Jaquote:
Ja, wij hebben jullie plaats ingenomenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh? Heb je ons er dan weer afgehaald? Want met IB en Yashaaaaa en ons kom je op 12, toch?
Nip en ik komen niet. Wij hebben wat te bespreken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh? Heb je ons er dan weer afgehaald? Want met IB en Yashaaaaa en ons kom je op 12, toch?
Kloptquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Te laten verbouwen zul je bedoelen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nip en ik komen niet. Wij hebben wat te bespreken.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:26 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Knof, want Nip wilde niet scharen
[..]
De boelquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Te laten verbouwen zul je bedoelen?
[..]
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:25 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Weet je het zeker dat je dat wil weten?![]()
Voor jou een vraag....quote:
Toek maakte een grapje (wist ik niet), ik nam het serieus en zo begon hetquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:28 schreef IrishBastard het volgende:
Can someone please enlighten me about this Toek-Nip fight?
ik heb geen fight met nip man.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:28 schreef IrishBastard het volgende:
Can someone please enlighten me about this Toek-Nip fight?
Wat een wijf ben je ookquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Toek maakte een grapj (wist ik niet), ik nam het serieus en zo begon het
Door hem serieus te nemen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Toek maakte een grapje (wist ik niet), ik nam het serieus en zo begon het
In jouw fantasie jaquote:
wat zei die spleetoog? Blijf je bellen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh my
Ik heb gereserveerd voor 12 personen
Omdat ik het een enorme storende vervelende irritante stalkende tering (c) Queller trut vindt....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wil je pretty please eens ophouden met elke keer opmerkingen in die richting? Ben er wel een beetje klaar mee.quote:
Gekke boelquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh my
Ik heb gereserveerd voor 12 personen
okquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wil je pretty please eens ophouden met elke keer opmerkingen in die richting? Ben er wel een beetje klaar mee.
Wij hadden er ook zo een op werk. God wat een exemplaar was dat zeg. Niet omdat ze van man naar vrouw ging. Maar het mensch was gewoon gekquote:
'Brijf je berren' om precies te zijnquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat zei die spleetoog? Blijf je bellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |