Ja want wat je gisteren deed heeft meteen dat effectquote:Op zondag 12 januari 2014 13:01 schreef HiZ het volgende:
114 rond vandaag, niet verrassend als je bedenkt dat ik gisteren alleen binnen heb rondgehangen. Gelukkig voel ik me vandaag al een stuk beter, dus ik ga vandaag wel naar buiten, een beetje rustig aan en dan zal het vast wel gaan.
Hmm ik zie het inderdaad. Heb ook nog de optie fiets of autoquote:Op zondag 12 januari 2014 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor jeIk las dat het eerst ging (motregenen) maar daarna wel weer ging opklaren.
En waaien![]()
Dit weer mag van mij de hele winter wel aanhouden, lekker zonnetje, lekker fris. (mag van mij nog wel iets kouder)
Okee het was iets minder vroeg dan ik dacht, maar wow!quote:Op zondag 12 januari 2014 13:36 schreef Tink89 het volgende:
Heb wel al een hoop nuttige dingen gedaan. Was opgehangen, nieuwe aangezet en ook weer opgehangen, een handwas gedaan, warmtekanon op zolder geïnstalleerd en aangezet, vissenbak leeggemaakt en opgeruimd, twee jurkjes gepast voor de bruiloft van m'n broer en zo nog even de bank en kamer stofzuigen, even dweilen, de kattenbak verschonen en misschien nog even het raam aan de voorkant wassen. Eerst even kijken hoe ik me voel na een grote kop thee en een stukje nougat.
Anders eens meerijden met de FNS in Amsterdam? Houden ze het verkeer voor je tegen. Ze rijden volgens mij ook wel eens op zondagmiddag, ik heb een paar jaar geleden eens op een zondag meegedaan. Wel lastig met je enkels trouwens, helpt goed dichtdoen van je schoenen niet?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:24 schreef Zeester het volgende:
Skaten is ook fijne activiteit! Ik krijg alleen zo last van m'n enkels ervan, en in het drukke Amsterdamse verkeer vind ik het maar eng! Jammer!
Werk is niet leuk met het mooie zonnetje dat schijnt. En krijg van al het snot in m'n hoofd beetje hoofdpijn. Maar eten gaan wel ok, ik proef toch niets ;¤
Mooi resultaat!quote:Op zondag 12 januari 2014 14:57 schreef Vlinder88 het volgende:
Na de eerste week gewogen en de kop is eraf: -1,6kg!
Vandaag een wat mindere dag, laat wakker, dus ontbijt en lunch in één en vanavond met familie naar het pannenkoekenhuis. Gelukkig hebben ze ook heerlijke pannenkoeken met veel groente, dus er moet vast een verantwoorde variant bij zitten.
Nicequote:Op zondag 12 januari 2014 14:57 schreef Vlinder88 het volgende:
Na de eerste week gewogen en de kop is eraf: -1,6kg!
Vandaag een wat mindere dag, laat wakker, dus ontbijt en lunch in één en vanavond met familie naar het pannenkoekenhuis. Gelukkig hebben ze ook heerlijke pannenkoeken met veel groente, dus er moet vast een verantwoorde variant bij zitten.
De eerste regel die ik weer ga invoeren: ga zitten als je eet.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Beck... Die ga ik ook weer eens zoeken inderdaad
Dat is beter dan andersomquote:Op zondag 12 januari 2014 16:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De eerste regel die ik weer ga invoeren: ga zitten als je eet.
Wat heb je er in gedaan?quote:Op zondag 12 januari 2014 16:30 schreef BananaPancake het volgende:
Brr net mn eerste zelfgemaakte groentesapje achterover gegooid.. Zal er wel aan moeten wennen maar ik voel me erg gezond wel!
In ieder geval veel vitamientjesquote:Op zondag 12 januari 2014 16:56 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Komkommer
Bleekselderij
Rode biet
Worteltjes
Citroensap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |