Nee ik kies partij tegen grtdquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb al maanden ruzie met Tjacka, maar jij kiest dus partij voor hem.
Jij snapt wel vaker iets niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan snap ik je eerdere post niet, ik ben tegen GRTD
.
ze dominerenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe doen ze het? Mijn internet is een beetje bokkig dus de stream werkt niet mee.
ga terug naar grtd jijquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Boer heeft dat begrip echt hevig verziekt begin dit seizoen
die zitten hier echt wel hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, lokale turk in west-friesland xd.
Lekker wel.quote:
Amsterdam-Noord heeft er vast wel paar avontuurlijke op pad gestuurd.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, lokale turk in west-friesland xd.
Zijn weggejaagd hier.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker wel.
[..]
Amsterdam-Noord heeft er vast wel paar avontuurlijke op pad gestuurd.
Naar West-Friesland kennelijk. Den Haag/Rotterdam zit vol. Vanavond weer door klein Turkije in Den Haag fietsen.quote:
john is een negerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:07 schreef Smoofie het volgende:
Waarom John niet halen en fischer eruit, ik snap dat niet.
Fischer is een homo welke nog altijd op zijn eerste sterke reeks wedstrijden wacht in zijn carriere.quote:
John zou grandioos falen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:07 schreef Smoofie het volgende:
Waarom John niet halen en fischer eruit, ik snap dat niet.
Meer dan Fischer?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fischer is een homo welke nog altijd op zijn eerste sterke reeks wedstrijden wacht in zijn carriere.
Dat hij homo is baseer ik overigens op mijn eigen gaydar.
[..]
John zou grandioos falen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |