Ja.....en mijn Hermés sjaaltjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En je roze Joan Collinslike zonnehoed!
Oeh jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Schuif ik een uur of wat later bij je aan met een grote zonnebril op
Jaaromzet vanuit één topicquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Oeh jadie Chinees wordt gek van al die extra mensen
Nee daar doen wij ook niet aanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:38 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jaaromzet vanuit één topic
Vast even een disclaimer: ik wil niet met m'n bakkes op foto's, of in ieder geval niet mijn bakkes online terugzien
Indaha appt ze vast wel even!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:38 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jaaromzet vanuit één topic
Vast even een disclaimer: ik wil niet met m'n bakkes op foto's, of in ieder geval niet mijn bakkes online terugzien
En dan wijzen we naar de groep en zeggen: "Wij horen bij hun, maar niet verder vertellen."quote:
Op rekening van tafel 13, alstublieft. En breng ze maar een flesje wijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan wijzen we naar de groep en zeggen: "Wij horen bij hun, maar niet verder vertellen."
Appen is niet on line tochquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Indaha appt ze vast wel even!
Sterker nog: Zij betalen de rekeningquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan wijzen we naar de groep en zeggen: "Wij horen bij hun, maar niet verder vertellen."
Oeh, dan kan ik het misschien ook.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee, dat gaat per duif, da's heel anders
Preciesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee, dat gaat per duif, da's heel anders
Dat is natuurlijk wel het idee.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sterker nog: Zij betalen de rekening
Nee joh, waren gewoon bij figurenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Volgens mij zitten hier mensen die dat wel kunnen begrijpen toch?
Als zo'n rechtbankverslaggeefster op Twitterquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
Kan iemand een live-verslag doen morgen?
Waren het er ondertussen geen 16, of 8?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:47 schreef Rewimo het volgende:
Zo, bijgelezen. Morgen met zijn dertienen aan tafel![]()
Dat gaat leuk worden!
Met de sappige detailsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:50 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als zo'n rechtbankverslaggeefster op Twitter
Ik zeik in mijn broekquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:32 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
'Brijf je berren' om precies te zijn
hou mij er nou verdomme eens buiten. Ik deed niks. Knof noemde mij lelijk. Heeft ze geen ongelijk in.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Met de sappige details
Graag knoflook, Toek en Nip samen bij de verslaggever zetten.
Ik heb geen smartphone, sorryquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
Kan iemand een live-verslag doen morgen?
Jezus Toek, ga even een rondje lopen buiten ofzoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
hou mij er nou verdomme eens buiten. Ik deed niks. Knof noemde mij lelijk. Heeft ze geen ongelijk in.
Nee, ze trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt nogquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:53 schreef Greys het volgende:
Ik moet dit topique nog lezen, komt Laysa inmiddels ook al?
Ja nee nou heb ik het gedaan!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
hou mij er nou verdomme eens buiten. Ik deed niks. Knof noemde mij lelijk. Heeft ze geen ongelijk in.
weet ik. Ik probeer de rel te reanimeren.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Jezus Toek, ga even een rondje lopen buiten ofzo
Met je geverdomme. Dát was nou ECHT een grapje, de post van PB.
nee hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ja nee nou heb ik het gedaan!
Nee, maar eerder deden jullie wel iets, apparentlyquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
Zit je nu uit naam van iemand anders te praten?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dan hoef je juist níet te bellen. Maar daar ben je klaarblijkelijk nog nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:55 schreef Greys het volgende:
Kan ik nog afbellen?
Godskolere, wat een gezeikstraal
Zullen wij een tafeltje apart nemen samen? IB bert wer effequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:55 schreef Greys het volgende:
Kan ik nog afbellen?
21 min wachttijd en dan hangt mr Shabu op.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:55 schreef Greys het volgende:
Kan ik nog afbellen?
PB welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:53 schreef Greys het volgende:
Ik moet dit topique nog lezen, komt Laysa inmiddels ook al?
IB belt wel ffquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:55 schreef Greys het volgende:
Kan ik nog afbellen?
Door knoflook gelijk te geven?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
weet ik. Ik probeer de rel te reanimeren.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee, maar eerder deden jullie wel iets, apparently
Nou niet zo rellen Greysquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Door knoflook gelijk te geven?![]()
Of moeten we nu allemaal roepen dat het niet zo is?
Zeg het dan effe, want dan zal ik het daarna braaf roepen.
Misschien, als ik zin heb
door te godveren tegen PB.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen als je echt zin hebt hoor!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:56 schreef indaha het volgende:
Nou niet zo rellen Greys, het was net gezellig
Je begrijpt het gewoon nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:57 schreef Greys het volgende:
Oh en mijn 2 cents nog even (ik houd zo van spuit elven):
Hoe krijg je het in godsnaam uit je poten, die post waar het mee begon![]()
![]()
Zo. Ik ben bij hoor
Op naam van Lewimo?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zullen wij een tafeltje apart nemen samen? IB bert wer effe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |