N00bje. Jij hebt de Eckte Rellen hier nooit meegemaakt.quote:
Die spleetoog zei dat voor racisten geen plek is.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat zei die spleetoog? Blijf je bellen?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat zei die spleetoog? Blijf je bellen?
Misschien is het een idee om even te wachten tot deze rel voorbij is voor je de volgende wijziging doorgeeft?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh my
Ik heb gereserveerd voor 12 personen
Volgende keer app ik je ff!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:32 schreef indaha het volgende:
Hoeveel man zijn nu gereserveerd dan want ik tel er 13 of ben ik nu ook al niet meer welkom![]()
O en ik ben boos, niemand die mij iets laat weten als er een rel is, jullie zijn gewoon bang dat ik me ermee ga bemoeien
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Omdat ik het een enorme storende vervelende irritante stalkende tering (c) Queller trut vindt....
*tromgeroffel*Anti-climaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik denk het niet. Ik denk dat hij moeite had met de 'r'quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die spleetoog zei dat voor racisten geen plek is.
oh is dat mijn oud collega?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wij hadden er ook zo een op werk. God wat een exemplaar was dat zeg. Niet omdat ze van man naar vrouw ging. Maar het mensch was gewoon gek
Moet ze nou nog een keer bellen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:32 schreef indaha het volgende:
Hoeveel man zijn nu gereserveerd dan want ik tel er 13 of ben ik nu ook al niet meer welkom![]()
O en ik ben boos, niemand die mij iets laat weten als er een rel is, jullie zijn gewoon bang dat ik me ermee ga bemoeien
Gewoon voor 20 man boeken, zit (hihi) je altijd goed.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:32 schreef indaha het volgende:
Ze wacht maar ff tot dit voorbij is. Voor je het weet zitten we zo op zesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Moet ze nou nog een keer bellen?![]()
Ga je hier nou op door? Hè? Wil je een rel lopend houden ofzo?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh is dat mijn oud collega?
Ik racist? Ja hoor Nip....natuurlijk.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om even te wachten tot deze rel voorbij is voor je de volgende wijziging doorgeeft?
Te laat!quote:
Gezien de liefde voor het kutwijf op dit forum kost het me ongetwijfeld een ban, dus dat doen we maar even niet.quote:
Ik denk dat knof ook komt, toch?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze wacht maar ff tot dit voorbij is. Voor je het weet zitten we zo op zes
nee joh. Zou niet durven. Ben immers crew.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ga je hier nou op door? Hè? Wil je een rel lopend houden ofzo?
Mister indaha nog toch? Cattyman?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:34 schreef Oognip het volgende:
Komers:
- Roos85
- Indaha
- Toekito
- Rewimo
- Oognip
- Mama_Mia
- Candaasje
- Greys
- Miss_dynastie
- Mister_dynastie
- IB
- Yashaaaa
Hoeveel zijn dit er? 12 of 13?
13.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:34 schreef Oognip het volgende:
Komers:
- Roos85
- Indaha
- Toekito
- Rewimo
- Oognip
- Mama_Mia
- Candaasje
- Greys
- Miss_dynastie
- Mister_dynastie
- IB
- Yashaaaa
Hoeveel zijn dit er? 12 of 13?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ga je hier nou op door? Hè? Wil je een rel lopend houden ofzo?
Mag ik een pm?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Gezien de liefde voor het kutwijf op dit forum kost het me ongetwijfeld een ban, dus dat doen we maar even niet.
Gvdquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mister indaha nog toch? Cattyman?
ja dat had ik toch van je verwacht hoor , maar ik vergeef je want tja je bent familie hequote:
Iemand wegpesten?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gvd
nou ik ga echt niet nog een keer bellen
Sorry, ik ben zoals ik ben.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Gezien de liefde voor het kutwijf op dit forum kost het me ongetwijfeld een ban, dus dat doen we maar even niet.
Preciesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mister indaha nog toch? Cattyman?
Nou, het kan nog, want er moet nog een keer gebeld wordenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:36 schreef Laysa het volgende:
Het zou toch hilarisch zijn als ik over 10 minuten zou zeggen dat ik toch ook kwam shabu-en
Je ken so meerijuh hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:36 schreef Laysa het volgende:
Het zou toch hilarisch zijn als ik over 10 minuten zou zeggen dat ik toch ook kwam shabu-en
Eerst wachten tot ze nog eens gebeld heeftquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:36 schreef Laysa het volgende:
Je reageert totaal verkeerdquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou, het kan nog, want er moet nog een keer gebeld worden
mot je dan leleke natnekquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:36 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wil jij even mee naar buiten? HèMet je hoge telskills
Dus jij maakt er een potje van en dan mag een ander het opknappen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:36 schreef Oognip het volgende:
Dat mag Roos doen want Roos organiseert het
die sms ik net maar die ligt met dr toyboy in bed nu meneer roos op voetbalkamp is blijkbaar.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:36 schreef Oognip het volgende:
Dat mag Roos doen want Roos organiseert het
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:36 schreef Laysa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |