Chinezen zijn niet te vertrouwen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb net met een of andere kut chinees rond gelopen
quote:
dit klopt, hij viel mij aanquote:
Eriksgodquote:
Is 'ie eindelijk dood?quote:
Voor het verdedigen van zijn volk?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Is 'ie eindelijk dood?![]()
![]()
Branden zal 'ie
Tuurlijk. Dag Smoofiequote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor het verdedigen van zijn volk?.
Dat jij blind staart op je anti-Israël gedachtesquote:
Dat zijn jouw woorden, niet die van mij.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Palestijnen en andere islamtische volkeren zijn natuurlijk onschuldig, hebben geen vlieg kwaad gedaan en wilde niet Israël en het joodse volk vernietigen.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden, niet die van mij.
Ik heb dan ook geen hekel aan enkel Amerikaan, net zo min als dat ik een hekel heb aan iedere Israelietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Sharon heeft wat bedenkelijk dingen gedaan, maarja, haar jij elke Amerikaan nu ook door Irak?
Zo kwam het wel overquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen hekel aan enkel Amerikaan, net zo min als dat ik een hekel heb aan iedere Israeliet
Nee joh, in mei effe een klein weekje naar Israelquote:
Waarom heeft ze dan zulke grote oren en geen grote neusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:30 schreef Smoofie het volgende:
Dus dat is al genoeg reden om joden te mogen.
Heel hollywood is joodsquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom heeft ze dan zulke grote oren en geen grote neusVerwarrend dit
Ah is dat zo gegaanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heel hollywood is joods, is wat europees en amerikaans bloed bijgekomen je weet toch. Nu zijn ze perfect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |