abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135387076
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 06:24 schreef Zeester het volgende:
Ik ben ook mega verkouden. Niet heel fijn als je om kwart over 6 op een zondag op moet om te werken. Hopelijk is het snel over want voel me echt niet super.
Ik voel me ook een beetje verkouden-gammel. Gister toch maar keihard wezen sporten en dat ging gelukkig aardig. Het ontbrak me wat aan explosieve kracht.

Sinds ik aan de multivitamines zit, ben ik veel minder vaak ziek, dat wel. Ik kan natuurlijk niet helemaal zeker weten dat het daaraan ligt, maar ik heb toch wel sterk die indruk.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_135387113
Ik ben zelden ziek sinds ik m'n amandelen heb laten knippen, maar heb toch eens per jaar een zware verkoudheid. Maar het was ook vragen erom want ging bij een super verkouden vriendin eten en we hebben volgens mij bestek gedeeld ook. Gelukkig voel ik me wel iets beter dan gisteren.
pi_135387253
Hier ook strontverkouden wakker geworden. Daar kan ik me zo kut door voelen.

Maar moet straks naar de verjaardag van schoonmoeders..q
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_135387437
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 22:39 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Ja maar dat is een geval ' wij van wc-eend' ... Zijn er ook onderbouwde gegevens? :@
http://online.liebertpub.com/doi/abs/10.1089/acm.2008.0004?2&

Tal van vitaminen en anti-oxidanten toch? Dat is sowieso goed. Niet dat je dat nergens anders (goedkoper) kunt krijgen. :P
  zondag 12 januari 2014 @ 10:05:45 #205
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135387807
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 07:00 schreef Claudia_x het volgende:
Qwea, noten zijn duur, maar het loont wel echt om ze bij de notenboer te halen! Veel lekkerder.En je moet er toch niet te veel van eten. Walnoten en cashewnoten van de supermarkt vind ik nog wel acceptabel.

Gezond eten is duidelijk niet goed voor mijn portemonnee. De kwark die ik nu eet, vind ik ook behoorlijk duur. Maar het is wel een groot succes trouwens! Pas at ik eens muesli met magere yoghurt omdat m'n kwak op was en ik vond het veel minder lekker.
Nou die amandelen zit weinig smaak aan hoor. Ga ze ook niet meer op de markt halen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 12 januari 2014 @ 10:07:55 #206
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135387845
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 07:02 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Sinds ik aan de multivitamines zit, ben ik veel minder vaak ziek, dat wel. Ik kan natuurlijk niet helemaal zeker weten dat het daaraan ligt, maar ik heb toch wel sterk die indruk.
Hier sinds ik sport en kei gezond eet ( voldoende groente en fruit) al ruim 1,5 jaar niet ziek geweest. Zit aan de immunosuppressiva en voorheen elke maand bagger ziek en strontverkouden :o
pi_135387923
Sja wat is ziek?
Ik vind een verkoudheidje of een keelpijntje niet echt ziek. De laatste keer dat ik met koort op bed lag was ook in 2006.

Verder: elk jaar buikgriep }:| Maar ja als er 1 begint in het gezin kan je er donder op zeggen dat de rest dan ook volgt
  zondag 12 januari 2014 @ 10:41:26 #208
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135388296
quote:
2s.gif Op zondag 12 januari 2014 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
Sja wat is ziek?
Ik vind een verkoudheidje of een keelpijntje niet echt ziek. De laatste keer dat ik met koort op bed lag was ook in 2006.

Verder: elk jaar buikgriep }:| Maar ja als er 1 begint in het gezin kan je er donder op zeggen dat de rest dan ook volgt
Ziek is griep of algehele malaise.

Niks van dat alles hier en ook geen verkoudheid *O*
pi_135388339
Morning :W
Gisteren een superavond gehad met mijn nichtje en haar vriend.
Helaas door de hoeveelheid alcohol aan het eind van de avond wel weer pizza's besteld en gedeeld.
Dus besloten dat dat vanaf nu weer helemaal over moet zijn.
Ik denk dat ik bepaalde opdrachten van Beck weer ga uitvoeren, het hele boek werkt niet voor mij maar sommige dingen zijn wel goed voor me.
  zondag 12 januari 2014 @ 11:06:27 #210
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135388676
:D Het festivalseizoen kriebelt :D

Nu al :')
  Licht Ontvlambaar zondag 12 januari 2014 @ 11:48:55 #211
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_135389558
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 10:44 schreef Sarabi het volgende:
Morning :W
Gisteren een superavond gehad met mijn nichtje en haar vriend.
Helaas door de hoeveelheid alcohol aan het eind van de avond wel weer pizza's besteld en gedeeld.
Dus besloten dat dat vanaf nu weer helemaal over moet zijn.
Ik denk dat ik bepaalde opdrachten van Beck weer ga uitvoeren, het hele boek werkt niet voor mij maar sommige dingen zijn wel goed voor me.
Beck... Die ga ik ook weer eens zoeken inderdaad :Y

Gisteren eerste volleybalwedstrijd thuis van het nieuwe jaar, daarna was er eten geregeld door/voor de vereniging. Friet met snack... Dus ik heb voor de wedstrijd thuis maar een flinke bak zelfgemaakte tomatensoep gegeten. Na de wedstrijd een kroket met wat frietjes gehad en ik werd er niet vrolijk van, dus dat doe ik ook niet meer :')
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_135389799
Nou zeg
Ik heb nog nooit een eierkoek met slagroom op maar sinds die hier genoemd is wil ik er kei graag een proeven :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  Licht Ontvlambaar zondag 12 januari 2014 @ 12:02:35 #213
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_135389847
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
Nou zeg
Ik heb nog nooit een eierkoek met slagroom op maar sinds die hier genoemd is wil ik er kei graag een proeven :')
Echt? Ik vind eierkoeken altijd van die droge troep, kan me niet voorstellen dat slagroom daarmee combineert.
pi_135389872
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:02 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Echt? Ik vind eierkoeken altijd van die droge troep, kan me niet voorstellen dat slagroom daarmee combineert.
hmmm een echte eierkoek van de bakker vind ik echt heerlijk!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_135390560
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:02 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Nee joh :D de eierkoeken van een goede bakker zijn niet droog & dan slagroom erbij is zoooo lekker.
Maar ze verkopen het hier niet meer sinds de hype een beetje over is.
  zondag 12 januari 2014 @ 12:33:20 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135390576
Ik vind eierkoeken over het algemeen wel lekker. Vnml ook door jeugdsentiment, we kregen ze altijd bij mijn oma. :Y
pi_135390860
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
Nou zeg
Lijkt me geen lekkere combi....maar goed ik lust ook geen slagroom.
pi_135390866
Wat is het mooi weer trouwens O+
Klein rondje door het bos gelopen, echt heerlijk.
pi_135390971
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:46 schreef Sarabi het volgende:
Gelukkig want ik moet zo iemand gaan helpen met een opdracht die ik zelf al af heb en die persoon woont in de middle of fucking nowhere
Mijn opties zijn: met de trein en dan nog ruim een half uur lopen
Of gewoon 3 kwartier fietsen (alleen heen dan he)
En ik heb er eigenlijk gewoon geen tijd voor. Dit betekend waarschijnlijk dat ik vanavond niet naar een vriend toe kan :?

Als het zou regenen zou ik helemaal flippen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_135391052
Gewoon proberen te genieten van het zonnetje O+ en hoe mooi de omgeving er nu uit ziet (vooral in de middle of nowhere)
pi_135391218
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:46 schreef Sarabi het volgende:
+1
Het is heerlijk buiten,
Ik heb heerlijk naar de sportschool gelopen, workout gedaan, crosstrainertje nog gedaan en daarna was ik wel een beetje kapot :D

Vanmiddag nog even lekker naar buiten :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2014 13:01:02 ]
pi_135391222
114 rond vandaag, niet verrassend als je bedenkt dat ik gisteren alleen binnen heb rondgehangen. Gelukkig voel ik me vandaag al een stuk beter, dus ik ga vandaag wel naar buiten, een beetje rustig aan en dan zal het vast wel gaan.
pi_135391276
quote:
17s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:00 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

+1
Het is heerlijk buiten,
Ik heb heerlijk naar de sportschool gelopen, workout gedaan, crosstrainertje nog gedaan en daarna was ik wel een beetje kapot :D

Vanmiddag nog even lekker naar buiten :Y
Hopelijk is het morgen ook nog zo'n weer, dan ga ik lopend naar mijn werk.
pi_135391331
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hopelijk is het morgen ook nog zo'n weer, dan ga ik lopend naar mijn werk.
Ik hoop het ook voor je :@ Ik las dat het eerst ging (motregenen) maar daarna wel weer ging opklaren.
En waaien :{

Dit weer mag van mij de hele winter wel aanhouden, lekker zonnetje, lekker fris. (mag van mij nog wel iets kouder)
pi_135391374
Ik ben gewoon niet meer ziek geweest sinds ik verhuisd ben naar mn eigen flatje. En toen ben ik ook begonnen met afvallen. Wat toevallig... :o

Mijn lijstje tot nu toe:
O: bananapancakes, 2 mandarijnen
S: 20 minuten fietsen, 1.5 uur fight-bootcamp, 20 minuten fietsen.

..... :')

Zo maar eens lunchen. Hongerrrrr!
pi_135391477
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:01 schreef HiZ het volgende:
114 rond vandaag, niet verrassend als je bedenkt dat ik gisteren alleen binnen heb rondgehangen. Gelukkig voel ik me vandaag al een stuk beter, dus ik ga vandaag wel naar buiten, een beetje rustig aan en dan zal het vast wel gaan.
Ja want wat je gisteren deed heeft meteen dat effect ;)
pi_135391525
quote:
2s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:04 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik hoop het ook voor je :@ Ik las dat het eerst ging (motregenen) maar daarna wel weer ging opklaren.
En waaien :{

Dit weer mag van mij de hele winter wel aanhouden, lekker zonnetje, lekker fris. (mag van mij nog wel iets kouder)
Hmm ik zie het inderdaad. Heb ook nog de optie fiets of auto :D
Iets kouder mag van mij ook O+ heerlijk dit.
pi_135391725
Lekker met-hondjes-in-het-bos-wandelen weer O+
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 12 januari 2014 @ 13:36:47 #229
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135392348
Zeker heerlijk weer! Jammer dat ik deze week een beetje over m'n grenzen heen gegaan ben en nu met een hele fikse keelpijn en algehele uitgeputheid op de bank zit.

Heb wel al een hoop nuttige dingen gedaan. Was opgehangen, nieuwe aangezet en ook weer opgehangen, een handwas gedaan, warmtekanon op zolder geïnstalleerd en aangezet, vissenbak leeggemaakt en opgeruimd, twee jurkjes gepast voor de bruiloft van m'n broer en zo nog even de bank en kamer stofzuigen, even dweilen, de kattenbak verschonen en misschien nog even het raam aan de voorkant wassen. Eerst even kijken hoe ik me voel na een grote kop thee en een stukje nougat.

Late O: 250 ml lv yoghurt, tl suiker. 3 volkoren. 1 rookvlees, 1 30+kaas met komkommer, 1 lv smeerkaas.
B: Zie hierboven.
L: 250 ml lv yoghurt, tl suiker.
T: Stukje nougat.

D: Zuurkoolstamppot? Ovenschotel? Krieltjes met vis? Macaroni? Nasi met vegasaté?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator zondag 12 januari 2014 @ 13:52:22 #230
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_135393022
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:36 schreef Tink89 het volgende:
Heb wel al een hoop nuttige dingen gedaan. Was opgehangen, nieuwe aangezet en ook weer opgehangen, een handwas gedaan, warmtekanon op zolder geïnstalleerd en aangezet, vissenbak leeggemaakt en opgeruimd, twee jurkjes gepast voor de bruiloft van m'n broer en zo nog even de bank en kamer stofzuigen, even dweilen, de kattenbak verschonen en misschien nog even het raam aan de voorkant wassen. Eerst even kijken hoe ik me voel na een grote kop thee en een stukje nougat.
Okee het was iets minder vroeg dan ik dacht, maar wow! :o Wat onwijs veel al, lekker bezig :Y

Ik was vanochtend vet trots dat ik naar de sportschool ging *O* Maar nu zijn mijn spieren wat minder gelukkig, ademen doet zo ongeveer al pijn :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  zondag 12 januari 2014 @ 13:54:32 #231
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135393105
O : 2x spelt, 1x 20+ smeerkaas, halve paprika, halve ui, 2 champignons erop
L : 4x spelt, pindakaas, 20+ smeerkaas, kalkoenfilet, runderrookvlees, dieethalvarine, appeltje
T : Bakje kwark
T : 2x volkoren beschuit met 20+ smeerkaas
D : Wortelen, biefstuk, aardappelen, griekse yoghurt 0% vet, jus.
T : Smoothie
T : Spelt pindakaas
T : 2x volkorenbeschuit 20+ kaas
pi_135393980
:W

Het was heerlijk weer!
Ik heb een dikke 1,5 geskate, score was bijna 20 kilometer met een balspel erbij. Nu thuis en mijn lunch is een restje linzensoep wat op moet.

Eens zien wat dit voor resultaat gaat geven, het was in ieder geval erg lekker.
pi_135394233
Skaten is ook fijne activiteit! Ik krijg alleen zo last van m'n enkels ervan, en in het drukke Amsterdamse verkeer vind ik het maar eng! Jammer!

Werk is niet leuk met het mooie zonnetje dat schijnt. En krijg van al het snot in m'n hoofd beetje hoofdpijn. Maar eten gaan wel ok, ik proef toch niets ;¤
pi_135395412
Na de eerste week gewogen en de kop is eraf: -1,6kg!

Vandaag een wat mindere dag, laat wakker, dus ontbijt en lunch in één en vanavond met familie naar het pannenkoekenhuis. Gelukkig hebben ze ook heerlijke pannenkoeken met veel groente, dus er moet vast een verantwoorde variant bij zitten.
pi_135397068
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:24 schreef Zeester het volgende:
Skaten is ook fijne activiteit! Ik krijg alleen zo last van m'n enkels ervan, en in het drukke Amsterdamse verkeer vind ik het maar eng! Jammer!

Werk is niet leuk met het mooie zonnetje dat schijnt. En krijg van al het snot in m'n hoofd beetje hoofdpijn. Maar eten gaan wel ok, ik proef toch niets ;¤
Anders eens meerijden met de FNS in Amsterdam? Houden ze het verkeer voor je tegen. Ze rijden volgens mij ook wel eens op zondagmiddag, ik heb een paar jaar geleden eens op een zondag meegedaan. Wel lastig met je enkels trouwens, helpt goed dichtdoen van je schoenen niet?
pi_135398324
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:57 schreef Vlinder88 het volgende:

Vandaag een wat mindere dag, laat wakker, dus ontbijt en lunch in één en vanavond met familie naar het pannenkoekenhuis. Gelukkig hebben ze ook heerlijke pannenkoeken met veel groente, dus er moet vast een verantwoorde variant bij zitten.
Mooi resultaat!
Pannenkoeken zijn helemaal niet zo heel slecht, ligt eraan wat je er inderdaad op doet :)
  zondag 12 januari 2014 @ 16:16:53 #237
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135398675
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 14:57 schreef Vlinder88 het volgende:

Nice :D En eet smakelijk!

Ik ga volgende week zaterdag, heb de menukaart al even zitten te bekijken :9
Rozijnen met banaan en stroop :9
Spek, rozijnen,champignons, paprika en ui :9

Of ik stel er zelf 1 samen met rozijnen, spek, kaas, champignons, banaan, paprika, ui en appel :9
pi_135398694
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:48 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Beck... Die ga ik ook weer eens zoeken inderdaad :Y

De eerste regel die ik weer ga invoeren: ga zitten als je eet.
  zondag 12 januari 2014 @ 16:21:06 #239
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135398815
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:17 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is beter dan andersom
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_135398848
:D nee laten we dat maar niet doen
pi_135399184
Brr net mn eerste zelfgemaakte groentesapje achterover gegooid.. Zal er wel aan moeten wennen maar ik voel me erg gezond wel!
My salvation lies in your love..
pi_135399288
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:30 schreef BananaPancake het volgende:
Brr net mn eerste zelfgemaakte groentesapje achterover gegooid.. Zal er wel aan moeten wennen maar ik voel me erg gezond wel!
Wat heb je er in gedaan?
pi_135399378
Lijstje voor vandaag:

O: 250grm magere kwark (perzik/passievrucht)
B: uurtje wandelen door het bos
T: smoothie van 250ml rijstmelk + bevroren kersen
L: 45gr all bran plus + 100ml rijstmelk
T: appel
D: sate (+saus), rijst + sla
T: laatste vakantie dag dus nog een paar wijntjes

(en zoals altijd 2 liter water)
  zondag 12 januari 2014 @ 16:40:02 #244
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135399550
Vanaaf bios :D Wolf of wallstreet _O_
  zondag 12 januari 2014 @ 16:44:11 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135399733
*O* Eerste keer in bijna twee maanden weer hard gelopen. Viel niet tegen, 2x 10 minuten met 3 minuten wandelpauze. Toch niet slecht zo'n 3 weken na een longontsteking. :+
Voel wel dati k zo'n beetje al mijn core stability kwijt ben dus daar moet ik de komende weken maar eens flink mee aan de slag.

Lijstje voor vandaag:

O: Brinta m chia
T: niks wegens late O
L: 2 tosti's ham-kaas
T: niks
D: Ainsley's Chicken Chow Mein

Ik ga zo douchen en dan iig nog even iets van fruit als T en dan vanavond een lekkere bak kwark metw at cruesli/muesli/bessenmix. :9
pi_135399885
Netjes Be! Hoe werk je aan je core stability?
pi_135400215
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat heb je er in gedaan?
Komkommer
Bleekselderij
Rode biet
Worteltjes
Citroensap
pi_135400247
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:56 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Komkommer
Bleekselderij
Rode biet
Worteltjes
Citroensap
In ieder geval veel vitamientjes ^O^
pi_135400346
Lijst:
O: 2 roggebrood kaas en pindakaas
T: paar natuurdropjes
L: smoothie van kokosmelk, aardbeien, banaan
T: muffin, groentesap
D: broccoli, vegetarische schijf, 3 rostirondjes
T: geroosterde kikkererwten
pi_135400378
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

In ieder geval veel vitamientjes ^O^
Ja :D
Ik dacht misschien volgende keer een appeltje erbij voor de smaak
  zondag 12 januari 2014 @ 17:04:18 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135400505
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:47 schreef Sarabi het volgende:
Netjes Be! Hoe werk je aan je core stability?
Planken!

Het simpelst is dat met je tenen op de grond a la push ups en dan met je onderarmen op de grond je lichaam stijf als een plank vand e grond houden. Zo train je je spiercorset rond je rug en middel.
Zijwaarts kan ook geloof ik. Dus met je voeten op de grond en dan op 1 onderarm leunend je heup van de grond.

(Er zijn vast mensen die het beter uit leggen, maar bijv die jillian oefening waarbij je van onderarmen naar handen en terug moet afwisselen is een planking oefeningn.)
pi_135400769
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:04 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Planken!

Het simpelst is dat met je tenen op de grond a la push ups en dan met je onderarmen op de grond je lichaam stijf als een plank vand e grond houden. Zo train je je spiercorset rond je rug en middel.
Zijwaarts kan ook geloof ik. Dus met je voeten op de grond en dan op 1 onderarm leunend je heup van de grond.

(Er zijn vast mensen die het beter uit leggen, maar bijv die jillian oefening waarbij je van onderarmen naar handen en terug moet afwisselen is een planking oefeningn.)
Core-oefeningen vind je inderdaad in planken/zijwaartse plank. Mocht je je core-oefeningen wat willen verzwaren kun je ook eens een hoge plank proberen, of van lage plank naar hoge plank en dat een tijdje herhalen. Bij de zijwaartse plank kun je ook eens proberen om 10x je heup naar beneden en weer omhoog te duwen. Push-ups zijn ook altijd heel goed voor je core en met burpees kun je het leuk combineren met cardio :Y

En als het op je tenen te zwaar is kun je ook altijd nog beginnen met planken op knie. Of je benen iets uit elkaar zetten als je wel op je tenen staat. Belangrijkste blijft gewoon een goede houding. Niet je kont omhoog of in je nek gaan hangen.

Ik ga maar eens avondeten maken, c_c's linzensoep vandaag!
  zondag 12 januari 2014 @ 17:15:44 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135400910
:* Tx!
  zondag 12 januari 2014 @ 17:33:03 #254
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135401557
Iemand hier die een simpel en lekker recept met makreel weet?

Ik maakte net yoghurt met spinazie smoothie :r
pi_135401854
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:33 schreef Qwea het volgende:

Alleen yoghurt met spinazie?
Ja dan snap ik die :r wel
pi_135403322
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:04 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Planken!

Oja dat heb ik ook een tijdje in de ochtend gedaan. Zou ik eigenlijk weer moeten inplannen
pi_135404274
quote:

http://www.ah.nl/allerhan(...)?rq=makreel+stamppot

Ik zou wel iets meer tomaten erbij doen, want lekker!
pi_135404400
O: Magere kwark met muesli en een zonnevolkorenbroodje met pindakaas
T: Cappuccino
L: Appel en 30 gr cashews
T: Oploskoffie en augurkjes
D: Aardappels, sla, gekookt eitje en vegetarisch
  Licht Ontvlambaar zondag 12 januari 2014 @ 18:43:35 #259
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_135404427
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2014 18:42 schreef -Strawberry- het volgende:
O: Magere kwark met muesli en een zonnevolkorenbroodje met pindakaas
T: Cappuccino
L: Appel en 30 gr cashews
T: Oploskoffie en augurkjes
D: Aardappels, sla, gekookt eitje en vegetarisch
Je lunch is een appel met wat nootjes?
  zondag 12 januari 2014 @ 18:44:56 #260
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135404474
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:40 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Alleen yoghurt met spinazie?
Ja dan snap ik die :r wel
Ja :') Had geen idee wat ik er meer door moest doen :') Daarna nog frambozen erdoor gepleurd maar dat was ook niet te vreten. Heb hem maar weggepleiurd :')
  zondag 12 januari 2014 @ 18:45:24 #261
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135404494
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 18:39 schreef Zeester het volgende:

[..]

http://www.ah.nl/allerhan(...)?rq=makreel+stamppot

Ik zou wel iets meer tomaten erbij doen, want lekker!
Ik hou alleen niet van stamppot :o :@
pi_135404521
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 18:45 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik hou alleen niet van stamppot :o :@
Je eet elke dag gekookte aardappels en lust geen stamppot? Das net zoiets als wel van pindakaas en brood houden, maar niet van broodje pindakaas :P!
  zondag 12 januari 2014 @ 18:47:09 #263
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135404552
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 18:46 schreef Zeester het volgende:

[..]

Je eet elke dag gekookte aardappels en lust geen stamppot? Das net zoiets als wel van pindakaas en brood houden, maar niet van broodje pindakaas :P!
Ik moet mijn aardappels echt niet geprakt hebben met groente hoor :o Dan hoef ik het niet meer :o
pi_135404566
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 18:47 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik moet mijn aardappels echt niet geprakt hebben met groente hoor :o Dan hoef ik het niet meer :o
Mieperd :P!
pi_135404577
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 18:43 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Je lunch is een appel met wat nootjes?
Ja, ik had niks bij me verder. Was ook niet helemaal de bedoeling.
pi_135404679
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 18:47 schreef Qwea het volgende:

[..]

Aardappels met bietjes :9~
Aardappels als hutspot :9~
Aardappels en boerenkool :9~
pi_135404746
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 18:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Aardappels. O+
Ik moet alles geprakt hebben. :D Ik eet altijd stamppot.
  zondag 12 januari 2014 @ 18:54:42 #268
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135404835
kent iemad hier Juice Plus?
  zondag 12 januari 2014 @ 18:55:11 #269
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135404853
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 18:47 schreef Zeester het volgende:

[..]

Mieperd :P!
:Y
  zondag 12 januari 2014 @ 18:55:32 #270
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135404867
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 18:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb net nog aardappels met bietjes gegeten :9 :Y
pi_135404881
Je zou trouwens ook gewoon de aardappels met de makreel kunnen mixen, en er groente bij kunnen eten natuurlijk :P.
  zondag 12 januari 2014 @ 18:55:56 #272
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135404883
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 18:52 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Aardappels. O+
Ik moet alles geprakt hebben. :D Ik eet altijd stamppot.
Mijn vriend ook. Die doet ook overal standaard appelmoes bij :'(
  zondag 12 januari 2014 @ 18:56:23 #273
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135404900
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 18:55 schreef Zeester het volgende:
Je zou trouwens ook gewoon de aardappels met de makreel kunnen mixen, en er groente bij kunnen eten natuurlijk :P.
Of de rucola met makreel en er rijst oid naast :o
pi_135404937
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 18:56 schreef Qwea het volgende:

[..]

Of de rucola met makreel en er rijst oid naast :o
Denk dat dat een beetje een droge bedoening wordt, zo zonder sausje!
  zondag 12 januari 2014 @ 18:58:31 #275
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135404996
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 18:56 schreef Zeester het volgende:

[..]

Denk dat dat een beetje een droge bedoening wordt, zo zonder sausje!
Je doet toch dressing door de rucola :P Ik eet mijn rijst altijd puur :D
pi_135405051
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 18:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

Je doet toch dressing door de rucola :P Ik eet mijn rijst altijd puur :D
Ik denk dat onze smaak qua eten misschien wel precies 2 rechttegenovergestelde dingen zijn. Ik moet niet denken aan rijst zonder saus, jus uit een pakje of varkenshaas (en al HELEMAAAAL NIET ZONDER OLIE!). Qwea, je mag NOOIT komen eten!
pi_135405053
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 18:55 schreef Qwea het volgende:

[..]

Mijn vriend ook. Die doet ook overal standaard appelmoes bij :'(
Dat doe ik dan weer niet. :P Appelmoes alleen bij dingen die ik droog vind (klein beetje bij de boerenkool bijvoorbeeld) aangezien ik jus niet lekker vind.
  Licht Ontvlambaar zondag 12 januari 2014 @ 19:05:05 #278
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_135405258
Makreel uit een blikje Qwea? Ik lunch regelmatig mee, blikje makreel, Griekse yoghurt, appel in blokjes, augurk in stukjes, als ik het heb wat bleekselderij in stukjes, beetje mayo, citroensap, peper en zout.
pi_135405353
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:17 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Toch lastiger dan het lijkt....tijdens het koken een hapje gegeten.
Het moet nog even een gewoonte worden.
  zondag 12 januari 2014 @ 19:07:13 #280
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135405372
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 18:59 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik denk dat onze smaak qua eten misschien wel precies 2 rechttegenovergestelde dingen zijn. Ik moet niet denken aan rijst zonder saus, jus uit een pakje of varkenshaas (en al HELEMAAAAL NIET ZONDER OLIE!). Qwea, je mag NOOIT komen eten!
Varkenshaas hoor je naturel te eten, zonder olie, bestreken met wat sambal en wat thijm erop :9 ff onder de grill, hoppa, sappige haas _O_ Wel flauw dat ik niet mag komen eten -O- :P

quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 19:05 schreef Sjeen het volgende:
Makreel uit een blikje Qwea? Ik lunch regelmatig mee, blikje makreel, Griekse yoghurt, appel in blokjes, augurk in stukjes, als ik het heb wat bleekselderij in stukjes, beetje mayo, citroensap, peper en zout.
Nee, heb wel tonijn in blik, maar ik heb zo'n hele gerookte makreel gehaald.
  zondag 12 januari 2014 @ 19:08:34 #281
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135405435
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 19:00 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Dat doe ik dan weer niet. :P Appelmoes alleen bij dingen die ik droog vind (klein beetje bij de boerenkool bijvoorbeeld) aangezien ik jus niet lekker vind.
OVERAL gewoon he.

Bieten, wortelen, bonen, spinazie, hutspot, boerenkool, zuurkool, spitskool, gebakken aardappelen, OVERAL ;(

En hij eet gewoon jus ook. Dus en prakken en appelmoes :P
  Licht Ontvlambaar zondag 12 januari 2014 @ 19:09:28 #282
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_135405478
Hele gerookte makreel maak ik wat los en meng het met wat griekse yoghurt, beetje mayo, citroensap en peper en zout. Kan prima bij gekookte aardappel en rucola volgens mij... En anders lekker op een snee geroosterd brood.

Zo uit het handje is dat ook heerlijk, vind ik :Y)
  zondag 12 januari 2014 @ 19:10:46 #283
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135405546
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 19:09 schreef Sjeen het volgende:
Hele gerookte makreel maak ik wat los en meng het met wat griekse yoghurt, beetje mayo, citroensap en peper en zout. Kan prima bij gekookte aardappel en rucola volgens mij... En anders lekker op een snee geroosterd brood.

Zo uit het handje is dat ook heerlijk, vind ik :Y)
Gewoon stukjes makreel door de yoghurt? En dan alles erbij? Hmm, ik weet wat ik morgenvroeg op brood ga proberen :P
pi_135405736
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 19:07 schreef Qwea het volgende:

[..]

Varkenshaas hoor je naturel te eten, zonder olie, bestreken met wat sambal en wat thijm erop :9 ff onder de grill, hoppa, sappige haas _O_ Wel flauw dat ik niet mag komen eten -O- :P

[..]

Nee, heb wel tonijn in blik, maar ik heb zo'n hele gerookte makreel gehaald.
Sorry, ik maak dingen altijd veel te veel door elkaar gemengd voor jouw smaak vrees ik :P.
pi_135405795
Ik kon geen makreel vinden bij de Lidl -O- normaal hebben ze het wel dus zal gewoon pech gehad hebben.
Toen maar zure haring meegenomen, voor tussendoortjes.
pi_135405869
Ik denk dat ik zelf morgen die makreel stamppot ga maken. Makreel schijnt heel goed te zijn voor vitamine D, en dat kan ik wel gebruiken denk ik, zo in de winter als ik moet werken op de eerste zonnige dag in weken! En mijn huisgenootje lust geen vis, maar die eet niet thuis morgen!
  Licht Ontvlambaar zondag 12 januari 2014 @ 19:23:31 #287
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_135406162
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 19:10 schreef Qwea het volgende:

[..]

Gewoon stukjes makreel door de yoghurt? En dan alles erbij? Hmm, ik weet wat ik morgenvroeg op brood ga proberen :P
:Y ik vind dat fris en smaakvol tegelijk.
pi_135406186
quote:

couscous, zooi groente (aubergine, courgette, paprika), stukjes gerookte makreel. :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_135409932
Een lekkere soep maken en makreel op een donker/volkoren stokbroodje erbij eten?
Makreel op brood :9
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  zondag 12 januari 2014 @ 21:25:17 #290
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135413505
Mijn god, zit in de bios bij "the wolf of wallstreet" geniale film
pi_135414997
Aardappelsalade met makreel en rucola :9

http://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=190738
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 12 januari 2014 @ 21:49:00 #292
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_135415239
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:25 schreef Qwea het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar die film. Maar ik haat de bios dus ik wacht wel tot hij uitkomt op Bluray.
Spoilers!
pi_135415340
quote:
Oeh die wil ik ook nog zien!

Ik werk nu een tosti ham kaas met curry weg. :9 Schandalig weinig gegeten vandaag, en gisteren teveel. Morgen maar weer normaal doen.

Ik zal eens mijn planning voor morgen posten:
O: 2 volkoren met kipfilet
T: 2 mandarijntjes
L: 2 volkoren met pindakaas, schaaltje kwark
D: Maaltijdsalade met kipfilet en fusilli
S: eens kijken of Xco leuk is :) (groeples met gewichten gericht op je 'core' ). 45 minuten
T: weet ik nog niet

Kritiek is welkom :)
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_135417245
Ik had net een mega craving voor een milkshake. Voelde me echt niet lekker, hard gewerkt, hoofd vol snot, zere hoest, koud en spierpijnig, en milkshakes associeer ik heel erg met ziek zijn omdat dat het allerfijnste was met de vele keelontstekingen die ik heb gehad vroeger. Maar ik wilde ook niet naar de McDonald's wegen koud en lamlendig. En toen stond m'n beste vriend net voor de deur met een milkshake!

Niet heel dieterig, maar oh-mijn-god wat deed het me goed! Nu lig ik lekker in bed met een pot thee naast me, zo lekker slapen en hopelijk morgen met iets minder snot weer op!
pi_135417528
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:16 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nice :D En eet smakelijk!

Ik ga volgende week zaterdag, heb de menukaart al even zitten te bekijken :9
Rozijnen met banaan en stroop :9
Spek, rozijnen,champignons, paprika en ui :9

Of ik stel er zelf 1 samen met rozijnen, spek, kaas, champignons, banaan, paprika, ui en appel :9
Fijn he, die voorpret :) Bij mij is het er een geworden met spinazie, prei, brie en walnoten, heerlijk!
  zondag 12 januari 2014 @ 22:32:05 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135417959
Lijstje voor vandaag is geworden:

O: Brinta m chia
T: niks wegens late O
L: 2 tosti's ham-kaas
T: niks
D: Ainsley's Chicken Chow Mein
T: kwark m wat bosvruchten, cruesli en schepje goji-cranberry mix
T: 5 digestive biscuitjes (zonder chocola)
T: paar walnoten (vers gekraakt)

Oh, en 20 seconden geplankt. Toen ging alles trillen. :')
  zondag 12 januari 2014 @ 23:51:22 #297
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135422680
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik ben echt benieuwd naar die film. Maar ik haat de bios dus ik wacht wel tot hij uitkomt op Bluray.
Echt leuke film. 3u waren zo voorbij :D ik ga 1x in de 3 jaar naar de bios ofzo. Download altijd alles :Y achterlijke biosprijzen. Maar we hadden toch nog biosbonnen liggen.
  zondag 12 januari 2014 @ 23:52:59 #298
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135422743
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 22:25 schreef Vlinder88 het volgende:

[..]

Fijn he, die voorpret :) Bij mij is het er een geworden met spinazie, prei, brie en walnoten, heerlijk!
Brie???? Op een pannenkoek? :D is dat lekker ja?!
pi_135423991
Als deze verkoudheid achter de rug is wil ik gaan proberen om te beginnen met een rondje Vondelpark in snelwandel tempo in het weekeinde. Dat is net iets meer dan de gewone wandeling in de week van en naar werk.
  maandag 13 januari 2014 @ 09:21:49 #300
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135427009
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 18:59 schreef Zeester het volgende:

[..]

_O-
quote:
Misschien ben ik nu een enorme mieperd, maar je zit bij een geniale film en gaat dan zitten fokken? Ik stoor me altijd enorm aan mensen die in de rij voor je opeens licht gaan zitten geven met hun telefoon...

quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:50 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Oeh die wil ik ook nog zien!

Ik werk nu een tosti ham kaas met curry weg. :9 Schandalig weinig gegeten vandaag, en gisteren teveel. Morgen maar weer normaal doen.

Ik zal eens mijn planning voor morgen posten:
O: 2 volkoren met kipfilet
T: 2 mandarijntjes
L: 2 volkoren met pindakaas, schaaltje kwark
D: Maaltijdsalade met kipfilet en fusilli
S: eens kijken of Xco leuk is :) (groeples met gewichten gericht op je 'core' ). 45 minuten
T: weet ik nog niet

Kritiek is welkom :)
Ik vind het te weinig als je 45 minuten flink gaat sporten. Probeer anders eens wat noten ofzo toe te voegen tussendoor? Ligt ook aan de hoeveelheden natuurlijk.

Ik had btw een prachtige atl van 72,1 kilo vanochtend *O* *O* *O* Ik kom zo dichtbij mijn einddoel dat ik langzaam een beetje in paniek begin te raken, omdat ik straks een modus moet gaan vinden om op gewicht te blijven. Nu ben ik al maanden aan het doen over de laatste paar kilo's, dus ben ik eigenlijk zo goed als stabiel, maar toch...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')