Als je maar niet denkt dat je alsnog Miss Nederland kan wordenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hé, maar in elk geval niet flets!
Of lelijk!
Oh ja kak, 15 ben ik ook al nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
voor jou 15 anderen![]()
Of was het nou anderen van 15 jaar....
Whatever
Moet ik nou weer m'n spuitalf plaatje posten?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Er gaat nogal gekomen worden achter die spiegel hoor ik net uit betrouwbare bron.
Dus pas op, het prikt in je ogen!
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
voor jou 15 anderen![]()
Of was het nou anderen van 15 jaar....
Whatever
Echt?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Later gecorrigeerd naar 17, dacht ik
Ja jonguh, zit dan ook niet steeds met je tong uit je bek op high speed mijn grappen te typen!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:10 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Moet ik nou weer m'n spuitalf plaatje posten?
Morgen hoef je niet te typen, krijg je ook een kansquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja jonguh, zit dan ook niet steeds met je tong uit je bek op high speed mijn grappen te typen!
Ik ben de jongste niet meer, dat kan ik niet meer bijhouden.
Nee, ik haalde even twee posts door elkaarquote:
Vandaar, oogjes dicht. Ook achter de kapstokquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:12 schreef Laysa het volgende:
Nou dus.....Yashaaa is heerlijk bescheiden en IB is in your face....zo zit dat
Doe morgen een poging, dan gaan we tellen tot hoe ver je komtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:12 schreef IrishBastard het volgende:
Er zijn te weinig negatieve woorden om Gleys te omschrijven
Weet je zeker dat je dat aankunt?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe morgen een poging, dan gaan we tellen tot hoe ver je komt
Fo sho, bro.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dat aankunt?En onze Twitter verslaggeving, die heeft iedere keer maar 140 tekens hè
Er mag ook geappt worden!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dat aankunt?En onze Twitter verslaggeving, die heeft iedere keer maar 140 tekens hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |