Ik care precies genoeg om niet te caren wie of wat het probleem is. Ik moet zo werken en vind het erger dat er straks mensen vragen of ze de lunchkaart mogen terwijl de lunchkaart op tafel ligt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als de beschuldigingen vals zijn, is chai niet het probleem
Ik denk niet dat wij ruzie kunnen krijgen om Murs cock. Wel om jouw cock maar ik weet dat ik de enige voor jou ben, bby. :$:$quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:17 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Robo en chloro. Vriendinnen die piemels delen krijgen altijd ruzie.
Omdat mocro's enorme penissen hebben he? pas een paar topics over gelezenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:22 schreef Chloroform het volgende:
Ik denk niet dat wij ruzie kunnen krijgen om Murs cock. Wel om jouw cock maar ik weet dat ik de enige voor jou ben, bby. :$:$
Nu krijg je die van krio niet meer hè, slet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik care precies genoeg om niet te caren wie of wat het probleem is. Ik moet zo werken en vind het erger dat er straks mensen vragen of ze de lunchkaart mogen terwijl de lunchkaart op tafel ligt.
[..]
Ik denk niet dat wij ruzie kunnen krijgen om Murs cock. Wel om jouw cock maar ik weet dat ik de enige voor jou ben, bby. :$:$
Harde struggles in de horeca.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik care precies genoeg om niet te caren wie of wat het probleem is. Ik moet zo werken en vind het erger dat er straks mensen vragen of ze de lunchkaart mogen terwijl de lunchkaart op tafel ligt.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Harde struggles in de horeca.
ik ga ook niet teruglezen wie wat roept en wie gelijk heeft.
bij twijfel geef ik chai gewoon gelijk
oh ben jij dat die elke week een kloon daar voor aanmaakt?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Omdat mocro's enorme penissen hebben he? pas een paar topics over gelezen![]()
ALLE VROUWEN WILLEN ALLEEN MAAR MOCRO OMDAT DIE GROTE LUL HEBBE JE DENKT ANDERE NEGERS MAAR MOCRO HEBBE GROOTSTE LUL
Ik weet niet of je dat wel waard bent. Ik hou m'n opties nog even open.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Tetou is Mocroneger, kun je nagaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Omdat mocro's enorme penissen hebben he? pas een paar topics over gelezen![]()
ALLE VROUWEN WILLEN ALLEEN MAAR MOCRO OMDAT DIE GROTE LUL HEBBE JE DENKT ANDERE NEGERS MAAR MOCRO HEBBE GROOTSTE LUL
Je moet doen waar je je goed bij voelt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Harde struggles in de horeca.
ik ga ook niet teruglezen wie wat roept en wie gelijk heeft.
bij twijfel geef ik chai gewoon gelijk
Been there, seen it, done that, bought the t-shirt, written the book, made the movie.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu krijg je die van krio niet meer hè, slet.
Hahaha.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:25 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat wel waard bent. Ik hou m'n opties nog even open.
Jij dus ook niet?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tetou is Mocroneger, kun je nagaan.
[..]
Je moet doen waar je je goed bij voelt.
[..]
Been there, seen it, done that, bought the t-shirt, written the book, made the movie.
[..]
Hahaha.Gelijk heb je hoor, vrouwen zijn niet te vertrouwen.
zelfs zonder foto's erbij heb ik wel een bepaald beeld van deze mensenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:27 schreef Chai het volgende:
Charlotte=Chloro
Germaine=Robo
Jenthy= Mur
[ afbeelding ]
Ik al helemaal niet, ik ruil je in voor een Twix als het moet.quote:
Mijn hartquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik al helemaal niet, ik ruil je in voor een Twix als het moet.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:27 schreef Chai het volgende:
Charlotte=Chloro
Germaine=Robo
Jenthy= Mur
[ afbeelding ]
All yours.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu krijg je die van krio niet meer hè, slet.
De ochtend is de nieuwe avond.quote:
serveersters be like..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Check deze.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We hebben een surprise party voor je georganiseerd.
[ afbeelding ]
en ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ben srs wel verrastnormaal zit alleen chai hier met gianni zo vroeg.
Lul toch niet zo dom man.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben srs wel verrastnormaal zit alleen chai hier met gianni zo vroeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |