Wij hier ookquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:07 schreef sararaats het volgende:
zo, frieten zijn op en ik had er een serieuze oorlog van gemaakt.
Okequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:07 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hang maar op dan, dan ben ik eerder, neem ik aan
ist KPN die je bel of Shabu?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:07 schreef IrishBastard het volgende:
Dit gaan ze wel horen in ieder geval, wanneer ze opnemen13,5 minuut nu al
Laat maar zitten danquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:12 schreef IrishBastard het volgende:
20 minuten, dit is toch potdomme niet normaal meer
Maar heb jij dan de reservering van Roos geannuleerd want anders hebben we 2 reserveringen .quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb voor 12 mensen gereserveerd ipv 13.
Ik heb gewoon op naam van Roos (haar echte naam) gereserveerd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar heb jij dan de reservering van Roos geannuleerd want anders hebben we 2 reserveringen .
Ik zorg dat wij er op tijd zijn en ga gewoon zitten en dan wacht ik af wat er van komt
Okequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb gewoon op naam van Roos (haar echte naam) gereserveerd.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als ik dan morgen niet meer durf is het geen probleem![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:14 schreef IrishBastard het volgende:
Godverdegodverdegodver
Na 21 minuten de verbinding van hun kant verbroken. Als ik ergens niet tegen kan
Waarom zou jij niet meer durvenquote:
Waarom zou je niet durven, in het echt zijn wij allemaal grijze muizen die zwijgend eten hoorquote:
Ja, jij bent echt een hele stille muis!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Waarom zou je niet durven, in het echt zijn wij allemaal grijze muizen die zwijgend eten hoor, alleen online durven wij te praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:18 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ze verpesten hun eigenste goeie naam
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ja, jij bent echt een hele stille muis!Ja hoor , maar niet voor de poesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Roger weet je zeker dat je niet meewil , Oognip belt wel evenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Eh, elke keer dat ik hier ben is het rustig...
Maarrr, ben ik even een uurtje of twee weg is het meteen rellen, oorlog, brand en massamoord?![]()
Das dan toch niet bij te houden, zo'n tropic.
Ik denk er ook nog steeds overquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:26 schreef indaha het volgende:
[..]
Roger weet je zeker dat je niet meewil , Oognip belt wel even
lolquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:26 schreef indaha het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik denk er ook nog steeds overLaat het straks wel even weten.
Ik wil ook wel om 13:00 uur gewoon aan komen rijden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:26 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou, in het echt heb ik niet zo'n grote bekquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:26 schreef indaha het volgende:
Ik zou handschoentjes aandoen, niet voor mij maar voor Nip dat is nu echt een leuk katje wat je niet zonder handschoentjes kunt aanpakken
Een Cali'tje doen, heet dat. Maar dan moet je een tafeltje verder gaan zitten observeren met een wit wijntjequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wil ook wel om 13:00 uur gewoon aan komen rijden.
Meng ik me gewoon stilletjes in de groep, zodat iedereen me over het hoofd ziet.
Ik in ieder geval niet meerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:26 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat valt vast niet op die 2 meterquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meng ik me gewoon stilletjes in de groep, zodat iedereen me over het hoofd ziet.
Misschien kan hij als lantarenpaal in de hoek staanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat valt vast niet op die 2 meter
Nee dat zeg ik , grijze muizen zijn wequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou, in het echt heb ik niet zo'n grote bek
Kapstok ditdatalles.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Misschien kan hij als lantarenpaal in de hoek staan
Is idd ook een goed idee, pak ik gewoon een van die lege stoelen bij de "hoofd-tafel" weg.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:29 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Een Cali'tje doen, heet dat. Maar dan moet je een tafeltje verder gaan zitten observeren met een wit wijntje
Sst, straks moet ik nog op mn knietjes naar binnen sneaken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat valt vast niet op die 2 meter
Hé lange, hou es vast!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Kan hij gelijk je jas vasthouden. Handig!
Schuif ik een uur of wat later bij je aan met een grote zonnebril opquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bij deze gespoilerdquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Schuif ik een uur of wat later bij je aan met een grote zonnebril op
En je roze Joan Collinslike zonnehoed!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |