quote:Op vrijdag 8 november 2013 04:18 schreef IrCute het volgende:
Braddie kan alleen dromen van dit soort talent.
Jij bent koud, ijskoud!quote:Op vrijdag 8 november 2013 04:18 schreef IrCute het volgende:
Wat een bazenbandquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:37 schreef Kola het volgende:
zie 0:09
Braddie heeft vinger-skills waar menig man jaloers op is. Womanizer is spe.
Verre van, maarrrrrr dat maakt niet uit, het is tenslotte een jamsessie bandje, en niks professioneels of zelfs semi-pro. Enorm amateuristisch, maar we hadden lol.quote:
Ja, dat dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:52 schreef Jiang153 het volgende:
UPDATE:
braddie heeft z'n theorie voor de 6e keer gefaald. Ik dacht echt dat die hem dit keer zou halen!
Wanneer de volgende cursus of theorie?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook.
Maar blijkbaar niet.
KLB / Ik kom mijn belofte naquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Maar blijkbaar niet.
Op verzoek van bradster weggehaaldquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Maar blijkbaar niet.
imbicielquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Maar blijkbaar niet.
Praktijk is iets anders dan theoriequote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:18 schreef Catch22- het volgende:
[..]
imbiciel
En dan zeiken op mensen die drie keer nodig hebben voor praktijk
Theorie kan je tot in de puntjes leren, niets onverwachts..
Braddie had beter zelf gitaar kunnen spelen hierquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:37 schreef Kola het volgende:
Dankquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Braddie had beter zelf gitaar kunnen spelen hierWat een pannenkoek.
Maar toetsen spelen doet ie dan wel netjes
Dankquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:22 schreef Jiang153 het volgende:
Toch wel credits voor bradster voor dit
wat is JamieP?quote:
Ik ben niet zo iemand waar je nee tegen zegt, begrepen?quote:
Blijkbaar welquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:29 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo iemand waar je nee tegen zegt, begrepen?
Ik denk dat Braddie je af zou makenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:29 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo iemand waar je nee tegen zegt, begrepen?
Dat gaat wel erg verquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik denk dat Braddie je af zou maken
JULLIE SPELEN MET MIJN PRIVÉ!!!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:34 schreef eend112 het volgende:
DIT ESCALEERT UIT DE HAND BEL DE. POLITIE MEVROUW WANT IK GA SLAAN HOOR
ja das lastiger en daar heb je een grote bek over. Dat als je drie keer zakt je je rbw niet meer zou mogen halenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Praktijk is iets anders dan theorie
Enne, ik heb gister 15 examens gemaakt (Elk examen 2x en opschrijven wat ik fout had) vandaag bij de cursus nog 3, alle 3 geslaagd.
En ik ga bij het CBR zitten ja. Individueel examen, en ik zak.
Ik verwijder het wel joquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:40 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Bestel pizza dan komt Frank vd L het wel ff deliveren
Vind het wel schattig om te zien hoe ie steeds z'n bril weer terugduwt op z'n neus.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:37 schreef Kola het volgende:
bespeur ik hier een opkomend stelquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:44 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Vind het wel schattig om te zien hoe ie steeds z'n bril weer terugduwt op z'n neus.![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:44 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Vind het wel schattig om te zien hoe ie steeds z'n bril weer terugduwt op z'n neus.![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:47 schreef BlueMage het volgende:
Ik ben gewoon in 'n behulpzame bui vannacht. Bradster ga eens met Dactylus oid praten volgens mij had hij als autist zijnde ook heel veel moeite om z'n theorie te halen.
no probs. Ik haal je girlfriend Barbara van S erbij | BlueMage heeft concurrentie woojowquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:50 schreef Braddie het volgende:
Maargoed, julie hebben mij gevonden, kudo`s daarvoor.
Ik ben weer weg, vind me nog maar een keer
Godverdomme Braddie ik dacht dat ik de enige was voor jou!!!!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:55 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
no probs. Ik haal je girlfriend Barbara van S erbij | BlueMage heeft concurrentie woojow
Wat zit je dwars?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:55 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
no probs. Ik haal je girlfriend Barbara van S erbij | BlueMage heeft concurrentie woojow
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:50 schreef Braddie het volgende:
Maargoed, julie hebben mij gevonden, kudo`s daarvoor.
Ik ben weer weg, vind me nog maar een keer
ik welquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:56 schreef Braddie het volgende:
En die luid: weggaan van fok, uitloggen met dit account en nooit meer terug komen.
Grgr
quote:laatste bezoek: 51 minuten, 50 seconden geleden.
Hahaha krijgt die zanger een aanval ofzo?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:37 schreef Kola het volgende:
zie die worstenvingers ook over dat keyboard glijden, lulz.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:07 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hahaha krijgt die zanger een aanval ofzo?
Worstenvingersquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:13 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zie die worstenvingers ook over dat keyboard glijden, lulz.
was hij maar net zo goed in theorie als in keyboard spelen
Ik ben concertpianist dwaasquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
WorstenvingersHahahahaha, kanker. Ik heb nog nooit zo hard gelachen.
Loop niet op mij te kankeren als je zelf nog geen fatsoenlijke noot uit een triangel kan krijgen man.
Braddie, jij kan niet:quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
WorstenvingersHahahahaha, kanker. Ik heb nog nooit zo hard gelachen.
Loop niet op mij te kankeren als je zelf nog geen fatsoenlijke noot uit een triangel kan krijgen man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |