Jij ook al niet? Het heerst zekerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:00 schreef Greys het volgende:
KAN IK ER IETS AAN DOEN DAT IK MISS NEDERLAND NIET BEN!!!
*kras*
Dat heb jij goed begrepen jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:01 schreef PaarsBeestje het volgende:
Afijn, mochten mensen nog denken dat ik morgen ook aanschuif, dat is dus niet zo.
Je moet morgen gaan rellenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:01 schreef IrishBastard het volgende:
Moet ik nou morgen net zo grappig zijn als nu?
Mocht ik in de stemming zijn en het niet al te laat zijn dan sms ik IB of yash nog wel of jullie daar nog zijn. maar ik ben al chagerijnig alleen al bij het idee van morgen dus reken er maar niet al te hard opquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ah toe, dan kan IB nog even bellen, dat doet ie zo graag
Niet?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:01 schreef PaarsBeestje het volgende:
Afijn, mochten mensen nog denken dat ik morgen ook aanschuif, dat is dus niet zo.
Ik heb net gebeld en een plek voor jou apart geregeld. Omdat je niet wil meeten en zo.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:01 schreef PaarsBeestje het volgende:
Was je grappig dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:01 schreef IrishBastard het volgende:
Wij kunnen je opfleurenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mocht ik in de stemming zijn en het niet al te laat zijn dan sms ik IB of yash nog wel of jullie daar nog zijn. maar ik ben al chagerijnig alleen al bij het idee van morgen dus reken er maar niet al te hard op
jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:01 schreef IrishBastard het volgende:
Altijd de vraag wat meer opvalt, flets of lelijk... misschien wil knof haar oordeel vellen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:02 schreef Greys het volgende:
Ik ben stiekem wel blij als Knof gelijk heeft.
Dan steek ik er lekker knap bij af morgen
Ik juist wèl!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:02 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik moet er na dit gezeik niet aan denken
Neem je ook je kroontje en miss sjerp mee?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:02 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik juist wèl!
(Morgen zit iedereen namelijk verlegen glimlachend hun sushi op te peuzelen)
Ik heb nog ergens een plastieken tiaaaaaaaara van het songfestiBALquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Neem je ook je kroontje en miss sjerp mee?
Toch wel achter de kapstok?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb net gebeld en een plek voor jou apart geregeld. Omdat je niet wil meeten en zo.
Geef me één vinger morgenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik juist wèl!
Ik kom in boerka anders krijgen jullie allemaal een complex omdat ik wel heel MissNederlandisch ben en jullie je ogen niet van me af kunnen houdenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:02 schreef Greys het volgende:
Ik ga het beleven morgenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:03 schreef IrishBastard het volgende:
Ben, de juiste vervoeging is ben. En dan is het antwoord 'ja'
Of ze gaan gewoon door zoals net en jullie komen de tent nooit meer in.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik juist wèl!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |