Ik ga mijn anus laten likken door Mozy, dat helpt meestal wel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, probleem gevonden. Succes met jezelf, Chai.
Waarom zo kijken dan? Doet me denken aan zo'n cockblocker.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je mij emogifde, srry moppie, geef gewoon veel om jou toch xxoxox
[..]
Nee, je moet de onderliggende oorzaak bij jezelf zoeken.
Ja liev hequote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
wow gelijk whatsappjes en alles van je. so so dedicated.
Oh die ken ik niet misschien is het van Snoop Lionquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:00 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Rustig reggae liedje waar een man met een hele zachte stem zingt over een bitch.
Nee je weet toch zou ik nooit doen #doordikendun lobiquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je mij emogifde, srry moppie, geef gewoon veel om jou toch xxoxox
Oké.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik. Niet direct, maar er wordt mij heel schijnheilig van alles in de schoenen geschoven.
Terwijl zwart op wit te lezen valt dat ik dat niet gedaan heb.
Wij sharen cock.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:03 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Waarom zo kijken dan? Doet me denken aan zo'n cockblocker.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:00 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Rustig reggae liedje waar een man met een hele zachte stem zingt over een bitch.
Ook zeer goede nummers. Maar het was van een wat onbekendere zanger.quote:
Wow, rape time. ;squote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan nooit meer lang duren voor ik jouw elleboog en knie in mijn rug voel.
heb je meer info?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:07 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ook zeer goede nummers. Maar het was van een wat onbekendere zanger.
niet zo jelly bebe, volgende keer weer deepthroat?quote:
I gotta girl in my heart/head/mind/iets na na naaaa naaa naa na. Enige wat ik nog weet.quote:
Ik deepthroat alleen chocoladerepen. En lach maar, heus niet leuk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet zo jelly bebe, volgende keer weer deepthroat?![]()
moest lachen om "raar gelegen en daarom last van mijn nek"![]()
U racist bastardquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik deepthroat alleen chocoladerepen. En lach maar, heus niet leuk.
zou t niet weten helaasquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:09 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
I gotta girl in my heart/head/mind/iets na na naaaa naaa naa na. Enige wat ik nog weet.
Gewoon chocolate rain toch. :$quote:
Ooit vind ik hem en dan beluister ik hem gelijk 1000 keer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou t niet weten helaas
Ben ook niet heel erg van de reggae.
hahahaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:12 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ooit vind ik hem en dan beluister ik hem gelijk 1000 keer.
als de beschuldigingen vals zijn, is chai niet het probleemquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, probleem gevonden. Succes met jezelf, Chai.
Robo en chloro. Vriendinnen die piemels delen krijgen altijd ruzie.quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:17 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Robo en chloro. Vriendinnen die piemels delen krijgen altijd ruzie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |