En dan is het all-inclusive?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:26 schreef RensAjacied het volgende:
Godverdomme ze werken met bandjes hier met uitgaan___!
Haha nee dan mag je drank halen. Je wordt eruit getyft als je drinkt zonder bandje. Ik dacht dat ze dat hier in de omgeving wel zouden laten maar ook hier gaan ze ineens streng controleren op ID.quote:
Nee, dan weten ze of rens 17, 18 of 21 isquote:
dit kan nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben Joods, ik ben ook perfect.
Jezelf helemaal klemzuipen en daarna je promillage laten opmetenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
En de politie loopt rond met blaasapparaten
Oh jammer anders was ik daar naartoe gegaanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha nee dan mag je drank halen. Je wordt eruit getyft als je drinkt zonder bandje. Ik dacht dat ze dat hier in de omgeving wel zouden laten maar ook hier gaan ze ineens streng controleren op ID.
Ik ga dan echt boos worden denk ik..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Jezelf helemaal klemzuipen en daarna je promillage laten opmeten
Ga naar TUrkije danquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jammer anders was ik daar naartoe gegaanLijkt me wel wat een all-inclusive bar.
Nee joh juist niks drinken alleen even spoelen of zo en doen alsof je bezopen bentquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Jezelf helemaal klemzuipen en daarna je promillage laten opmeten
Slechte dronk?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga dan echt boos worden denk ik..
Ik heb het niet over vreten he? Gewoon een bar waar je 25 euro of zo betaalt en dan mag je zuipen zoveel je wil.quote:
JA EN ALS JE BEZOPEN BENT KRIJG JE EEN bert SLEUTELHANGER. BESCHONKEN EN RIJDT TOCH HAHAHAHA SNAPJEquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh juist niks drinken alleen even spoelen of zo en doen alsof je bezopen bent
Zou je een BOB sleutelhanger krijgen als je nuchter bent trouwens?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:37 schreef Dven het volgende:
[..]
JA EN ALS JE BEZOPEN BENT KRIJG JE EEN bert SLEUTELHANGER. BESCHONKEN EN RIJDT TOCH HAHAHAHA SNAPJE
All-in is dan ook voornamelijk het zuipen ipv het eten. Drank is er goedkoop maar vreten kost er al helemaal geen reet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het niet over vreten he? Gewoon een bar waar je 25 euro of zo betaalt en dan mag je zuipen zoveel je wil.
Ben je geen 18 danquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:38 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kom zo vaak bij dezelfde toko dat ik die lui daar wel goed ken (portier, barmannen) dus ik hoop dat ze bij mij niet moeilijk gaan doen.
denk het wel hoor, hier doet ook elk tentje nu streng controlerenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:38 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kom zo vaak bij dezelfde toko dat ik die lui daar wel goed ken (portier, barmannen) dus ik hoop dat ze bij mij niet moeilijk gaan doen.
meestal alleen de binnenlandse zooi dacht ik. Mjah all-inclusive hotel heb ik 1x gedaan op de Domenicaanse Republiek, NOOIT meer.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:37 schreef Dven het volgende:
[..]
All-in is dan ook voornamelijk het zuipen ipv het eten. Drank is er goedkoop maar vreten kost er al helemaal geen reet.
Dat was bij ons al het geval. En bij het gala mocht je als je 16 was een bandje halen kreeg je maar 2 (quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:38 schreef Typisch het volgende:
ik bedenk mij net dat elk middelbare school feest, dus zelfs de eindgala's allemaal alcohol vrij zullen zijn
haha
Dat wordt ouderwets de 'punch' spiken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:38 schreef Typisch het volgende:
ik bedenk mij net dat elk middelbare school feest, dus zelfs de eindgala's allemaal alcohol vrij zullen zijn
haha
Zal mijn hele uitgaansleven wel verzieken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
denk het wel hoor, hier doet ook elk tentje nu streng controleren
daar is het dan ook voor gedaan onder anderequote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zal mijn hele uitgaansleven wel verzieken.
hahahahaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:38 schreef Typisch het volgende:
haha
Nog even wachten en dan mag het weer dus.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee ik heb 16 maanden mogen drinken en nu niet meer.
Oh wacht ik heb zelfs 20 maanden mogen drinken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog even wachten en dan mag het weer dus.
Daarna gewoon betalen gvdquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat was bij ons al het geval. En bij het gala mocht je als je 16 was een bandje halen kreeg je maar 2 (___! ) muntjes voor een biertje.
Dat weet ik maar ik wil dat mijn gemeente ook zo'n overgangsregel heeft d.m.v een gedoogconstructie.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar is het dan ook voor gedaan onder andere
niet echtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:45 schreef RensAjacied het volgende:
Werkte jij niet in zo'n jongerentent Typisch?
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee ik heb 20 maanden mogen drinken en nu niet meer.
Zeker over Amerikanen die heel arm waren, geld wonnen en binnen een jaar alles weer hadden uitgegeven.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:43 schreef Karina het volgende:
Oh tv-tipje, op TLC (ja TLC) is nu iets over mensen die de loterij hebben gewonnen.
Nee dat valt wel mee. Deze mensen doen heel rustig aan. Ze gaan niet eens op een of andere luxe vakantie naar de Seychellen of zo.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zeker over Amerikanen die heel arm waren, geld wonnen en binnen een jaar alles weer hadden uitgegeven.
Hou je bek.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:49 schreef Tjacka het volgende:
rensje mag geen biertjes drinken hihaho
Dat mag.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:49 schreef Smoofie het volgende:
Saind, ik denk ik de carbonara die jij hier had gepost, maken. Alleen dan wel met een beetje creme fraiche.
Niet leuk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:49 schreef Tjacka het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |