Ik had liever een TES 6 gezien ipv dit. Ga er geen geld aan uitgeven denk ik. Jammer wel.quote:
Ik vind het gewoon houterig, de combat en de animatie en als MMO is het kut dat je geen mousepointer hebt zodat je unitframes kunt clicken voor heals of gewoon voor rechtermuisknop en trade of AH oid. Beetje te consolegericht.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had liever een TES 6 gezien ipv dit. Ga er geen geld aan uitgeven denk ik. Jammer wel.
Blizzard heeft heel het MMO genre gekillt.
Chicks gaan niet met vakkenvullers.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:33 schreef Smoofie het volgende:
Er is een chick bij de kassa van de AH waar ik werk, die moet ik gewoon hebben. Zo lekker, mi gaddo.
Ja, ik zie niet zo hoe dit goed kan werken als je een raid gaat doen oid.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon houterig, de combat en de animatie en als MMO is het kut dat je geen mousepointer hebt zodat je unitframes kunt clicken voor heals of gewoon voor rechtermuisknop en trade of AH oid. Beetje te consolegericht.
pics natuurlijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:33 schreef Smoofie het volgende:
Er is een chick bij de kassa van de AH waar ik werk, die moet ik gewoon hebben. Zo lekker, mi gaddo.
VI neemt Voetbalzone totaal niet serieusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewoon op hun plaats gezet door VI.
Ik heb zo een verjaardag, anders had ik wel met je gespeeld.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:31 schreef Typisch het volgende:
gvd ik heb niemand om DayZ mee te spelen atm
ik heb net met een of andere kut chinees rond gelopenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb zo een verjaardag, anders had ik wel met je gespeeld.
Chinezen zijn niet te vertrouwen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb net met een of andere kut chinees rond gelopen
quote:
dit klopt, hij viel mij aanquote:
Eriksgodquote:
Is 'ie eindelijk dood?quote:
Voor het verdedigen van zijn volk?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Is 'ie eindelijk dood?![]()
![]()
Branden zal 'ie
Tuurlijk. Dag Smoofiequote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor het verdedigen van zijn volk?.
Dat jij blind staart op je anti-Israël gedachtesquote:
Dat zijn jouw woorden, niet die van mij.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Palestijnen en andere islamtische volkeren zijn natuurlijk onschuldig, hebben geen vlieg kwaad gedaan en wilde niet Israël en het joodse volk vernietigen.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden, niet die van mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |