En je roze Joan Collinslike zonnehoed!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Schuif ik een uur of wat later bij je aan met een grote zonnebril op
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja.....en mijn Hermés sjaaltjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En je roze Joan Collinslike zonnehoed!
Oeh jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jaaromzet vanuit één topicquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Oeh jadie Chinees wordt gek van al die extra mensen
Nee daar doen wij ook niet aanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:38 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jaaromzet vanuit één topic
Vast even een disclaimer: ik wil niet met m'n bakkes op foto's, of in ieder geval niet mijn bakkes online terugzien
Indaha appt ze vast wel even!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:38 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jaaromzet vanuit één topic
Vast even een disclaimer: ik wil niet met m'n bakkes op foto's, of in ieder geval niet mijn bakkes online terugzien
En dan wijzen we naar de groep en zeggen: "Wij horen bij hun, maar niet verder vertellen."quote:
Op rekening van tafel 13, alstublieft. En breng ze maar een flesje wijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan wijzen we naar de groep en zeggen: "Wij horen bij hun, maar niet verder vertellen."
Appen is niet on line tochquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Indaha appt ze vast wel even!
Sterker nog: Zij betalen de rekeningquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan wijzen we naar de groep en zeggen: "Wij horen bij hun, maar niet verder vertellen."
Oeh, dan kan ik het misschien ook.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee, dat gaat per duif, da's heel anders
Preciesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee, dat gaat per duif, da's heel anders
Dat is natuurlijk wel het idee.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sterker nog: Zij betalen de rekening
Nee joh, waren gewoon bij figurenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Volgens mij zitten hier mensen die dat wel kunnen begrijpen toch?
Als zo'n rechtbankverslaggeefster op Twitterquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
Kan iemand een live-verslag doen morgen?
Waren het er ondertussen geen 16, of 8?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:47 schreef Rewimo het volgende:
Zo, bijgelezen. Morgen met zijn dertienen aan tafel![]()
Dat gaat leuk worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |