Er zijn nog meer Shabu'squote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
Of ze gaan gewoon door zoals net en jullie komen de tent nooit meer in.
Jij ook alquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mijn humor irl wordt nog wel eens als offensive ervarenDus dat kon zo maar eens gebeuren
Miss Nederland < Miss Universe. Nuff saidquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik kom in boerka anders krijgen jullie allemaal een complex omdat ik wel heel MissNederlandisch ben en jullie je ogen niet van me af kunnen houden![]()
![]()
![]()
Ik heb toch geen klap te zoeken in Amersfoortquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of ze gaan gewoon door zoals net en jullie komen de tent nooit meer in.
Maar dan moet je ook je indianenjurk aan, mét veiligheidsspeldjes.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een plastieken tiaaaaaaaara van het songfestiBAL
Kom je dan achter de kapstok?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook je indianenjurk aan, mét veiligheidsspeldjes.
En dan kom ik ook.
Oh dán kan je ineens wel he...?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook je indianenjurk aan, mét veiligheidsspeldjes.
En dan kom ik ook.
Noem je Greys nu een kapstok?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:06 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kom je dan achter de kapstok?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:06 schreef Greys het volgende:
Ik ga zo vast beginnen met mijn haar en make-up.
Een laagje van een cm of 13, dat moet 't wel doen.
Dan bel ik desnoods alles en iedereen af, ja.quote:
Dan ben je na morgen bekend als die lange met die dikke kop, of dat nou handig is!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:06 schreef Greys het volgende:
Ik ga zo vast beginnen met mijn haar en make-up.
Een laagje van een cm of 13, dat moet 't wel doen.
Hij heeft me duidelijk nog nooit gezienquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Noem je Greys nu een kapstok?
Er was niets mis met die tietenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:07 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog complexen van die speldjes bij mijn tieten
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dan ben je na morgen bekend als die lange met die dikke kop, of dat nou handig is!
Daar zit ik alquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:06 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kom je dan achter de kapstok?
Bang dat je de boel lek zo steken?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:07 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog complexen van die speldjes bij mijn tieten
Hé, maar in elk geval niet flets!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dan ben je na morgen bekend als die lange met die dikke kop, of dat nou handig is!
Ook niet met die spelden, al was de combinatie misschien wat minder.quote:
Er gaat nogal gekomen worden achter die spiegel hoor ik net uit betrouwbare bron.quote:
voor jou 15 anderenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hé, maar in elk geval niet flets!
Of lelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |