs collegekaart ziekenfonds pas ov kaart pas , genoeg om te legitimeren toch
niet nodig om nieuwe aan te vragen?
Keek hem een stuk of 3/4 keer, toen wist ik dat het niet ging gebeuren.quote:
kksmerig a vingerhoedquote:
quote:
Binnenkort heb je een aantal nieuwe abonnementenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:09 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen ik ben blauwe id kaart kwijt
ik heb wel rijbewijs collegekaart ziekenfonds pas ov kaart pas , genoeg om te legitimeren toch
niet nodig om nieuwe aan te vragen?
en dan je digitenne kastje aansluitenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
Net gekeken voor U-hd televisiedenk dat dit hem gaat worden
http://www.samsung.com/sa(...)5F9000ARXZN-features
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en dan je digitenne kastje aansluiten
5 hele uren niet kunnen eten? Wow, wat een hel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Verstandskies viel wel mee eigenlijk.. na 5 uur kon ik alweer eten
Ik had best honger.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
5 hele uren niet kunnen eten? Wow, wat een hel.
Ik ben daarna ook niet meer gestopt.quote:
quote:
Je hebt kippen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik heb anders ook nog vloeibare materie met een hoog eiwit gehalte.
Het klinkt wel wel lekker. Op meerdere manierenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
Knabbelspek is de meest walgelijke snack wat ik heb gehad
alles voor de gainsquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
Ik lust alleen de buitenkant, de binnenkant gooi ik dus weg anders moet ik kokhalzen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
die die ze bij elke normale supermarkt verkopen is vies. die van de aldi is op zich nog best lekker, wel de paprika variant pakkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
kreun voor de porno-industrie.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Maak van deze dan
http://www.dumpert.nl/med(...)sje_in_het_lang.html
op repeat is die mooier
met geluid is die leuker jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Maak van deze dan
http://www.dumpert.nl/med(...)sje_in_het_lang.html
op repeat is die mooier
Zag toen bij AH zo'n zak liggen, ik denk ha! lekker.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die die ze bij elke normale supermarkt verkopen is vies. die van de aldi is op zich nog best lekker, wel de paprika variant pakken
Echt?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lust alleen de buitenkant, de binnenkant gooi ik dus weg anders moet ik kokhalzen.
Zoveel helpt dat niet hoor. Genoeg andere betere productenquote:
Het is vies. srs. Raar btw voor een moslim om gebakken varkensvet te verheerlijken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:16 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Het klinkt wel wel lekker. Op meerdere manieren
Uhm.. raarquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zag toen bij AH zo'n zak liggen, ik denk ha! lekker.
Het was bah gadver
[..]
Echt?
[..]
Zoveel helpt dat niet hoor. Genoeg andere betere producten
[..]
Het is vies. srs. Raar btw voor een moslim om gebakken varkensvet te verheerlijken.
Het doet mij denken aan 4ebe.
Knabbelspek doet mij denken aan jouquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm.. raarHet ziet er onwijs vies uit
![]()
Ik denk nooit op het gezicht: hmmmm knabbelspek
Sinds wanneer ben ik een moslim?
O zo!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Knabbelspek doet mij denken aan jouhad je al eens eerder over.
Dat moslim gedeelte is voor tetouaribo.
En ja, als je naaktslakken frituurt krijg je het zelfde effect
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:48 schreef Murdera het volgende:
Krio wtf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
full stops and exclamation marks
slakken smaken anders niet echt vies.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O zo!
Hm ik gooi nooit naaktslakken in de frituur, walgelijke beesten![]()
![]()
![]()
Misschien iets voor die gekke Britten, aangezien zij bijna alles frituren.
Huh? jij eet toch alles?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O zo!
Hm ik gooi nooit naaktslakken in de frituur, walgelijke beesten![]()
![]()
![]()
Misschien iets voor die gekke Britten, aangezien zij bijna alles frituren.
Liever niet, calamaris gaat nog net..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
slakken smaken anders niet echt vies.
maar ja, jij eet geen ongewervelde dieren enzo he?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:52 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Nee manquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee man?
Zeefruit en bonen vind ik echt zum kotsen.
Ik ben ook niet dol op wraps en Mexicaans.
Oh en tapas![]()
![]()
zondag nog gehadquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Liever niet, calamaris gaat nog net..
Nee, dat meisje van die serie van 11 jaar.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ookalleen wraps en mexicaans wel lekker
En tapas![]()
Of vind je dat stom omdat het kleine hapjes zijn?
Met sausquote:
quote:
Ja da's allemaal leuk en aardig, maar het kan van alles zijn dus vond het vreemd dat je het niet lekker zou vinden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]Ik snap gewoon niet dat iedereen zo tapas
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doet..
Niks speciaals aan en idd veel te kleine hapjes. Ik krijg er voedselnijd van, want ik wil niet delen.
Zelfde voor sushi. Overrated as fuck.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]Ik snap gewoon niet dat iedereen zo tapas
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doet..
Niks speciaals aan en idd veel te kleine hapjes. Ik krijg er voedselnijd van, want ik wil niet delen.
Het is wel te doen, maar ik snap de hype niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja da's allemaal leuk en aardig, maar het kan van alles zijn dus vond het vreemd dat je het niet lekker zou vinden.
Niemand die vroeg waar die lucht vandaan kwam?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maandag had ik af en toe het idee dat ik in een emmer met knoflooksaus was gevallen
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Zelfde voor sushi. Overrated as fuck.
Dat vind ik dan nog best te doen.. en dan zo veel vreten als je kan.quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Dat vind ik dan nog best te doen.. en dan zo veel vreten als je kan.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:38 schreef Chai het volgende:
Wat haat iedereen sushi hier dan? Dat vind ik dan nog wel weer lekker.
quote:
ik haat het niet, vind het best lekker, maar geef toch de voorkeur aan warm etenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:38 schreef Chai het volgende:
Je maakt je kruidenboter ook zelf?quote:
Hoor meneer ik eet pizza in een sterrenrestaurantquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:40 schreef krioro het volgende:
Plebs.Waarschijnlijk nog nooit goede tapas en sushi gehad.
Je kan bij zo'n vreettent ook warme dingen bestellen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik haat het niet, vind het best lekker, maar geef toch de voorkeur aan warm eten
Ja nee dat bleek toch een andere tent te zijn geweest. Die is nu failliet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoor meneer ik eet pizza in een sterrenrestaurant
Is niet vies maar ook weer bepaald niet zo hemels als menigeen wil doen geloven.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:38 schreef Chai het volgende:
maar dan is het geen sushi.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kan bij zo'n vreettent ook warme dingen bestellen.
Ja dat klopt dan weer welquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dan is het geen sushi.
maar inderdaad. sushi restaurant in aken heeft ontzettend lekkere peking eend
quote:
Walgelijk.quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:46 schreef Mortaxx het volgende:
Dan heb ik steeds het idee dat ik een kutje opvreet
quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:46 schreef Mortaxx het volgende:
Dan heb ik steeds het idee dat ik een kutje opvreet
quote:
Ditquote:
Ochquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:40 schreef krioro het volgende:
Plebs.Waarschijnlijk nog nooit goede tapas en sushi gehad.
Inspector Gadget kinquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:47 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
Zou haar kosher mossel wel eens willen proeven.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ochiemand is het niet eens met meneer zijn visie
gelijk plebs
sukkel
Ochquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:51 schreef krioro het volgende:
[..]
gelijk inspector gadget
sukkel
quote:
Ochquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:51 schreef krioro het volgende:
[..]
gelijk inspector gadget
sukkel
TR gemacht, verkapte KKK ondertitel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
gelijk sukkel
zeefruit
White and proud.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:54 schreef krioro het volgende:
[..]
TR gemacht, verkapte KKK ondertitel.
verkapt. witte puntkapquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Ochquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:54 schreef krioro het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ochiemand is geen surinamer
gelijk TR machen
KK
Badass.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ochiemand is geen surinamer
gelijk TR machen
KK
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet zo meteen met de bus mee
quote:
Jij reist toch ook met het ov ?quote:
sucks to be youquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Klopt.quote:
Stimmt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij reist toch ook met het ov ?
Dat kan bijna met de fietsquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Die 10 min. met de bus per dag zijn nog wel te overleven.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De tram vond ik wel chill, maar niet in de spits, alhoewel ik toch aan het beginpunt instapte... De bus zowat idem.. altijd wel plaats om te zitten. Uitstappen vormde alleen soms een uitdaging.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Morgen wordt het mooi weer, want ik moest daarnet drie keer niezen.
Geen dank.
gaat het eindelijk echt vriezen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Morgen wordt het mooi weer, want ik moest daarnet drie keer niezen.
Geen dank.
Jij blijkbaar, want je reageerdequote:
Nee, we krijgen een kutwinter en nog jankerige zomerquote:
jankerig?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, we krijgen een kutwinter en nog jankerige zomer
Drie keer niks?quote:
Je bent een feestje voor mijn aanstaande jubileum aan het plannen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:52 schreef Salatrel het volgende:
hoe kom ik erachter hoelang iemand al mod is op fok?
laat maar ik heb het al gevonden
Vertel danquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:52 schreef Salatrel het volgende:
hoe kom ik erachter hoelang iemand al mod is op fok?
laat maar ik heb het al gevonden
nu weet ik ook waarom je het vroegquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
http://fok.zevkiselim.nl/crew/?type=ranglijst
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu weet ik ook waarom je het vroeg
ben ik even aan het werken, mis ik de vraag gewoon
waddabquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu weet ik ook waarom je het vroeg
ben ik even aan het werken, mis ik de vraag gewoon
ahh.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daddab: PTA / [WIN] Kaarten voor de MOTORbeurs in Utrecht
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:22 schreef Salatrel het volgende:
vloekend en tierend omdat die 3g wegviel onderweg in de trein
Je staat 76equote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent een feestje voor mijn aanstaande jubileum aan het plannen?
Tussen Apeldoorn en Amersfoort toevallig? Op zo'n stukje Veluwe?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:22 schreef Salatrel het volgende:
vloekend en tierend omdat die 3g wegviel onderweg in de trein
ik heb gisteren nog op de tyfoon gestaan toen we de ijsbaan voorbij redenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Tussen Apeldoorn en Amersfoort toevallig? Op zo'n stukje Veluwe?
Vind je dat leuk ja? als je met de tyfoon mag spelen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb gisteren nog op de tyfoon gestaan toen we de ijsbaan voorbij reden
vooral tijdens de nachtdienstquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind je dat leuk ja? als je met de tyfoon mag spelen?
Da's normaal hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:04 schreef VeerEli het volgende:
Wtf. Heb net een middagdutje gedaan, word ik wakker, zie ik ineens vet wazig met 1 oog (al 15 minuten nu ofzo)
surprise cumshot gehad?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:04 schreef VeerEli het volgende:
Wtf. Heb net een middagdutje gedaan, word ik wakker, zie ik ineens vet wazig met 1 oog (al 15 minuten nu ofzo)
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ehm.. Nee? Heb dit nog nooit gehad wat lul je
Jij wil beweren dat jij altijd nadat je geslapen hebt, je langer dan een kwartier één wazig oog hebt?quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
WorstenvingersHahahahaha, kanker. Ik heb nog nooit zo hard gelachen.
Loop niet op mij te kankeren als je zelf nog geen fatsoenlijke noot uit een triangel kan krijgen man.
Zeg ik dat? Nee.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij wil beweren dat jij altijd nadat je geslapen hebt, je langer dan een kwartier één wazig oog hebt?Dafuq
Negergenen. Zwak ras. Dit dat.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij wil beweren dat jij altijd nadat je geslapen hebt, je langer dan een kwartier één wazig oog hebt?Dafuq
Doe eens even niet zo tof truthola met je arrogante PIquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Nee.
Wel dat het normaal is dat je na het slapen een wazig zicht hebt bij een of 2 ogen, hoeft ook niet altijd.
Heb al veel lopen wrijven enzo maar het oog is haast droog.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Was je gezicht anders even met lauw water. Misschien heb je gewoon prut erin zitten.
citroen druppels erop.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb al veel lopen wrijven enzo maar het oog is haast droog.
Godverquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:26 schreef LudoSanders het volgende:
Had mijn reeds overleden oma ook. Een wazig oog, werd steeds erger. Niet dat ze er aan overleden is, maar heeft er wel aan bijgedragen dat ze de trap over het hoofd zag.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:26 schreef LudoSanders het volgende:
Had mijn reeds overleden oma ook. Een wazig oog, werd steeds erger. Niet dat ze er aan overleden is, maar heeft er wel aan bijgedragen dat ze de trap over het hoofd zag.
Wtf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Haha, grappenmaker. Ik ben toch echt al 10 kilo kwijt.
Niks excuses, gewoon knallen met m`n lijf. Laten zien wie er de baas is.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:26 schreef LudoSanders het volgende:
quote:
Misschien heb je daardoor wel last van een droog oog.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb al veel lopen wrijven enzo maar het oog is haast droog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |