Naar West-Friesland kennelijk. Den Haag/Rotterdam zit vol. Vanavond weer door klein Turkije in Den Haag fietsen.quote:
john is een negerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:07 schreef Smoofie het volgende:
Waarom John niet halen en fischer eruit, ik snap dat niet.
Fischer is een homo welke nog altijd op zijn eerste sterke reeks wedstrijden wacht in zijn carriere.quote:
John zou grandioos falen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:07 schreef Smoofie het volgende:
Waarom John niet halen en fischer eruit, ik snap dat niet.
Meer dan Fischer?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fischer is een homo welke nog altijd op zijn eerste sterke reeks wedstrijden wacht in zijn carriere.
Dat hij homo is baseer ik overigens op mijn eigen gaydar.
[..]
John zou grandioos falen.
is dat een on ontdekt talentquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:12 schreef Doublepain het volgende:
Fisscher gaat beter dan Messi worden.
Kun je even normaal doen tegen mijn mattie DP?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is dat een on ontdekt talent
hahahahahha
Ik had ooit een wijf op FB welke constant de holocaust bagatelliseerde. Met links welke verklaarde dat Palestina erger was en dergelijkequote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:20 schreef Smoofie het volgende:
Het linken van links door moslims op facebook over Sharon en Israël is begonnen.
Zal ik reageren? De link die ze shared bevat namelijk plaatjes van dode palestijen door toedoen van christelijke libanese milities in de burgeroorlog en een quote van sharon die nooit is bewezen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had ooit een wijf op FB welke constant de holocaust bagatelliseerde. Met links welke verklaarde dat Palestina erger was en dergelijke
Gewoon doen. Het ergste wat kan gebeuren is een unfriend wat op zich een overwinning is.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zal ik reageren? De link die ze shared bevat namelijk plaatjes van dode palestijen door toedoen van christelijke libanese milities in de burgeroorlog en een quote van sharon die nooit is bewezen.
Gedaan. Nu wachten op de doodsbedreigingen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon doen. Het ergste wat kan gebeuren is een unfriend wat op zich een overwinning is.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gedaan. Nu wachten op de doodsbedreigingen.
Stuur zo eens pic in een DM.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We staan voor je klaar als je het niet meer kan handelen, dat je het weet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die verdediger van Twente zeker wel ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |