Ik weet niet hoe je eruit ziet, maar doordat je ook werkt als serveerster stel ik me jou altijd zo voorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Check deze.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vind haar wel wat hebben.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je eruit ziet, maar doordat je ook werkt als serveerster stel ik me jou altijd zo voor
[ afbeelding ]
Serveersters zijn juist lekker meestalquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je eruit ziet, maar doordat je ook werkt als serveerster stel ik me jou altijd zo voor
[ afbeelding ]
Hoe kan ik jou nu vergeten ;D kolonel kutkapselquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ben je verrast dat ik dom lul?quote:
Zeur dan niet zo joh verlepte 8ballquote:
Wow.quote:
Hahaha.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:52 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
baard een optie?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:22 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Die kalkoenlel is behoorlijk groot, ik ga toch maar voor het knakworstensap denk ik.
quote:
Alleen veer trapt hier inquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:26 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Haha dat stukje waar ze hem eindelijk heeft.
het is nog vroeg, ik heb hoop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaquote:
die gaat wel hardquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Kijk deze ahahaha!!! vieze kkbig!!!
http://www.dumpert.nl/med(...)eeft_de_jackpot.html
Lekker toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
Ik haat het zo als ik mijn theezakje vergeet en de thee smaakt naar gal met bitterlemon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blauwe?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:09 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen ik ben blauwe id kaart kwijt
ik heb wel rijbewijs collegekaart ziekenfonds pas ov kaart pas , genoeg om te legitimeren toch
niet nodig om nieuwe aan te vragen?
Keek hem een stuk of 3/4 keer, toen wist ik dat het niet ging gebeuren.quote:
kksmerig a vingerhoedquote:
quote:
Binnenkort heb je een aantal nieuwe abonnementenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:09 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen ik ben blauwe id kaart kwijt
ik heb wel rijbewijs collegekaart ziekenfonds pas ov kaart pas , genoeg om te legitimeren toch
niet nodig om nieuwe aan te vragen?
en dan je digitenne kastje aansluitenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
Net gekeken voor U-hd televisiedenk dat dit hem gaat worden
http://www.samsung.com/sa(...)5F9000ARXZN-features
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en dan je digitenne kastje aansluiten
5 hele uren niet kunnen eten? Wow, wat een hel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Verstandskies viel wel mee eigenlijk.. na 5 uur kon ik alweer eten
Ik had best honger.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
5 hele uren niet kunnen eten? Wow, wat een hel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |