Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Tot morgen, kusjekroelquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:39 schreef Toekito het volgende:
Tel is leeg dus tot later relnichtem van me
Bettel safe than sollyquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:40 schreef Oognip het volgende:
Maar serieus, ik durf niet nog een keer te bellenIk had net dezelfde man aan de lijn als de keer er voor en volgens mij boeit het geen kont hoor, met hoeveel we komen. Toch? toch?
Ik was hem niet vergeten, ik was jou vergeten!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:41 schreef indaha het volgende:
Nou mijn man zeer teleurgesteld hoor dat je hem zomaar kan vergeten Oognipen je wil niet eens meer voor hem bellen
![]()
Nou moet ik hier dat weer rechtbreien en ik hoopte op een rustige avond
Op naam van F. Okker?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik geef jou het nummer, dan mag jij bellen
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik was hem niet vergeten, ik was jou vergeten!
Hoe meer hoe beter toch , allemaal centjes voor Shabuquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:40 schreef Oognip het volgende:
Maar serieus, ik durf niet nog een keer te bellenIk had net dezelfde man aan de lijn als de keer er voor en volgens mij boeit het geen kont hoor, met hoeveel we komen. Toch? toch?
Ik zag geen frikandellen op de lijst, dus ik weet niet of ik komquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Hoe meer hoe beter toch , allemaal centjes voor Shabu
Niet als je er zo'n chagrijnige bek bij trektquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wil je ook ekkes? [ afbeelding ]
Doe maar niet, dan hoeven we ook niet te bellenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik zag geen frikandellen op de lijst, dus ik weet niet of ik kom
Zat andere dingen...zelfs DK heeft er met mij gegeten...Nou...dat zegt wel genoegquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik zag geen frikandellen op de lijst, dus ik weet niet of ik kom
Niet waar want ik stond in de lijstquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik was hem niet vergeten, ik was jou vergeten!
Als ik niet kom, komt Yashi ook niet. Andersom is overigens nooit een probleemquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan hoeven we ook niet te bellen
En dan tóch nog vergeten wordenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Niet waar want ik stond in de lijst
Wat bedoel je precies, leg eens uit?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als ik niet kom, komt Yashi ook niet. Andersom is overigens nooit een probleem
Ja OOgnip haat me , nu komt de waarheid aan het lichtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En dan tóch nog vergeten wordenDat moet wel iets zeggen hè
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als ik niet kom, komt Yashi ook niet. Andersom is overigens nooit een probleem
Ja sorry, ik dacht dat jij knoflook wasquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja OOgnip haat me , nu komt de waarheid aan het licht
Wie gaan er nou niet mee dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:21 schreef Oognip het volgende:
Ik heb gereserveerd voor 10 bij Shabu morgen
Dat ben ik ookquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja sorry, ik dacht dat jij knoflook was
Roosje het is een puinhoop, Oognip heeft die Chinees helemaal gek gemaakt bij Shabu en nu mogen we niet meer komenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wie gaan er nou niet mee dan?
Want ik had toch al voor 11 gereserveerd..
Deze gaan mee:quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik bel alquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Roosje het is een puinhoop, Oognip heeft die Chinees helemaal gek gemaakt bij Shabu en nu mogen we niet meer komen
Nip moet zich gewoon nergens mee bemoeienquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Roosje het is een puinhoop, Oognip heeft die Chinees helemaal gek gemaakt bij Shabu en nu mogen we niet meer komen
Nip doet ook niks goedquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nip moet zich gewoon nergens mee bemoeien
Oognip heeft mensen aan de reservering toegevoegd door er stoelen vanaf te laten halen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jou ook al!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja OOgnip haat me , nu komt de waarheid aan het licht
Is toch aan tafel liggenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oognip heeft mensen aan de reservering toegevoegd door er stoelen vanaf te laten halen.
Het is een gavequote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oognip heeft mensen aan de reservering toegevoegd door er stoelen vanaf te laten halen.
Iesch romeins.quote:
Wacht even hè, dit zijn er 13, maar Mr. Indaha moet er ook bij toch? Dan is het toch 14?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Deze gaan mee:
- Roos85
- Indaha
- Toekito
- Rewimo
- Oognip
- Mama_Mia
- Candaasje
- Greys
- Miss_Dynastie
- Mister_Dynastie
- Cattyman
- IB
- Yashaaa
Er wordt nu voor 13 personen gereserveerd als het goed is.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wacht even hè, dit zijn er 13, maar Mr. Indaha moet er ook bij toch? Dan is het toch 14?
Sta ik daar verdomme al 5 minuten in de wacht, kan ik weer ophangen omdat het lijstje niet kloptquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wacht even hè, dit zijn er 13, maar Mr. Indaha moet er ook bij toch? Dan is het toch 14?
dat is cattymanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |