Godverdomme Braddie ik dacht dat ik de enige was voor jou!!!!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:55 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
no probs. Ik haal je girlfriend Barbara van S erbij | BlueMage heeft concurrentie woojow
Wat zit je dwars?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:55 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
no probs. Ik haal je girlfriend Barbara van S erbij | BlueMage heeft concurrentie woojow
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:50 schreef Braddie het volgende:
Maargoed, julie hebben mij gevonden, kudo`s daarvoor.
Ik ben weer weg, vind me nog maar een keer
ik welquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:56 schreef Braddie het volgende:
En die luid: weggaan van fok, uitloggen met dit account en nooit meer terug komen.
Grgr
quote:laatste bezoek: 51 minuten, 50 seconden geleden.
Hahaha krijgt die zanger een aanval ofzo?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:37 schreef Kola het volgende:
zie 0:09
Braddie heeft vinger-skills waar menig man jaloers op is. Womanizer is spe.
zie die worstenvingers ook over dat keyboard glijden, lulz.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:07 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hahaha krijgt die zanger een aanval ofzo?
Worstenvingersquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:13 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zie die worstenvingers ook over dat keyboard glijden, lulz.
was hij maar net zo goed in theorie als in keyboard spelen
Ik ben concertpianist dwaasquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
WorstenvingersHahahahaha, kanker. Ik heb nog nooit zo hard gelachen.
Loop niet op mij te kankeren als je zelf nog geen fatsoenlijke noot uit een triangel kan krijgen man.
Braddie, jij kan niet:quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
WorstenvingersHahahahaha, kanker. Ik heb nog nooit zo hard gelachen.
Loop niet op mij te kankeren als je zelf nog geen fatsoenlijke noot uit een triangel kan krijgen man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |