Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Tot morgen, kusjekroelquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:39 schreef Toekito het volgende:
Tel is leeg dus tot later relnichtem van me
Bettel safe than sollyquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:40 schreef Oognip het volgende:
Maar serieus, ik durf niet nog een keer te bellenIk had net dezelfde man aan de lijn als de keer er voor en volgens mij boeit het geen kont hoor, met hoeveel we komen. Toch? toch?
Ik was hem niet vergeten, ik was jou vergeten!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:41 schreef indaha het volgende:
Nou mijn man zeer teleurgesteld hoor dat je hem zomaar kan vergeten Oognipen je wil niet eens meer voor hem bellen
![]()
Nou moet ik hier dat weer rechtbreien en ik hoopte op een rustige avond
Op naam van F. Okker?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik geef jou het nummer, dan mag jij bellen
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik was hem niet vergeten, ik was jou vergeten!
Hoe meer hoe beter toch , allemaal centjes voor Shabuquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:40 schreef Oognip het volgende:
Maar serieus, ik durf niet nog een keer te bellenIk had net dezelfde man aan de lijn als de keer er voor en volgens mij boeit het geen kont hoor, met hoeveel we komen. Toch? toch?
Ik zag geen frikandellen op de lijst, dus ik weet niet of ik komquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Hoe meer hoe beter toch , allemaal centjes voor Shabu
Niet als je er zo'n chagrijnige bek bij trektquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wil je ook ekkes? [ afbeelding ]
Doe maar niet, dan hoeven we ook niet te bellenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik zag geen frikandellen op de lijst, dus ik weet niet of ik kom
Zat andere dingen...zelfs DK heeft er met mij gegeten...Nou...dat zegt wel genoegquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik zag geen frikandellen op de lijst, dus ik weet niet of ik kom
Niet waar want ik stond in de lijstquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik was hem niet vergeten, ik was jou vergeten!
Als ik niet kom, komt Yashi ook niet. Andersom is overigens nooit een probleemquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan hoeven we ook niet te bellen
En dan tóch nog vergeten wordenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Niet waar want ik stond in de lijst
Wat bedoel je precies, leg eens uit?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als ik niet kom, komt Yashi ook niet. Andersom is overigens nooit een probleem
Ja OOgnip haat me , nu komt de waarheid aan het lichtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En dan tóch nog vergeten wordenDat moet wel iets zeggen hè
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als ik niet kom, komt Yashi ook niet. Andersom is overigens nooit een probleem
Ja sorry, ik dacht dat jij knoflook wasquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja OOgnip haat me , nu komt de waarheid aan het licht
Wie gaan er nou niet mee dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:21 schreef Oognip het volgende:
Ik heb gereserveerd voor 10 bij Shabu morgen
Dat ben ik ookquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja sorry, ik dacht dat jij knoflook was
Roosje het is een puinhoop, Oognip heeft die Chinees helemaal gek gemaakt bij Shabu en nu mogen we niet meer komenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wie gaan er nou niet mee dan?
Want ik had toch al voor 11 gereserveerd..
Deze gaan mee:quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik bel alquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Roosje het is een puinhoop, Oognip heeft die Chinees helemaal gek gemaakt bij Shabu en nu mogen we niet meer komen
Nip moet zich gewoon nergens mee bemoeienquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Roosje het is een puinhoop, Oognip heeft die Chinees helemaal gek gemaakt bij Shabu en nu mogen we niet meer komen
Nip doet ook niks goedquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nip moet zich gewoon nergens mee bemoeien
Oognip heeft mensen aan de reservering toegevoegd door er stoelen vanaf te laten halen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jou ook al!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja OOgnip haat me , nu komt de waarheid aan het licht
Is toch aan tafel liggenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oognip heeft mensen aan de reservering toegevoegd door er stoelen vanaf te laten halen.
Het is een gavequote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oognip heeft mensen aan de reservering toegevoegd door er stoelen vanaf te laten halen.
Iesch romeins.quote:
Wacht even hè, dit zijn er 13, maar Mr. Indaha moet er ook bij toch? Dan is het toch 14?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Deze gaan mee:
- Roos85
- Indaha
- Toekito
- Rewimo
- Oognip
- Mama_Mia
- Candaasje
- Greys
- Miss_Dynastie
- Mister_Dynastie
- Cattyman
- IB
- Yashaaa
Er wordt nu voor 13 personen gereserveerd als het goed is.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wacht even hè, dit zijn er 13, maar Mr. Indaha moet er ook bij toch? Dan is het toch 14?
Sta ik daar verdomme al 5 minuten in de wacht, kan ik weer ophangen omdat het lijstje niet kloptquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wacht even hè, dit zijn er 13, maar Mr. Indaha moet er ook bij toch? Dan is het toch 14?
dat is cattymanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat is cattyman tochquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:47 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat ben ik ook, dus wacht maar af mijn wraak zal zoet zijn stinken
Dat ligt eraan. Roos85 belandt straks op de banlijst, wij nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:53 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ergens heb ik het idee dat deze onzekerheid hendiger is dan bellen voor het klopt
Op naam van Roos hè, 13 manquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Roos85 belandt straks op de banlijst, wij niet
Komt omdat je hem nog nooit ontmoet hebtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Niet zo bitchen hè, ik weet toch niet dat de man van Indaha van de poesjes is
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
'til they purrquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Komt omdat je hem nog nooit ontmoet hebt
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ge een lillikert bent
Spullen ophalen die nog bij mijn ex in opslag staanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:56 schreef IrishBastard het volgende:
Wat ga jij in Amersfoort doen Lays?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Spullen ophalen die nog bij mijn ex in opslag staan
Dus mijn humeur is morgen onder vriespunt
ja...Trubels gedoe en gejank van zijn kantquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:59 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Heeft er wel even gestaan dan, niet?
En 17 stoelen daarnaast nog extra want je weet met deze groep nooit wie er nog meer komt opdagen!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:58 schreef Cat22 het volgende:
Dadelijk hebben ze een tafel van tien en een tafel van dertien voor jullie klaarstaan.
Ik heb niet met een danser en een piloot gepuzzeld terwijl ik getrouwd was met een boekhouder voetballer, dus neequote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...Trubels gedoe en gejank van zijn kant
Noem je mij nu een zeikerd?quote:
Ik hoefde nog geen minuut te wachten steedsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:03 schreef IrishBastard het volgende:
Is dit normaal trouwens, zo lang wachten
Ik sta nog in de wachtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:06 schreef IrishBastard het volgende:
Bitte snel updaten, dan hang ik op als jij geholpen bent
Hang maar op dan, dan ben ik eerder, neem ik aanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik sta nog in de wachtchill muziekje.
Wij hier ookquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:07 schreef sararaats het volgende:
zo, frieten zijn op en ik had er een serieuze oorlog van gemaakt.
Okequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:07 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hang maar op dan, dan ben ik eerder, neem ik aan
ist KPN die je bel of Shabu?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:07 schreef IrishBastard het volgende:
Dit gaan ze wel horen in ieder geval, wanneer ze opnemen13,5 minuut nu al
Laat maar zitten danquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:12 schreef IrishBastard het volgende:
20 minuten, dit is toch potdomme niet normaal meer
Maar heb jij dan de reservering van Roos geannuleerd want anders hebben we 2 reserveringen .quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb voor 12 mensen gereserveerd ipv 13.
Ik heb gewoon op naam van Roos (haar echte naam) gereserveerd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar heb jij dan de reservering van Roos geannuleerd want anders hebben we 2 reserveringen .
Ik zorg dat wij er op tijd zijn en ga gewoon zitten en dan wacht ik af wat er van komt
Okequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb gewoon op naam van Roos (haar echte naam) gereserveerd.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als ik dan morgen niet meer durf is het geen probleem![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:14 schreef IrishBastard het volgende:
Godverdegodverdegodver
Na 21 minuten de verbinding van hun kant verbroken. Als ik ergens niet tegen kan
Waarom zou jij niet meer durvenquote:
Waarom zou je niet durven, in het echt zijn wij allemaal grijze muizen die zwijgend eten hoorquote:
Ja, jij bent echt een hele stille muis!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Waarom zou je niet durven, in het echt zijn wij allemaal grijze muizen die zwijgend eten hoor, alleen online durven wij te praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:18 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ze verpesten hun eigenste goeie naam
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ja, jij bent echt een hele stille muis!Ja hoor , maar niet voor de poesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Roger weet je zeker dat je niet meewil , Oognip belt wel evenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Eh, elke keer dat ik hier ben is het rustig...
Maarrr, ben ik even een uurtje of twee weg is het meteen rellen, oorlog, brand en massamoord?![]()
Das dan toch niet bij te houden, zo'n tropic.
Ik denk er ook nog steeds overquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:26 schreef indaha het volgende:
[..]
Roger weet je zeker dat je niet meewil , Oognip belt wel even
lolquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:26 schreef indaha het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik denk er ook nog steeds overLaat het straks wel even weten.
Ik wil ook wel om 13:00 uur gewoon aan komen rijden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:26 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou, in het echt heb ik niet zo'n grote bekquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:26 schreef indaha het volgende:
Ik zou handschoentjes aandoen, niet voor mij maar voor Nip dat is nu echt een leuk katje wat je niet zonder handschoentjes kunt aanpakken
Een Cali'tje doen, heet dat. Maar dan moet je een tafeltje verder gaan zitten observeren met een wit wijntjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wil ook wel om 13:00 uur gewoon aan komen rijden.
Meng ik me gewoon stilletjes in de groep, zodat iedereen me over het hoofd ziet.
Ik in ieder geval niet meerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:26 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat valt vast niet op die 2 meterquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meng ik me gewoon stilletjes in de groep, zodat iedereen me over het hoofd ziet.
Misschien kan hij als lantarenpaal in de hoek staanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat valt vast niet op die 2 meter
Nee dat zeg ik , grijze muizen zijn wequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou, in het echt heb ik niet zo'n grote bek
Kapstok ditdatalles.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Misschien kan hij als lantarenpaal in de hoek staan
Is idd ook een goed idee, pak ik gewoon een van die lege stoelen bij de "hoofd-tafel" weg.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:29 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Een Cali'tje doen, heet dat. Maar dan moet je een tafeltje verder gaan zitten observeren met een wit wijntje
Sst, straks moet ik nog op mn knietjes naar binnen sneaken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat valt vast niet op die 2 meter
Hé lange, hou es vast!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Kan hij gelijk je jas vasthouden. Handig!
Schuif ik een uur of wat later bij je aan met een grote zonnebril opquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bij deze gespoilerdquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Schuif ik een uur of wat later bij je aan met een grote zonnebril op
En je roze Joan Collinslike zonnehoed!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja.....en mijn Hermés sjaaltjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En je roze Joan Collinslike zonnehoed!
Oeh jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jaaromzet vanuit één topicquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Oeh jadie Chinees wordt gek van al die extra mensen
Nee daar doen wij ook niet aanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:38 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jaaromzet vanuit één topic
Vast even een disclaimer: ik wil niet met m'n bakkes op foto's, of in ieder geval niet mijn bakkes online terugzien
Indaha appt ze vast wel even!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:38 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jaaromzet vanuit één topic
Vast even een disclaimer: ik wil niet met m'n bakkes op foto's, of in ieder geval niet mijn bakkes online terugzien
En dan wijzen we naar de groep en zeggen: "Wij horen bij hun, maar niet verder vertellen."quote:
Op rekening van tafel 13, alstublieft. En breng ze maar een flesje wijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan wijzen we naar de groep en zeggen: "Wij horen bij hun, maar niet verder vertellen."
Appen is niet on line tochquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Indaha appt ze vast wel even!
Sterker nog: Zij betalen de rekeningquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan wijzen we naar de groep en zeggen: "Wij horen bij hun, maar niet verder vertellen."
Oeh, dan kan ik het misschien ook.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee, dat gaat per duif, da's heel anders
Preciesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee, dat gaat per duif, da's heel anders
Dat is natuurlijk wel het idee.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sterker nog: Zij betalen de rekening
Nee joh, waren gewoon bij figurenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Volgens mij zitten hier mensen die dat wel kunnen begrijpen toch?
Als zo'n rechtbankverslaggeefster op Twitterquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
Kan iemand een live-verslag doen morgen?
Waren het er ondertussen geen 16, of 8?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:47 schreef Rewimo het volgende:
Zo, bijgelezen. Morgen met zijn dertienen aan tafel![]()
Dat gaat leuk worden!
Met de sappige detailsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:50 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als zo'n rechtbankverslaggeefster op Twitter
Ik zeik in mijn broekquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:32 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
'Brijf je berren' om precies te zijn
hou mij er nou verdomme eens buiten. Ik deed niks. Knof noemde mij lelijk. Heeft ze geen ongelijk in.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Met de sappige details
Graag knoflook, Toek en Nip samen bij de verslaggever zetten.
Ik heb geen smartphone, sorryquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
Kan iemand een live-verslag doen morgen?
Jezus Toek, ga even een rondje lopen buiten ofzoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
hou mij er nou verdomme eens buiten. Ik deed niks. Knof noemde mij lelijk. Heeft ze geen ongelijk in.
Nee, ze trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt nogquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:53 schreef Greys het volgende:
Ik moet dit topique nog lezen, komt Laysa inmiddels ook al?
Ja nee nou heb ik het gedaan!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
hou mij er nou verdomme eens buiten. Ik deed niks. Knof noemde mij lelijk. Heeft ze geen ongelijk in.
weet ik. Ik probeer de rel te reanimeren.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Jezus Toek, ga even een rondje lopen buiten ofzo
Met je geverdomme. Dát was nou ECHT een grapje, de post van PB.
nee hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ja nee nou heb ik het gedaan!
Nee, maar eerder deden jullie wel iets, apparentlyquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
Zit je nu uit naam van iemand anders te praten?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dan hoef je juist níet te bellen. Maar daar ben je klaarblijkelijk nog nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:55 schreef Greys het volgende:
Kan ik nog afbellen?
Godskolere, wat een gezeikstraal
Zullen wij een tafeltje apart nemen samen? IB bert wer effequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:55 schreef Greys het volgende:
Kan ik nog afbellen?
21 min wachttijd en dan hangt mr Shabu op.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:55 schreef Greys het volgende:
Kan ik nog afbellen?
PB welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:53 schreef Greys het volgende:
IB belt wel ffquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:55 schreef Greys het volgende:
Kan ik nog afbellen?
Door knoflook gelijk te geven?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
weet ik. Ik probeer de rel te reanimeren.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee, maar eerder deden jullie wel iets, apparently
Nou niet zo rellen Greysquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Door knoflook gelijk te geven?![]()
Of moeten we nu allemaal roepen dat het niet zo is?
Zeg het dan effe, want dan zal ik het daarna braaf roepen.
Misschien, als ik zin heb
door te godveren tegen PB.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen als je echt zin hebt hoor!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:56 schreef indaha het volgende:
Nou niet zo rellen Greys, het was net gezellig
Je begrijpt het gewoon nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:57 schreef Greys het volgende:
Oh en mijn 2 cents nog even (ik houd zo van spuit elven):
Hoe krijg je het in godsnaam uit je poten, die post waar het mee begon![]()
![]()
Zo. Ik ben bij hoor
Op naam van Lewimo?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zullen wij een tafeltje apart nemen samen? IB bert wer effe
Zat je al een tijdje te lezen of lees je gewoon snel?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:57 schreef Greys het volgende:
Oh en mijn 2 cents nog even (ik houd zo van spuit elven):
Hoe krijg je het in godsnaam uit je poten, die post waar het mee begon![]()
![]()
Zo. Ik ben bij hoor
Nee doe maal op Gleysquote:
Ik kreeg laatst met Kerst 'Oh leuk, je hebt rode lippenstift op, wat mooi! Moet je vaker doen, want normaal heb je zo'n flets gezicht'. Maar dit was nog even vele malen ergerquote:
Ik denk van nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:53 schreef Greys het volgende:
Beter dat je dat morgen niet doetquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:58 schreef Toekito het volgende:
Maar rellen lukt me beter in GTA dus ga nog ff een wapen leegschieten.
Tuurlijk. Als je er een kwak lippenstip op smeert, danquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst met Kerst 'Oh leuk, je hebt rode lippenstift op, wat mooi! Moet je vaker doen, want normaal heb je zo'n flets gezicht'. Maar dit was nog even vele malen erger![]()
Mag ik wel mee morgen, met mijn fletse bakkes?
Alleen als je je lipstick opdoet danquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst met Kerst 'Oh leuk, je hebt rode lippenstift op, wat mooi! Moet je vaker doen, want normaal heb je zo'n flets gezicht'. Maar dit was nog even vele malen erger![]()
Ik scroll heel snel langs de posts die me minder/niet interesseren, dan gaat het snel hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zat je al een tijdje te lezen of lees je gewoon snel?
Ik heb er net bijna 20 min over gedaan om hier te komen.
Als je witter bent dan ik mag je zeker meequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah toe, dan kan IB nog even bellen, dat doet ie zo graagquote:
H5!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als je er een kwak lippenstip op smeert, dan
Gelukkig kan ik er dan ook lekker lang van genietenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ah toe, dan kan IB nog even bellen, dat doet ie zo graag
quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als je er een kwak lippenstip op smeert, dan
KAN IK ER IETS AAN DOEN DAT IK MISS NEDERLAND NIET BEN!!!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Alleen als je je lipstick opdoet dan
't riekt hier naar knoflook.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
KAN IK ER IETS AAN DOEN DAT IK MISS NEDERLAND NIET BEN!!!
*kras*
Nee, maar je kan er tenminste wat aan doen, toch?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
*kras*
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jij ook al niet? Het heerst zekerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:00 schreef Greys het volgende:
*kras*
Dat heb jij goed begrepen jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:01 schreef PaarsBeestje het volgende:
Afijn, mochten mensen nog denken dat ik morgen ook aanschuif, dat is dus niet zo.
Je moet morgen gaan rellenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:01 schreef IrishBastard het volgende:
Moet ik nou morgen net zo grappig zijn als nu?
Mocht ik in de stemming zijn en het niet al te laat zijn dan sms ik IB of yash nog wel of jullie daar nog zijn. maar ik ben al chagerijnig alleen al bij het idee van morgen dus reken er maar niet al te hard opquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Niet?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:01 schreef PaarsBeestje het volgende:
Afijn, mochten mensen nog denken dat ik morgen ook aanschuif, dat is dus niet zo.
Ik heb net gebeld en een plek voor jou apart geregeld. Omdat je niet wil meeten en zo.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:01 schreef PaarsBeestje het volgende:
Was je grappig dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:01 schreef IrishBastard het volgende:
Wij kunnen je opfleurenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mocht ik in de stemming zijn en het niet al te laat zijn dan sms ik IB of yash nog wel of jullie daar nog zijn. maar ik ben al chagerijnig alleen al bij het idee van morgen dus reken er maar niet al te hard op
jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:01 schreef IrishBastard het volgende:
Altijd de vraag wat meer opvalt, flets of lelijk... misschien wil knof haar oordeel vellen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:02 schreef Greys het volgende:
Ik ben stiekem wel blij als Knof gelijk heeft.
Dan steek ik er lekker knap bij af morgen
Ik juist wèl!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:02 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik moet er na dit gezeik niet aan denken
Neem je ook je kroontje en miss sjerp mee?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:02 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik juist wèl!
(Morgen zit iedereen namelijk verlegen glimlachend hun sushi op te peuzelen)
Ik heb nog ergens een plastieken tiaaaaaaaara van het songfestiBALquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Neem je ook je kroontje en miss sjerp mee?
Toch wel achter de kapstok?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb net gebeld en een plek voor jou apart geregeld. Omdat je niet wil meeten en zo.
Geef me één vinger morgenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik juist wèl!
Ik kom in boerka anders krijgen jullie allemaal een complex omdat ik wel heel MissNederlandisch ben en jullie je ogen niet van me af kunnen houdenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:02 schreef Greys het volgende:
Ik ga het beleven morgenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:03 schreef IrishBastard het volgende:
Ben, de juiste vervoeging is ben. En dan is het antwoord 'ja'
Of ze gaan gewoon door zoals net en jullie komen de tent nooit meer in.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik juist wèl!
Er zijn nog meer Shabu'squote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
Of ze gaan gewoon door zoals net en jullie komen de tent nooit meer in.
Jij ook alquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mijn humor irl wordt nog wel eens als offensive ervarenDus dat kon zo maar eens gebeuren
Miss Nederland < Miss Universe. Nuff saidquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik kom in boerka anders krijgen jullie allemaal een complex omdat ik wel heel MissNederlandisch ben en jullie je ogen niet van me af kunnen houden![]()
![]()
![]()
Ik heb toch geen klap te zoeken in Amersfoortquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of ze gaan gewoon door zoals net en jullie komen de tent nooit meer in.
Maar dan moet je ook je indianenjurk aan, mét veiligheidsspeldjes.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een plastieken tiaaaaaaaara van het songfestiBAL
Kom je dan achter de kapstok?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook je indianenjurk aan, mét veiligheidsspeldjes.
En dan kom ik ook.
Oh dán kan je ineens wel he...?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook je indianenjurk aan, mét veiligheidsspeldjes.
En dan kom ik ook.
Noem je Greys nu een kapstok?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:06 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kom je dan achter de kapstok?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:06 schreef Greys het volgende:
Ik ga zo vast beginnen met mijn haar en make-up.
Een laagje van een cm of 13, dat moet 't wel doen.
Dan bel ik desnoods alles en iedereen af, ja.quote:
Dan ben je na morgen bekend als die lange met die dikke kop, of dat nou handig is!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:06 schreef Greys het volgende:
Ik ga zo vast beginnen met mijn haar en make-up.
Een laagje van een cm of 13, dat moet 't wel doen.
Hij heeft me duidelijk nog nooit gezienquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Noem je Greys nu een kapstok?
Er was niets mis met die tietenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:07 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog complexen van die speldjes bij mijn tieten
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dan ben je na morgen bekend als die lange met die dikke kop, of dat nou handig is!
Daar zit ik alquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:06 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kom je dan achter de kapstok?
Bang dat je de boel lek zo steken?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:07 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog complexen van die speldjes bij mijn tieten
Hé, maar in elk geval niet flets!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dan ben je na morgen bekend als die lange met die dikke kop, of dat nou handig is!
Ook niet met die spelden, al was de combinatie misschien wat minder.quote:
Er gaat nogal gekomen worden achter die spiegel hoor ik net uit betrouwbare bron.quote:
voor jou 15 anderenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hé, maar in elk geval niet flets!
Of lelijk!
Als je maar niet denkt dat je alsnog Miss Nederland kan wordenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hé, maar in elk geval niet flets!
Of lelijk!
Oh ja kak, 15 ben ik ook al nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
voor jou 15 anderen![]()
Of was het nou anderen van 15 jaar....
Whatever
Moet ik nou weer m'n spuitalf plaatje posten?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Er gaat nogal gekomen worden achter die spiegel hoor ik net uit betrouwbare bron.
Dus pas op, het prikt in je ogen!
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
voor jou 15 anderen![]()
Of was het nou anderen van 15 jaar....
Whatever
Echt?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Later gecorrigeerd naar 17, dacht ik
Ja jonguh, zit dan ook niet steeds met je tong uit je bek op high speed mijn grappen te typen!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:10 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Moet ik nou weer m'n spuitalf plaatje posten?
Morgen hoef je niet te typen, krijg je ook een kansquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja jonguh, zit dan ook niet steeds met je tong uit je bek op high speed mijn grappen te typen!
Ik ben de jongste niet meer, dat kan ik niet meer bijhouden.
Nee, ik haalde even twee posts door elkaarquote:
Vandaar, oogjes dicht. Ook achter de kapstokquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:12 schreef Laysa het volgende:
Nou dus.....Yashaaa is heerlijk bescheiden en IB is in your face....zo zit dat
Doe morgen een poging, dan gaan we tellen tot hoe ver je komtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:12 schreef IrishBastard het volgende:
Er zijn te weinig negatieve woorden om Gleys te omschrijven
Weet je zeker dat je dat aankunt?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe morgen een poging, dan gaan we tellen tot hoe ver je komt
Fo sho, bro.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dat aankunt?En onze Twitter verslaggeving, die heeft iedere keer maar 140 tekens hè
Er mag ook geappt worden!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dat aankunt?En onze Twitter verslaggeving, die heeft iedere keer maar 140 tekens hè
Oh ja, voor ik het vergeet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe morgen een poging, dan gaan we tellen tot hoe ver je komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |