Planken!quote:Op zondag 12 januari 2014 16:47 schreef Sarabi het volgende:
Netjes Be! Hoe werk je aan je core stability?
Core-oefeningen vind je inderdaad in planken/zijwaartse plank. Mocht je je core-oefeningen wat willen verzwaren kun je ook eens een hoge plank proberen, of van lage plank naar hoge plank en dat een tijdje herhalen. Bij de zijwaartse plank kun je ook eens proberen om 10x je heup naar beneden en weer omhoog te duwen. Push-ups zijn ook altijd heel goed voor je core en met burpees kun je het leuk combineren met cardioquote:Op zondag 12 januari 2014 17:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Planken!
Het simpelst is dat met je tenen op de grond a la push ups en dan met je onderarmen op de grond je lichaam stijf als een plank vand e grond houden. Zo train je je spiercorset rond je rug en middel.
Zijwaarts kan ook geloof ik. Dus met je voeten op de grond en dan op 1 onderarm leunend je heup van de grond.
(Er zijn vast mensen die het beter uit leggen, maar bijv die jillian oefening waarbij je van onderarmen naar handen en terug moet afwisselen is een planking oefeningn.)
Alleen yoghurt met spinazie?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:33 schreef Qwea het volgende:
Iemand hier die een simpel en lekker recept met makreel weet?
Ik maakte net yoghurt met spinazie smoothie
Oja dat heb ik ook een tijdje in de ochtend gedaan. Zou ik eigenlijk weer moeten inplannenquote:Op zondag 12 januari 2014 17:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Planken!
Het simpelst is dat met je tenen op de grond a la push ups en dan met je onderarmen op de grond je lichaam stijf als een plank vand e grond houden. Zo train je je spiercorset rond je rug en middel.
Zijwaarts kan ook geloof ik. Dus met je voeten op de grond en dan op 1 onderarm leunend je heup van de grond.
(Er zijn vast mensen die het beter uit leggen, maar bijv die jillian oefening waarbij je van onderarmen naar handen en terug moet afwisselen is een planking oefeningn.)
http://www.ah.nl/allerhan(...)?rq=makreel+stamppotquote:Op zondag 12 januari 2014 17:33 schreef Qwea het volgende:
Iemand hier die een simpel en lekker recept met makreel weet?
Ik maakte net yoghurt met spinazie smoothie
Je lunch is een appel met wat nootjes?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:42 schreef -Strawberry- het volgende:
O: Magere kwark met muesli en een zonnevolkorenbroodje met pindakaas
T: Cappuccino
L: Appel en 30 gr cashews
T: Oploskoffie en augurkjes
D: Aardappels, sla, gekookt eitje en vegetarisch
Jaquote:Op zondag 12 januari 2014 17:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alleen yoghurt met spinazie?
Ja dan snap ik diewel
Ik hou alleen niet van stamppotquote:Op zondag 12 januari 2014 18:39 schreef Zeester het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/allerhan(...)?rq=makreel+stamppot
Ik zou wel iets meer tomaten erbij doen, want lekker!
Je eet elke dag gekookte aardappels en lust geen stamppot? Das net zoiets als wel van pindakaas en brood houden, maar niet van broodje pindakaasquote:
Ik moet mijn aardappels echt niet geprakt hebben met groente hoorquote:Op zondag 12 januari 2014 18:46 schreef Zeester het volgende:
[..]
Je eet elke dag gekookte aardappels en lust geen stamppot? Das net zoiets als wel van pindakaas en brood houden, maar niet van broodje pindakaas!
Mieperdquote:Op zondag 12 januari 2014 18:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet mijn aardappels echt niet geprakt hebben met groente hoorDan hoef ik het niet meer
Ja, ik had niks bij me verder. Was ook niet helemaal de bedoeling.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je lunch is een appel met wat nootjes?
Aardappels met bietjesquote:Op zondag 12 januari 2014 18:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet mijn aardappels echt niet geprakt hebben met groente hoorDan hoef ik het niet meer
Aardappels.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Aardappels met bietjes![]()
Aardappels als hutspot![]()
Aardappels en boerenkool
Ik heb net nog aardappels met bietjes gegetenquote:Op zondag 12 januari 2014 18:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Aardappels met bietjes![]()
Aardappels als hutspot![]()
Aardappels en boerenkool
Mijn vriend ook. Die doet ook overal standaard appelmoes bijquote:Op zondag 12 januari 2014 18:52 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Aardappels.![]()
Ik moet alles geprakt hebben.Ik eet altijd stamppot.
Of de rucola met makreel en er rijst oid naastquote:Op zondag 12 januari 2014 18:55 schreef Zeester het volgende:
Je zou trouwens ook gewoon de aardappels met de makreel kunnen mixen, en er groente bij kunnen eten natuurlijk.
Denk dat dat een beetje een droge bedoening wordt, zo zonder sausje!quote:Op zondag 12 januari 2014 18:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Of de rucola met makreel en er rijst oid naast
Je doet toch dressing door de rucolaquote:Op zondag 12 januari 2014 18:56 schreef Zeester het volgende:
[..]
Denk dat dat een beetje een droge bedoening wordt, zo zonder sausje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |