Da's normaal hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:04 schreef VeerEli het volgende:
Wtf. Heb net een middagdutje gedaan, word ik wakker, zie ik ineens vet wazig met 1 oog (al 15 minuten nu ofzo)
surprise cumshot gehad?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:04 schreef VeerEli het volgende:
Wtf. Heb net een middagdutje gedaan, word ik wakker, zie ik ineens vet wazig met 1 oog (al 15 minuten nu ofzo)
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ehm.. Nee? Heb dit nog nooit gehad wat lul je
Jij wil beweren dat jij altijd nadat je geslapen hebt, je langer dan een kwartier één wazig oog hebt?quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
WorstenvingersHahahahaha, kanker. Ik heb nog nooit zo hard gelachen.
Loop niet op mij te kankeren als je zelf nog geen fatsoenlijke noot uit een triangel kan krijgen man.
Zeg ik dat? Nee.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij wil beweren dat jij altijd nadat je geslapen hebt, je langer dan een kwartier één wazig oog hebt?Dafuq
Negergenen. Zwak ras. Dit dat.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij wil beweren dat jij altijd nadat je geslapen hebt, je langer dan een kwartier één wazig oog hebt?Dafuq
Doe eens even niet zo tof truthola met je arrogante PIquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Nee.
Wel dat het normaal is dat je na het slapen een wazig zicht hebt bij een of 2 ogen, hoeft ook niet altijd.
Heb al veel lopen wrijven enzo maar het oog is haast droog.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Was je gezicht anders even met lauw water. Misschien heb je gewoon prut erin zitten.
citroen druppels erop.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb al veel lopen wrijven enzo maar het oog is haast droog.
Godverquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:26 schreef LudoSanders het volgende:
Had mijn reeds overleden oma ook. Een wazig oog, werd steeds erger. Niet dat ze er aan overleden is, maar heeft er wel aan bijgedragen dat ze de trap over het hoofd zag.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:26 schreef LudoSanders het volgende:
Had mijn reeds overleden oma ook. Een wazig oog, werd steeds erger. Niet dat ze er aan overleden is, maar heeft er wel aan bijgedragen dat ze de trap over het hoofd zag.
Wtf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Haha, grappenmaker. Ik ben toch echt al 10 kilo kwijt.
Niks excuses, gewoon knallen met m`n lijf. Laten zien wie er de baas is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |