Ik weet niet hoe je eruit ziet, maar doordat je ook werkt als serveerster stel ik me jou altijd zo voorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Check deze.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vind haar wel wat hebben.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je eruit ziet, maar doordat je ook werkt als serveerster stel ik me jou altijd zo voor
[ afbeelding ]
Serveersters zijn juist lekker meestalquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je eruit ziet, maar doordat je ook werkt als serveerster stel ik me jou altijd zo voor
[ afbeelding ]
Hoe kan ik jou nu vergeten ;D kolonel kutkapselquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ben je verrast dat ik dom lul?quote:
Zeur dan niet zo joh verlepte 8ballquote:
Wow.quote:
Hahaha.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:52 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
baard een optie?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:22 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Die kalkoenlel is behoorlijk groot, ik ga toch maar voor het knakworstensap denk ik.
quote:
Alleen veer trapt hier inquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:26 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Haha dat stukje waar ze hem eindelijk heeft.
het is nog vroeg, ik heb hoop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaquote:
die gaat wel hardquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Kijk deze ahahaha!!! vieze kkbig!!!
http://www.dumpert.nl/med(...)eeft_de_jackpot.html
Lekker toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
Ik haat het zo als ik mijn theezakje vergeet en de thee smaakt naar gal met bitterlemon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |