Zal mijn hele uitgaansleven wel verzieken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
denk het wel hoor, hier doet ook elk tentje nu streng controleren
daar is het dan ook voor gedaan onder anderequote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zal mijn hele uitgaansleven wel verzieken.
hahahahaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:38 schreef Typisch het volgende:
ik bedenk mij net dat elk middelbare school feest, dus zelfs de eindgala's allemaal alcohol vrij zullen zijn
haha
Nog even wachten en dan mag het weer dus.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee ik heb 16 maanden mogen drinken en nu niet meer.
Oh wacht ik heb zelfs 20 maanden mogen drinken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog even wachten en dan mag het weer dus.
Daarna gewoon betalen gvdquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat was bij ons al het geval. En bij het gala mocht je als je 16 was een bandje halen kreeg je maar 2 (___! ) muntjes voor een biertje.
Dat weet ik maar ik wil dat mijn gemeente ook zo'n overgangsregel heeft d.m.v een gedoogconstructie.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar is het dan ook voor gedaan onder andere
niet echtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:45 schreef RensAjacied het volgende:
Werkte jij niet in zo'n jongerentent Typisch?
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee ik heb 20 maanden mogen drinken en nu niet meer.
Zeker over Amerikanen die heel arm waren, geld wonnen en binnen een jaar alles weer hadden uitgegeven.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:43 schreef Karina het volgende:
Oh tv-tipje, op TLC (ja TLC) is nu iets over mensen die de loterij hebben gewonnen.
Nee dat valt wel mee. Deze mensen doen heel rustig aan. Ze gaan niet eens op een of andere luxe vakantie naar de Seychellen of zo.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zeker over Amerikanen die heel arm waren, geld wonnen en binnen een jaar alles weer hadden uitgegeven.
Hou je bek.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:49 schreef Tjacka het volgende:
rensje mag geen biertjes drinken hihaho
Dat mag.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:49 schreef Smoofie het volgende:
Saind, ik denk ik de carbonara die jij hier had gepost, maken. Alleen dan wel met een beetje creme fraiche.
Niet leuk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:49 schreef Tjacka het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |