Ik had liever een TES 6 gezien ipv dit. Ga er geen geld aan uitgeven denk ik. Jammer wel.quote:
Ik vind het gewoon houterig, de combat en de animatie en als MMO is het kut dat je geen mousepointer hebt zodat je unitframes kunt clicken voor heals of gewoon voor rechtermuisknop en trade of AH oid. Beetje te consolegericht.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had liever een TES 6 gezien ipv dit. Ga er geen geld aan uitgeven denk ik. Jammer wel.
Blizzard heeft heel het MMO genre gekillt.
Chicks gaan niet met vakkenvullers.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:33 schreef Smoofie het volgende:
Er is een chick bij de kassa van de AH waar ik werk, die moet ik gewoon hebben. Zo lekker, mi gaddo.
Ja, ik zie niet zo hoe dit goed kan werken als je een raid gaat doen oid.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon houterig, de combat en de animatie en als MMO is het kut dat je geen mousepointer hebt zodat je unitframes kunt clicken voor heals of gewoon voor rechtermuisknop en trade of AH oid. Beetje te consolegericht.
pics natuurlijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:33 schreef Smoofie het volgende:
Er is een chick bij de kassa van de AH waar ik werk, die moet ik gewoon hebben. Zo lekker, mi gaddo.
VI neemt Voetbalzone totaal niet serieusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewoon op hun plaats gezet door VI.
Ik heb zo een verjaardag, anders had ik wel met je gespeeld.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:31 schreef Typisch het volgende:
gvd ik heb niemand om DayZ mee te spelen atm
ik heb net met een of andere kut chinees rond gelopenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb zo een verjaardag, anders had ik wel met je gespeeld.
Chinezen zijn niet te vertrouwen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb net met een of andere kut chinees rond gelopen
quote:
dit klopt, hij viel mij aanquote:
Eriksgodquote:
Is 'ie eindelijk dood?quote:
Voor het verdedigen van zijn volk?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Is 'ie eindelijk dood?![]()
![]()
Branden zal 'ie
Tuurlijk. Dag Smoofiequote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor het verdedigen van zijn volk?.
Dat jij blind staart op je anti-Israël gedachtesquote:
Dat zijn jouw woorden, niet die van mij.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Palestijnen en andere islamtische volkeren zijn natuurlijk onschuldig, hebben geen vlieg kwaad gedaan en wilde niet Israël en het joodse volk vernietigen.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden, niet die van mij.
Ik heb dan ook geen hekel aan enkel Amerikaan, net zo min als dat ik een hekel heb aan iedere Israelietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Sharon heeft wat bedenkelijk dingen gedaan, maarja, haar jij elke Amerikaan nu ook door Irak?
Zo kwam het wel overquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen hekel aan enkel Amerikaan, net zo min als dat ik een hekel heb aan iedere Israeliet
Nee joh, in mei effe een klein weekje naar Israelquote:
Waarom heeft ze dan zulke grote oren en geen grote neusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:30 schreef Smoofie het volgende:
Dus dat is al genoeg reden om joden te mogen.
Heel hollywood is joodsquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom heeft ze dan zulke grote oren en geen grote neusVerwarrend dit
Ah is dat zo gegaanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heel hollywood is joods, is wat europees en amerikaans bloed bijgekomen je weet toch. Nu zijn ze perfect.
En dan is het all-inclusive?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:26 schreef RensAjacied het volgende:
Godverdomme ze werken met bandjes hier met uitgaan___!
Haha nee dan mag je drank halen. Je wordt eruit getyft als je drinkt zonder bandje. Ik dacht dat ze dat hier in de omgeving wel zouden laten maar ook hier gaan ze ineens streng controleren op ID.quote:
Nee, dan weten ze of rens 17, 18 of 21 isquote:
dit kan nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben Joods, ik ben ook perfect.
Jezelf helemaal klemzuipen en daarna je promillage laten opmetenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
En de politie loopt rond met blaasapparaten
Oh jammer anders was ik daar naartoe gegaanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha nee dan mag je drank halen. Je wordt eruit getyft als je drinkt zonder bandje. Ik dacht dat ze dat hier in de omgeving wel zouden laten maar ook hier gaan ze ineens streng controleren op ID.
Ik ga dan echt boos worden denk ik..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Jezelf helemaal klemzuipen en daarna je promillage laten opmeten
Ga naar TUrkije danquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jammer anders was ik daar naartoe gegaanLijkt me wel wat een all-inclusive bar.
Nee joh juist niks drinken alleen even spoelen of zo en doen alsof je bezopen bentquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Jezelf helemaal klemzuipen en daarna je promillage laten opmeten
Slechte dronk?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga dan echt boos worden denk ik..
Ik heb het niet over vreten he? Gewoon een bar waar je 25 euro of zo betaalt en dan mag je zuipen zoveel je wil.quote:
JA EN ALS JE BEZOPEN BENT KRIJG JE EEN bert SLEUTELHANGER. BESCHONKEN EN RIJDT TOCH HAHAHAHA SNAPJEquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh juist niks drinken alleen even spoelen of zo en doen alsof je bezopen bent
Zou je een BOB sleutelhanger krijgen als je nuchter bent trouwens?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:37 schreef Dven het volgende:
[..]
JA EN ALS JE BEZOPEN BENT KRIJG JE EEN bert SLEUTELHANGER. BESCHONKEN EN RIJDT TOCH HAHAHAHA SNAPJE
All-in is dan ook voornamelijk het zuipen ipv het eten. Drank is er goedkoop maar vreten kost er al helemaal geen reet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het niet over vreten he? Gewoon een bar waar je 25 euro of zo betaalt en dan mag je zuipen zoveel je wil.
Ben je geen 18 danquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:38 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kom zo vaak bij dezelfde toko dat ik die lui daar wel goed ken (portier, barmannen) dus ik hoop dat ze bij mij niet moeilijk gaan doen.
denk het wel hoor, hier doet ook elk tentje nu streng controlerenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:38 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kom zo vaak bij dezelfde toko dat ik die lui daar wel goed ken (portier, barmannen) dus ik hoop dat ze bij mij niet moeilijk gaan doen.
meestal alleen de binnenlandse zooi dacht ik. Mjah all-inclusive hotel heb ik 1x gedaan op de Domenicaanse Republiek, NOOIT meer.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:37 schreef Dven het volgende:
[..]
All-in is dan ook voornamelijk het zuipen ipv het eten. Drank is er goedkoop maar vreten kost er al helemaal geen reet.
Dat was bij ons al het geval. En bij het gala mocht je als je 16 was een bandje halen kreeg je maar 2 (quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:38 schreef Typisch het volgende:
ik bedenk mij net dat elk middelbare school feest, dus zelfs de eindgala's allemaal alcohol vrij zullen zijn
haha
Dat wordt ouderwets de 'punch' spiken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:38 schreef Typisch het volgende:
ik bedenk mij net dat elk middelbare school feest, dus zelfs de eindgala's allemaal alcohol vrij zullen zijn
haha
Zal mijn hele uitgaansleven wel verzieken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
denk het wel hoor, hier doet ook elk tentje nu streng controleren
daar is het dan ook voor gedaan onder anderequote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zal mijn hele uitgaansleven wel verzieken.
hahahahaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:38 schreef Typisch het volgende:
haha
Nog even wachten en dan mag het weer dus.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee ik heb 16 maanden mogen drinken en nu niet meer.
Oh wacht ik heb zelfs 20 maanden mogen drinken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog even wachten en dan mag het weer dus.
Daarna gewoon betalen gvdquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat was bij ons al het geval. En bij het gala mocht je als je 16 was een bandje halen kreeg je maar 2 (___! ) muntjes voor een biertje.
Dat weet ik maar ik wil dat mijn gemeente ook zo'n overgangsregel heeft d.m.v een gedoogconstructie.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar is het dan ook voor gedaan onder andere
niet echtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:45 schreef RensAjacied het volgende:
Werkte jij niet in zo'n jongerentent Typisch?
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee ik heb 20 maanden mogen drinken en nu niet meer.
Zeker over Amerikanen die heel arm waren, geld wonnen en binnen een jaar alles weer hadden uitgegeven.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:43 schreef Karina het volgende:
Oh tv-tipje, op TLC (ja TLC) is nu iets over mensen die de loterij hebben gewonnen.
Nee dat valt wel mee. Deze mensen doen heel rustig aan. Ze gaan niet eens op een of andere luxe vakantie naar de Seychellen of zo.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zeker over Amerikanen die heel arm waren, geld wonnen en binnen een jaar alles weer hadden uitgegeven.
Hou je bek.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:49 schreef Tjacka het volgende:
rensje mag geen biertjes drinken hihaho
Dat mag.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:49 schreef Smoofie het volgende:
Saind, ik denk ik de carbonara die jij hier had gepost, maken. Alleen dan wel met een beetje creme fraiche.
Niet leuk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:49 schreef Tjacka het volgende:
Beetje lief doen he?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:49 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet leuk.
Zelfs in de voetbalkantines gaan ze er opletten. Wat balen dit.
van mij welquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:49 schreef Tjacka het volgende:
Lijkt me niet meer dan terecht.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga maken*. Voel je je niet vereerd, ik kies jouw "recept".
En dan vind je het gek dat ik kil tegen je doequote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:52 schreef Smoofie het volgende:
Tjacka, ga maar weer terug naar GRTD.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Dat doen ze zeker.quote:
Je moeder.quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:53 schreef Tjacka het volgende:
kan je die grap van rens met een biertje bij de derde helft?Leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Ik heb al maanden ruzie met Tjacka, maar jij kiest dus partij voor hemquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:53 schreef Saind het volgende:
[..]
En dan vind je het gek dat ik kil tegen je doe
hou je bekquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:52 schreef Smoofie het volgende:
Tjacka, ga maar weer terug naar GRTD.
Nee ik kies partij tegen grtdquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb al maanden ruzie met Tjacka, maar jij kiest dus partij voor hem.
Jij snapt wel vaker iets niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan snap ik je eerdere post niet, ik ben tegen GRTD
.
ze dominerenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe doen ze het? Mijn internet is een beetje bokkig dus de stream werkt niet mee.
ga terug naar grtd jijquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Boer heeft dat begrip echt hevig verziekt begin dit seizoen
die zitten hier echt wel hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, lokale turk in west-friesland xd.
Lekker wel.quote:
Amsterdam-Noord heeft er vast wel paar avontuurlijke op pad gestuurd.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, lokale turk in west-friesland xd.
Zijn weggejaagd hier.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker wel.
[..]
Amsterdam-Noord heeft er vast wel paar avontuurlijke op pad gestuurd.
Naar West-Friesland kennelijk. Den Haag/Rotterdam zit vol. Vanavond weer door klein Turkije in Den Haag fietsen.quote:
john is een negerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:07 schreef Smoofie het volgende:
Waarom John niet halen en fischer eruit, ik snap dat niet.
Fischer is een homo welke nog altijd op zijn eerste sterke reeks wedstrijden wacht in zijn carriere.quote:
John zou grandioos falen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:07 schreef Smoofie het volgende:
Waarom John niet halen en fischer eruit, ik snap dat niet.
Meer dan Fischer?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fischer is een homo welke nog altijd op zijn eerste sterke reeks wedstrijden wacht in zijn carriere.
Dat hij homo is baseer ik overigens op mijn eigen gaydar.
[..]
John zou grandioos falen.
is dat een on ontdekt talentquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:12 schreef Doublepain het volgende:
Fisscher gaat beter dan Messi worden.
Kun je even normaal doen tegen mijn mattie DP?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is dat een on ontdekt talent
hahahahahha
Ik had ooit een wijf op FB welke constant de holocaust bagatelliseerde. Met links welke verklaarde dat Palestina erger was en dergelijkequote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:20 schreef Smoofie het volgende:
Het linken van links door moslims op facebook over Sharon en Israël is begonnen.
Zal ik reageren? De link die ze shared bevat namelijk plaatjes van dode palestijen door toedoen van christelijke libanese milities in de burgeroorlog en een quote van sharon die nooit is bewezen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had ooit een wijf op FB welke constant de holocaust bagatelliseerde. Met links welke verklaarde dat Palestina erger was en dergelijke
Gewoon doen. Het ergste wat kan gebeuren is een unfriend wat op zich een overwinning is.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zal ik reageren? De link die ze shared bevat namelijk plaatjes van dode palestijen door toedoen van christelijke libanese milities in de burgeroorlog en een quote van sharon die nooit is bewezen.
Gedaan. Nu wachten op de doodsbedreigingen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon doen. Het ergste wat kan gebeuren is een unfriend wat op zich een overwinning is.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gedaan. Nu wachten op de doodsbedreigingen.
Stuur zo eens pic in een DM.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We staan voor je klaar als je het niet meer kan handelen, dat je het weet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die verdediger van Twente zeker wel ja.quote:
Ik las een week geleden nog dat ze niet voor de korte termijn wilde investeren. En dan maar even een half jaartje Ruiz huren!quote:
Hebben ze twee grote talenten op de flanken lopen en Jozefzoon en Park, gaan ze nog een speler voor een half jaar huren voor die positie(s).quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik las een week geleden nog dat ze niet voor de korte termijn wilde investeren. En dan maar even een half jaartje Ruiz huren!Comedy altijd daar in Eindhoven
PSV kan het tenminste betalen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hebben ze twee grote talenten op de flanken lopen en Jozefzoon en Park, gaan ze nog een speler voor een half jaar huren voor die positie(s).![]()
dat blijktquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV kan het tenminste betalen.
Ik heb niets gezien.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee Ajax doet het geweldig, al die Turken lachen ons nu uit door Ajax.
Die kreeg rood tegen Ajax.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die verdediger van Twente zeker wel ja.
Rullevant.quote:
messiquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:12 schreef Doublepain het volgende:
Fisscher gaat beter dan Messi worden.
Net als je posts..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Komt me toch een partij diarree uitzetten, tering zeg.
Ik snap je post niet, mislukte grap. Maar zo te zien ben ik volgens je post beter dan Ajax.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jouw posts zijn nog erger dan diarree.
Turks.
Ik dacht eerst dat je het over doublepain had.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Komt me toch een partij diarree uitzetten, tering zeg.
Gaat lekker zijn gangetjes en bij jou?quote:
Goed, als maandag mijn APK goed is dan ben ik helemaal happyquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gaat lekker zijn gangetjes en bij jou?
Ze heeft gewoon een kind met Jay Zquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:28 schreef mrstylo het volgende:
Ik ben weer verliefd op Beyonce aan het worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |