Ik voel me ook een beetje verkouden-gammel. Gister toch maar keihard wezen sporten en dat ging gelukkig aardig. Het ontbrak me wat aan explosieve kracht.quote:Op zondag 12 januari 2014 06:24 schreef Zeester het volgende:
Ik ben ook mega verkouden. Niet heel fijn als je om kwart over 6 op een zondag op moet om te werken. Hopelijk is het snel over want voel me echt niet super.
http://online.liebertpub.com/doi/abs/10.1089/acm.2008.0004?2"e:Op zaterdag 11 januari 2014 22:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja maar dat is een geval ' wij van wc-eend' ... Zijn er ook onderbouwde gegevens?
Nou die amandelen zit weinig smaak aan hoor. Ga ze ook niet meer op de markt halen.quote:Op zondag 12 januari 2014 07:00 schreef Claudia_x het volgende:
Qwea, noten zijn duur, maar het loont wel echt om ze bij de notenboer te halen! Veel lekkerder.En je moet er toch niet te veel van eten. Walnoten en cashewnoten van de supermarkt vind ik nog wel acceptabel.
Gezond eten is duidelijk niet goed voor mijn portemonnee. De kwark die ik nu eet, vind ik ook behoorlijk duur. Maar het is wel een groot succes trouwens! Pas at ik eens muesli met magere yoghurt omdat m'n kwak op was en ik vond het veel minder lekker.
Hier sinds ik sport en kei gezond eet ( voldoende groente en fruit) al ruim 1,5 jaar niet ziek geweest. Zit aan de immunosuppressiva en voorheen elke maand bagger ziek en strontverkoudenquote:Op zondag 12 januari 2014 07:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Sinds ik aan de multivitamines zit, ben ik veel minder vaak ziek, dat wel. Ik kan natuurlijk niet helemaal zeker weten dat het daaraan ligt, maar ik heb toch wel sterk die indruk.
Ziek is griep of algehele malaise.quote:Op zondag 12 januari 2014 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
Sja wat is ziek?
Ik vind een verkoudheidje of een keelpijntje niet echt ziek. De laatste keer dat ik met koort op bed lag was ook in 2006.
Verder: elk jaar buikgriepMaar ja als er 1 begint in het gezin kan je er donder op zeggen dat de rest dan ook volgt
Beck... Die ga ik ook weer eens zoeken inderdaadquote:Op zondag 12 januari 2014 10:44 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Gisteren een superavond gehad met mijn nichtje en haar vriend.
Helaas door de hoeveelheid alcohol aan het eind van de avond wel weer pizza's besteld en gedeeld.
Dus besloten dat dat vanaf nu weer helemaal over moet zijn.
Ik denk dat ik bepaalde opdrachten van Beck weer ga uitvoeren, het hele boek werkt niet voor mij maar sommige dingen zijn wel goed voor me.
Echt? Ik vind eierkoeken altijd van die droge troep, kan me niet voorstellen dat slagroom daarmee combineert.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
Nou zeg
Ik heb nog nooit een eierkoek met slagroom op maar sinds die hier genoemd is wil ik er kei graag een proeven
hmmm een echte eierkoek van de bakker vind ik echt heerlijk!quote:Op zondag 12 januari 2014 12:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Echt? Ik vind eierkoeken altijd van die droge troep, kan me niet voorstellen dat slagroom daarmee combineert.
Nee johquote:Op zondag 12 januari 2014 12:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Echt? Ik vind eierkoeken altijd van die droge troep, kan me niet voorstellen dat slagroom daarmee combineert.
Lijkt me geen lekkere combi....maar goed ik lust ook geen slagroom.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
Nou zeg
Ik heb nog nooit een eierkoek met slagroom op maar sinds die hier genoemd is wil ik er kei graag een proeven
Gelukkig want ik moet zo iemand gaan helpen met een opdracht die ik zelf al af heb en die persoon woont in de middle of fucking nowherequote:Op zondag 12 januari 2014 12:46 schreef Sarabi het volgende:
Wat is het mooi weer trouwens
Klein rondje door het bos gelopen, echt heerlijk.
+1quote:Op zondag 12 januari 2014 12:46 schreef Sarabi het volgende:
Wat is het mooi weer trouwens
Klein rondje door het bos gelopen, echt heerlijk.
Hopelijk is het morgen ook nog zo'n weer, dan ga ik lopend naar mijn werk.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
+1
Het is heerlijk buiten,
Ik heb heerlijk naar de sportschool gelopen, workout gedaan, crosstrainertje nog gedaan en daarna was ik wel een beetje kapot
Vanmiddag nog even lekker naar buiten
Ik hoop het ook voor jequote:Op zondag 12 januari 2014 13:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hopelijk is het morgen ook nog zo'n weer, dan ga ik lopend naar mijn werk.
Ja want wat je gisteren deed heeft meteen dat effectquote:Op zondag 12 januari 2014 13:01 schreef HiZ het volgende:
114 rond vandaag, niet verrassend als je bedenkt dat ik gisteren alleen binnen heb rondgehangen. Gelukkig voel ik me vandaag al een stuk beter, dus ik ga vandaag wel naar buiten, een beetje rustig aan en dan zal het vast wel gaan.
Hmm ik zie het inderdaad. Heb ook nog de optie fiets of autoquote:Op zondag 12 januari 2014 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor jeIk las dat het eerst ging (motregenen) maar daarna wel weer ging opklaren.
En waaien![]()
Dit weer mag van mij de hele winter wel aanhouden, lekker zonnetje, lekker fris. (mag van mij nog wel iets kouder)
Okee het was iets minder vroeg dan ik dacht, maar wow!quote:Op zondag 12 januari 2014 13:36 schreef Tink89 het volgende:
Heb wel al een hoop nuttige dingen gedaan. Was opgehangen, nieuwe aangezet en ook weer opgehangen, een handwas gedaan, warmtekanon op zolder geïnstalleerd en aangezet, vissenbak leeggemaakt en opgeruimd, twee jurkjes gepast voor de bruiloft van m'n broer en zo nog even de bank en kamer stofzuigen, even dweilen, de kattenbak verschonen en misschien nog even het raam aan de voorkant wassen. Eerst even kijken hoe ik me voel na een grote kop thee en een stukje nougat.
Anders eens meerijden met de FNS in Amsterdam? Houden ze het verkeer voor je tegen. Ze rijden volgens mij ook wel eens op zondagmiddag, ik heb een paar jaar geleden eens op een zondag meegedaan. Wel lastig met je enkels trouwens, helpt goed dichtdoen van je schoenen niet?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:24 schreef Zeester het volgende:
Skaten is ook fijne activiteit! Ik krijg alleen zo last van m'n enkels ervan, en in het drukke Amsterdamse verkeer vind ik het maar eng! Jammer!
Werk is niet leuk met het mooie zonnetje dat schijnt. En krijg van al het snot in m'n hoofd beetje hoofdpijn. Maar eten gaan wel ok, ik proef toch niets ;¤
Mooi resultaat!quote:Op zondag 12 januari 2014 14:57 schreef Vlinder88 het volgende:
Na de eerste week gewogen en de kop is eraf: -1,6kg!
Vandaag een wat mindere dag, laat wakker, dus ontbijt en lunch in één en vanavond met familie naar het pannenkoekenhuis. Gelukkig hebben ze ook heerlijke pannenkoeken met veel groente, dus er moet vast een verantwoorde variant bij zitten.
Nicequote:Op zondag 12 januari 2014 14:57 schreef Vlinder88 het volgende:
Na de eerste week gewogen en de kop is eraf: -1,6kg!
Vandaag een wat mindere dag, laat wakker, dus ontbijt en lunch in één en vanavond met familie naar het pannenkoekenhuis. Gelukkig hebben ze ook heerlijke pannenkoeken met veel groente, dus er moet vast een verantwoorde variant bij zitten.
De eerste regel die ik weer ga invoeren: ga zitten als je eet.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Beck... Die ga ik ook weer eens zoeken inderdaad
Dat is beter dan andersomquote:Op zondag 12 januari 2014 16:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De eerste regel die ik weer ga invoeren: ga zitten als je eet.
Wat heb je er in gedaan?quote:Op zondag 12 januari 2014 16:30 schreef BananaPancake het volgende:
Brr net mn eerste zelfgemaakte groentesapje achterover gegooid.. Zal er wel aan moeten wennen maar ik voel me erg gezond wel!
In ieder geval veel vitamientjesquote:Op zondag 12 januari 2014 16:56 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Komkommer
Bleekselderij
Rode biet
Worteltjes
Citroensap
Jaquote:
Planken!quote:Op zondag 12 januari 2014 16:47 schreef Sarabi het volgende:
Netjes Be! Hoe werk je aan je core stability?
Core-oefeningen vind je inderdaad in planken/zijwaartse plank. Mocht je je core-oefeningen wat willen verzwaren kun je ook eens een hoge plank proberen, of van lage plank naar hoge plank en dat een tijdje herhalen. Bij de zijwaartse plank kun je ook eens proberen om 10x je heup naar beneden en weer omhoog te duwen. Push-ups zijn ook altijd heel goed voor je core en met burpees kun je het leuk combineren met cardioquote:Op zondag 12 januari 2014 17:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Planken!
Het simpelst is dat met je tenen op de grond a la push ups en dan met je onderarmen op de grond je lichaam stijf als een plank vand e grond houden. Zo train je je spiercorset rond je rug en middel.
Zijwaarts kan ook geloof ik. Dus met je voeten op de grond en dan op 1 onderarm leunend je heup van de grond.
(Er zijn vast mensen die het beter uit leggen, maar bijv die jillian oefening waarbij je van onderarmen naar handen en terug moet afwisselen is een planking oefeningn.)
Alleen yoghurt met spinazie?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:33 schreef Qwea het volgende:
Iemand hier die een simpel en lekker recept met makreel weet?
Ik maakte net yoghurt met spinazie smoothie
Oja dat heb ik ook een tijdje in de ochtend gedaan. Zou ik eigenlijk weer moeten inplannenquote:Op zondag 12 januari 2014 17:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Planken!
Het simpelst is dat met je tenen op de grond a la push ups en dan met je onderarmen op de grond je lichaam stijf als een plank vand e grond houden. Zo train je je spiercorset rond je rug en middel.
Zijwaarts kan ook geloof ik. Dus met je voeten op de grond en dan op 1 onderarm leunend je heup van de grond.
(Er zijn vast mensen die het beter uit leggen, maar bijv die jillian oefening waarbij je van onderarmen naar handen en terug moet afwisselen is een planking oefeningn.)
http://www.ah.nl/allerhan(...)?rq=makreel+stamppotquote:Op zondag 12 januari 2014 17:33 schreef Qwea het volgende:
Je lunch is een appel met wat nootjes?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:42 schreef -Strawberry- het volgende:
O: Magere kwark met muesli en een zonnevolkorenbroodje met pindakaas
T: Cappuccino
L: Appel en 30 gr cashews
T: Oploskoffie en augurkjes
D: Aardappels, sla, gekookt eitje en vegetarisch
Jaquote:Op zondag 12 januari 2014 17:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alleen yoghurt met spinazie?
Ja dan snap ik diewel
Ik hou alleen niet van stamppotquote:Op zondag 12 januari 2014 18:39 schreef Zeester het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/allerhan(...)?rq=makreel+stamppot
Ik zou wel iets meer tomaten erbij doen, want lekker!
Je eet elke dag gekookte aardappels en lust geen stamppot? Das net zoiets als wel van pindakaas en brood houden, maar niet van broodje pindakaasquote:
Ik moet mijn aardappels echt niet geprakt hebben met groente hoorquote:Op zondag 12 januari 2014 18:46 schreef Zeester het volgende:
[..]
Je eet elke dag gekookte aardappels en lust geen stamppot? Das net zoiets als wel van pindakaas en brood houden, maar niet van broodje pindakaas!
Mieperdquote:Op zondag 12 januari 2014 18:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet mijn aardappels echt niet geprakt hebben met groente hoorDan hoef ik het niet meer
Ja, ik had niks bij me verder. Was ook niet helemaal de bedoeling.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je lunch is een appel met wat nootjes?
Aardappels met bietjesquote:Op zondag 12 januari 2014 18:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet mijn aardappels echt niet geprakt hebben met groente hoorDan hoef ik het niet meer
Aardappels.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Aardappels met bietjes![]()
Aardappels als hutspot![]()
Aardappels en boerenkool
Ik heb net nog aardappels met bietjes gegetenquote:Op zondag 12 januari 2014 18:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Aardappels met bietjes![]()
Aardappels als hutspot![]()
Aardappels en boerenkool
Mijn vriend ook. Die doet ook overal standaard appelmoes bijquote:Op zondag 12 januari 2014 18:52 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Aardappels.![]()
Ik moet alles geprakt hebben.Ik eet altijd stamppot.
Of de rucola met makreel en er rijst oid naastquote:Op zondag 12 januari 2014 18:55 schreef Zeester het volgende:
Je zou trouwens ook gewoon de aardappels met de makreel kunnen mixen, en er groente bij kunnen eten natuurlijk.
Denk dat dat een beetje een droge bedoening wordt, zo zonder sausje!quote:Op zondag 12 januari 2014 18:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Of de rucola met makreel en er rijst oid naast
Je doet toch dressing door de rucolaquote:Op zondag 12 januari 2014 18:56 schreef Zeester het volgende:
[..]
Denk dat dat een beetje een droge bedoening wordt, zo zonder sausje!
Ik denk dat onze smaak qua eten misschien wel precies 2 rechttegenovergestelde dingen zijn. Ik moet niet denken aan rijst zonder saus, jus uit een pakje of varkenshaas (en al HELEMAAAAL NIET ZONDER OLIE!). Qwea, je mag NOOIT komen eten!quote:Op zondag 12 januari 2014 18:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je doet toch dressing door de rucolaIk eet mijn rijst altijd puur
Dat doe ik dan weer niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn vriend ook. Die doet ook overal standaard appelmoes bij
Toch lastiger dan het lijkt....tijdens het koken een hapje gegeten.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De eerste regel die ik weer ga invoeren: ga zitten als je eet.
Varkenshaas hoor je naturel te eten, zonder olie, bestreken met wat sambal en wat thijm eropquote:Op zondag 12 januari 2014 18:59 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik denk dat onze smaak qua eten misschien wel precies 2 rechttegenovergestelde dingen zijn. Ik moet niet denken aan rijst zonder saus, jus uit een pakje of varkenshaas (en al HELEMAAAAL NIET ZONDER OLIE!). Qwea, je mag NOOIT komen eten!
Nee, heb wel tonijn in blik, maar ik heb zo'n hele gerookte makreel gehaald.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:05 schreef Sjeen het volgende:
Makreel uit een blikje Qwea? Ik lunch regelmatig mee, blikje makreel, Griekse yoghurt, appel in blokjes, augurk in stukjes, als ik het heb wat bleekselderij in stukjes, beetje mayo, citroensap, peper en zout.
OVERAL gewoon he.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:00 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Dat doe ik dan weer niet.Appelmoes alleen bij dingen die ik droog vind (klein beetje bij de boerenkool bijvoorbeeld) aangezien ik jus niet lekker vind.
Gewoon stukjes makreel door de yoghurt? En dan alles erbij? Hmm, ik weet wat ik morgenvroeg op brood ga proberenquote:Op zondag 12 januari 2014 19:09 schreef Sjeen het volgende:
Hele gerookte makreel maak ik wat los en meng het met wat griekse yoghurt, beetje mayo, citroensap en peper en zout. Kan prima bij gekookte aardappel en rucola volgens mij... En anders lekker op een snee geroosterd brood.
Zo uit het handje is dat ook heerlijk, vind ik
Sorry, ik maak dingen altijd veel te veel door elkaar gemengd voor jouw smaak vrees ikquote:Op zondag 12 januari 2014 19:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Varkenshaas hoor je naturel te eten, zonder olie, bestreken met wat sambal en wat thijm eropff onder de grill, hoppa, sappige haas
Wel flauw dat ik niet mag komen eten
![]()
[..]
Nee, heb wel tonijn in blik, maar ik heb zo'n hele gerookte makreel gehaald.
quote:Op zondag 12 januari 2014 19:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gewoon stukjes makreel door de yoghurt? En dan alles erbij? Hmm, ik weet wat ik morgenvroeg op brood ga proberen
couscous, zooi groente (aubergine, courgette, paprika), stukjes gerookte makreel.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:33 schreef Qwea het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar die film. Maar ik haat de bios dus ik wacht wel tot hij uitkomt op Bluray.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:25 schreef Qwea het volgende:
Mijn god, zit in de bios bij "the wolf of wallstreet" geniale film
Oeh die wil ik ook nog zien!quote:Op zondag 12 januari 2014 21:25 schreef Qwea het volgende:
Fijn he, die voorpretquote:Op zondag 12 januari 2014 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
NiceEn eet smakelijk!
Ik ga volgende week zaterdag, heb de menukaart al even zitten te bekijken![]()
Rozijnen met banaan en stroop![]()
Spek, rozijnen,champignons, paprika en ui
Of ik stel er zelf 1 samen met rozijnen, spek, kaas, champignons, banaan, paprika, ui en appel
Echt leuke film. 3u waren zo voorbijquote:Op zondag 12 januari 2014 21:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd naar die film. Maar ik haat de bios dus ik wacht wel tot hij uitkomt op Bluray.
Brie???? Op een pannenkoek?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:25 schreef Vlinder88 het volgende:
[..]
Fijn he, die voorpretBij mij is het er een geworden met spinazie, prei, brie en walnoten, heerlijk!
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:59 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik denk dat onze smaak qua eten misschien wel precies 2 rechttegenovergestelde dingen zijn. Ik moet niet denken aan rijst zonder saus, jus uit een pakje of varkenshaas (en al HELEMAAAAL NIET ZONDER OLIE!). Qwea, je mag NOOIT komen eten!
Misschien ben ik nu een enorme mieperd, maar je zit bij een geniale film en gaat dan zitten fokken? Ik stoor me altijd enorm aan mensen die in de rij voor je opeens licht gaan zitten geven met hun telefoon...quote:Op zondag 12 januari 2014 21:25 schreef Qwea het volgende:
Ik vind het te weinig als je 45 minuten flink gaat sporten. Probeer anders eens wat noten ofzo toe te voegen tussendoor? Ligt ook aan de hoeveelheden natuurlijk.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:50 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Oeh die wil ik ook nog zien!
Ik werk nu een tosti ham kaas met curry weg.Schandalig weinig gegeten vandaag, en gisteren teveel. Morgen maar weer normaal doen.
Ik zal eens mijn planning voor morgen posten:
O: 2 volkoren met kipfilet
T: 2 mandarijntjes
L: 2 volkoren met pindakaas, schaaltje kwark
T: appel
D: Maaltijdsalade met kipfilet en fusilli
S: eens kijken of Xco leuk is(groeples met gewichten gericht op je 'core' ). 45 minuten
T: weet ik nog niet
Kritiek is welkom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |