Wie?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:49 schreef Robophatt het volgende:
Sowieso mad want Zoe en Joel zijn nog steeds niet uit elkaar en hij is de grootste mongool ooit![]()
![]()
#hartofdixiestruggles
zoe en joel? whut?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:49 schreef Robophatt het volgende:
Sowieso mad want Zoe en Joel zijn nog steeds niet uit elkaar en hij is de grootste mongool ooit![]()
![]()
#hartofdixiestruggles
Doe maar kalm bby, ik lag gewoon in m'n eigen bedje.quote:
Ik heb nog een pak met Spa en fruit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:49 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik heb nog halve fles massage olie...
Van Hart of Dixie, leuke seriequote:
Oke dan is het goed, je weet nooit hequote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe maar kalm bby, ik lag gewoon in m'n eigen bedje.
[..]
Ik heb nog een pak met Spa en fruit.
Tot zoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe maar kalm bby, ik lag gewoon in m'n eigen bedje.
[..]
Ik heb nog een pak met Spa en fruit.
een serie met tractoren?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Van Hart of Dixie, leuke serieMaar dit seizoen is kut want introductie van dom karakter dat maar niet op wil rotten
![]()
![]()
hoop dat hij onder een tractor komt ofzo.
Dont you worry :$quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oke dan is het goed, je weet nooit hesorry sktj
En
Oké, nou ja, misschien kun je de onderliggende oorzaak daarvan eens aanpakken. Wij zullen er geen minuut minder om slapen dus je moet het echt bij jezelf zoeken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon naar om hypocriet genoemd te worden oké
Tot zo.quote:
Nee nee een serie die in zo'n southern village afspeelt, echt een wijvenserie maar hij is echt leuk. Alleen eerst had je een driehoeksverhouding tussen Zoe en twee leuke mannen en nu heeft ze een relatie met een kneus. Ik bedoel...quote:
Welk liedje?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:54 schreef tetouaribo het volgende:
Ik zit trouwens al 3 jaar lang naar een liedje te zoeken maar nog steeds niet gevonden
Oh wow was gewoon bedoeld als steun je rug hoor. Alsof ik achter je stond en zo naar tetou keekquote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dont you worry :$
En wat emogif je me. :s
Dus alles waar andere mensen geen minuut minder om slapen moet je bij jezelf zoeken?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké, nou ja, misschien kun je de onderliggende oorzaak daarvan eens aanpakken. Wij zullen er geen minuut minder om slapen dus je moet het echt bij jezelf zoeken.
dat zeg ik:quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee nee een serie die in zo'n southern village afspeelt, echt een wijvenserie maar hij is echt leuk. Alleen eerst had je een driehoeksverhouding tussen Zoe en twee leuke mannen en nu heeft ze een relatie met een kneus. Ik bedoel...
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ja op net5 komt die volgens mij tegenwoordig maar daar heet het ineens Dokter Hart![]()
![]()
triest
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:55 schreef gianni61 het volgende:
ohw wacht, daar heb ik een reclame van gezien.
rachel bilson die plattelandsdokter wordt ofzoiets he?
Ja, je vroeg het en ik gaf er antwoord op.quote:
ik waardeer het altijd als mensen antwoord geven als ik iets vraagquote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, je vroeg het en ik gaf er antwoord op.
Rustig reggae liedje waar een man met een hele zachte stem zingt over een bitch.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Welk liedje?
[..]
Oh wow was gewoon bedoeld als steun je rug hoor. Alsof ik achter je stond en zo naar tetou keek
Oh, ik dacht dat je mij emogifde, srry moppie, geef gewoon veel om jou toch xxoxoxquote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh wow was gewoon bedoeld als steun je rug hoor. Alsof ik achter je stond en zo naar tetou keek
Nee, je moet de onderliggende oorzaak bij jezelf zoeken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus alles waar andere mensen geen minuut minder om slapen moet je bij jezelf zoeken?
Wat is een onderliggende oorzaak van slecht tegen valse beschuldigingen kunnen dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je mij emogifde, srry moppie, geef gewoon veel om jou toch xxoxox
[..]
Nee, je moet de onderliggende oorzaak bij jezelf zoeken.
Wie zegt dat het valse beschuldigingen zijn?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is een onderliggende oorzaak van slecht tegen valse beschuldigingen kunnen dan?
chaiquote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wie zegt dat het valse beschuldigingen zijn?
Ik. Niet direct, maar er wordt mij heel schijnheilig van alles in de schoenen geschoven.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wie zegt dat het valse beschuldigingen zijn?
Nou, probleem gevonden. Succes met jezelf, Chai.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |